Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näin viime yönä unta, että tapoin itseni.
Mies 36v
09.12.2017 |
Sitten leikkasin itsestäni irti isoja lihapaloja, laitoin ne lihamyllyyn ja kun niistä tuli jauhelihaa, minä syötin ne kissalle.
Kommentit (2)
Nyt on 2 mahdollista tulkintaa.
Jos olet tavis, sinulla on tarvetta uudistaa nykyinen itsesi ja elämäsi.
Tai jos olet jotenkin erikoistapaus, sinusta tulee shamaani.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mullakin on välillä jotain vähän vastaavanlaisen sairaita unia :D Noista pitää yrittää pakottaa itsensä heräämään..