Olen rakastunut narkkariin
Olen normaali työssäkäyvä nainen. Kohta tulee täyteen 30v. Tapasin n. Puoli vuotta sitten miehen, joka on selvinpäin todella mukava ja ihana ihminen. Hän on kuitenkin sekaantunut aineiden käyttöön. Emme asu yhdessä enkä ole häntä ikinä tavannut, kun hän on aineissa. Asia kuitenkin monen mutkan kautta minulle selvisi, että tekemistä huumeiden kanssa on, kun olimme n. Kuukauden verran tunteneet. Asian selvittyä yritin erota hänestä ja onnistuinkin siinä n. Parin viikon verran. Sitten tunteet vetivät taas hänen luokseen. Mies on mitä täydellisin, mutta on tuo huumeisiin sekaantuminen todella järkyttävä miinus/asia. Pelkään, että hän ajautuu täysin pohjalle vielä ja itse haluaisin perheen, mutta hänen kanssaan en sitä voi perustaa. Ongelma on kuitenkin siinä, että kaikesta huolimatta olen häneen ihastunut/rakastunut. Onko kukaan täällä ikinä ollut & onko täällä kenelläkään narkkareista kokemusta?
Nimim. Epätoivoinen
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä narkkareissa kiinnostaa?
Itse hengaan yhden narkkarin kanssa, koska olen ihastunut sen naapuriin. Aika epätoivoista. :D
Kerro lisää :D
Täällä toinen yksinäinen absolutisti.
Tosin mä olin se "jännänainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä narkkareissa kiinnostaa?
Itse hengaan yhden narkkarin kanssa, koska olen ihastunut sen naapuriin. Aika epätoivoista. :D
Kerro lisää :D
Tää kuulosti niin suloiselta, että mäkin haluan tietää!
Mä olen narkkari ja varmasti melkein kaikkien kirjoissa ihan hard core sellainen.
Sen verran haluan lyhyesti sanoa, että minulle ainakin pelastus huumehelvetistä oli rakastuminen ja sitä kautta valtava vimma saada itseni kuntoon. Rakkaus/rakastuminen sai minun toipumisprosessin käyntiin ja sitten kun niitä raittiita kilometrejä alkoi kertymään niin huomasin, että elämällä on vaikka mitä kivaa tarjottavaa mulle kunhan pysyn raittiina. Ymmärsin noeasti, että maailma ei siihen lopu vaikka tämä rakkauskaan ei kantaisi, niin paljon on kaikkea kivaa elämässä. Ison riskin otat kyllä, se on selvä mutta se on täysin mahdollista, että onnistutte!
Hieno tarina muuten, mutta LSD ei voi aiheuttaa hengityslamaa. :)