Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa klitoris saa parhaiten stimustimulaatotalaatiota?

Vierailija
09.12.2017 |

Olen usein päällä, lähetyssaarnaaja myös suosittu asento meillä. Kokeiltu on muitakin asentoja mutta tuntuu että missään klitoris ei saa stimulaatiota.. Ja ei oikein onnistu hiplata itseäni yhdynnässä ollessa Mikä neuvoksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lelu. Itsellä monia joita voi käyttää pannessa.

Vierailija
2/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu siten, että nainen ottaa jortikan varresta kädellään kiinni ja ohjailee sitä joka työnnöllä sivuliikkeillä hekumapaikkoihinsa kuten joystickiä keikutetaan.

Vierailija
4/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päällä ollessa ( kasvot mieheen päin)  jalat suoraan taakse miehen kupeita pitkin, niin saat kalun upotettua mahdollisimman syvällä ja hinkattua häpykumpua ja klittaa miehen häpykumpua vasten. Saat säädettyä kulmaa ja hankausta. Näin omakin vaimo on aina tehnyt ja hankkinut itselle orkkuja.

Vierailija
5/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein päällä, lähetyssaarnaaja myös suosittu asento meillä. Kokeiltu on muitakin asentoja mutta tuntuu että missään klitoris ei saa stimulaatiota.. Ja ei oikein onnistu hiplata itseäni yhdynnässä ollessa Mikä neuvoksi?

Miten te teette sen lähetyssaarnaajassa?

Meillä ainakin auttoi, kun mies tulee päälleni ihan kiinni minuun ja työntelee enemmän vaakatasossa kuin ylös-alas. Ollaan lähekkäin lantiot yhdessä koko ajan. Hoksattiin tuo ihan sattumalta ja siitä asti olen saanut joka kerta. Muutenkin kiihottaa tuntea se miehen paino ja se kun voi suudella, näkee toisen nautinnon.

Vierailija
6/6 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän