Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut narkkariin

Vierailija
09.12.2017 |

Olen normaali työssäkäyvä nainen. Kohta tulee täyteen 30v. Tapasin n. Puoli vuotta sitten miehen, joka on selvinpäin todella mukava ja ihana ihminen. Hän on kuitenkin sekaantunut aineiden käyttöön. Emme asu yhdessä enkä ole häntä ikinä tavannut, kun hän on aineissa. Asia kuitenkin monen mutkan kautta minulle selvisi, että tekemistä huumeiden kanssa on, kun olimme n. Kuukauden verran tunteneet. Asian selvittyä yritin erota hänestä ja onnistuinkin siinä n. Parin viikon verran. Sitten tunteet vetivät taas hänen luokseen. Mies on mitä täydellisin, mutta on tuo huumeisiin sekaantuminen todella järkyttävä miinus/asia. Pelkään, että hän ajautuu täysin pohjalle vielä ja itse haluaisin perheen, mutta hänen kanssaan en sitä voi perustaa. Ongelma on kuitenkin siinä, että kaikesta huolimatta olen häneen ihastunut/rakastunut. Onko kukaan täällä ikinä ollut & onko täällä kenelläkään narkkareista kokemusta?
Nimim. Epätoivoinen

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikannata kirjoitti:

En suosittele aloittamaan mitään juttua huumeongelmaisen kanssa. Tiedän tapauksen, jossa tutun lapsen isä on vankilassa, huumeita käytti yms. Eräs nuoruusikäni nettituttu myös käytti huumeita. Soitti mulle kerran kuinka hänellä valuu nenästä ja kurkusta verta, oli vetänyt ties mitä mömmöjä silloin. Pari kertaa kaverin hengitys oli lamaantunut LSD takia jossain huumebileissä. Sitten olikin jo autolla ajellut viinapäissään ja vetänyt pellolle sen auton. Pelkäsi myös Hiv-testien tuloksia.. Naisia sillä jätkällä oli ja meni (mulle oli vain kaveri). Hänet oli ryöstetty ja hakattu joskus öiseen aikaan, mutta ei voinut narkkarina mennä poliisien puheille.  Katkasin välit tuohon ihmiseen, myöhemmin googletin hänen nimensä ja nimi oli yhdistetty huijauksiin Huutonetissä. Yritti kusettaa rahaa myymällä puhelimia, joita ei koskaan lähettänyt ja tosiaan olen aika varma että sama henkilö, kun asuikin samalla seudulla jne. Myös luokkakaveriani epäilin huumeiden käytöstä/kokeilusta. Hän oli tosi outo koulussa, hihitteli koulussa itsekseen, ei saanut kontaktia ja puhui huumeista, nukkui jopa luokan lattialla ja tuli tunneilla vasta iltapäivällä paria tuntia ennen kuin opinnot loppuivat. Voivat olla mukavia ihmisiä selvinpäin, mutta päihteet muuttavat ihmisen persoonallisuutta ja kaikki rahavaikeudet ja arvaamaton käytös yms. Sitä paitsi huumepäissään saattaa mennä sänkyyn kenen tahansa kanssa ja voi olla sukupuolitauteja yms. sairauksia käytetyistä neuloista jne.  Huumeet voivat aiheuttaa esim. psykoosin ja aistiharhoja..

Hieno tarina muuten, mutta LSD ei voi aiheuttaa hengityslamaa. :)

Vierailija
42/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä narkkareissa kiinnostaa?

Itse hengaan yhden narkkarin kanssa, koska olen ihastunut sen naapuriin. Aika epätoivoista. :D

Kerro lisää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen yksinäinen absolutisti.

Tosin mä olin se "jännänainen".

Vierailija
44/45 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä narkkareissa kiinnostaa?

Itse hengaan yhden narkkarin kanssa, koska olen ihastunut sen naapuriin. Aika epätoivoista. :D

Kerro lisää :D

Tää kuulosti niin suloiselta, että mäkin haluan tietää!

Vierailija
45/45 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen narkkari ja varmasti melkein kaikkien kirjoissa ihan hard core sellainen.

Sen verran haluan lyhyesti sanoa, että minulle ainakin pelastus huumehelvetistä oli rakastuminen ja sitä kautta valtava vimma saada itseni kuntoon. Rakkaus/rakastuminen sai minun toipumisprosessin käyntiin ja sitten kun niitä raittiita kilometrejä alkoi kertymään niin huomasin, että elämällä on vaikka mitä kivaa tarjottavaa mulle kunhan pysyn raittiina. Ymmärsin noeasti, että maailma ei siihen lopu vaikka tämä rakkauskaan ei kantaisi, niin paljon on kaikkea kivaa elämässä. Ison riskin otat kyllä, se on selvä mutta se on täysin mahdollista, että onnistutte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan