Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut narkkariin

Vierailija
09.12.2017 |

Olen normaali työssäkäyvä nainen. Kohta tulee täyteen 30v. Tapasin n. Puoli vuotta sitten miehen, joka on selvinpäin todella mukava ja ihana ihminen. Hän on kuitenkin sekaantunut aineiden käyttöön. Emme asu yhdessä enkä ole häntä ikinä tavannut, kun hän on aineissa. Asia kuitenkin monen mutkan kautta minulle selvisi, että tekemistä huumeiden kanssa on, kun olimme n. Kuukauden verran tunteneet. Asian selvittyä yritin erota hänestä ja onnistuinkin siinä n. Parin viikon verran. Sitten tunteet vetivät taas hänen luokseen. Mies on mitä täydellisin, mutta on tuo huumeisiin sekaantuminen todella järkyttävä miinus/asia. Pelkään, että hän ajautuu täysin pohjalle vielä ja itse haluaisin perheen, mutta hänen kanssaan en sitä voi perustaa. Ongelma on kuitenkin siinä, että kaikesta huolimatta olen häneen ihastunut/rakastunut. Onko kukaan täällä ikinä ollut & onko täällä kenelläkään narkkareista kokemusta?
Nimim. Epätoivoinen

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(;

Vierailija
22/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala. Alussa varmasti vaikuttaa mukavalta, skarpilta ja huomioonottavalta, mutta äkkiä se karisee. Aineet tekevät ihmisestä uskomattoman itsekkään ja sä et ole siinä rinnalla mitään. Minustakin uuden miehen aineidenkäyttö vaikutti ensin viattomalta, vähän jännältäkin, mutta kyllä se totuus sieltä räjähti silmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun elämäni rakkaus on narkomaani. Toki hän  ei ollut töissä ja loppuvaiheessa oli koditon, oli korvaushoidossa. En osaa sanoa missä vaiheessa sairautta sinun miehesi tilanne on. Tuskinpa on tullut vielä pohja vastaa, se voi olla vasta tuloillaan. Typerät vinkit "juokse kun voit" ei pelasta sua... koska niinkuin sanoit, palaat takaisin koska tunteet ovat niin voimakkaat. Minä itse siedin haukkumista, uhkailua ja väkivaltaa, varastelua jne. Vasta sitten kun oli paskonut autoni tajusin että vaikka naamani kestäisi vielä monta kymmentä iskua, mun rahapussi ei kestä tämän suhteen seurauksia. Ehkä olisi tärkeämpää, että ymmärrät että huumeiden käyttöön kuuluu aina väkivaltaa ja valehtelua sekä vakavaa harhaisuutta. Riippuvuuteen sairautena kuuluu äärimmäinen itsekkyys, narsistiset piirteet ja käytös, toisten syyttely, uhriutuminen, persoonan muutokset jne. Miehesi ei ole immuuni näille vaikutuksille mitä hänen sairautensa aiheuttaa. Ja sinä saat kaikkien näiden kauniiden piirteiden kanssa elää. Ole tarkkana, ettet kadota itseäsi tai itse sairastu vakavasti. Tarkastele oikeasti mahdollisimman kriittisesti teidän suhdettanne ja miehen hyviä ja huonoja puolia. Ole varovainen kun huomaat mustasukkaisuutta, se yleensä johtaa väkivaltaan. Äläkä pelkää, vaikka hän olisi elämäsi rakkaus, elämää on senki jälkeen kun teidän tienne eroavat :) 

Vierailija
24/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selvisi, että ihastukseni käyttää huumeita niin erosin heti. Tunteita oli vielä 2 vuotta eron jälkeen. Sitten helpotti.

Vierailija
25/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ala. Alussa varmasti vaikuttaa mukavalta, skarpilta ja huomioonottavalta, mutta äkkiä se karisee. Aineet tekevät ihmisestä uskomattoman itsekkään ja sä et ole siinä rinnalla mitään. Minustakin uuden miehen aineidenkäyttö vaikutti ensin viattomalta, vähän jännältäkin, mutta kyllä se totuus sieltä räjähti silmille.

Jaahas, että saunakalja on sitten naisen huomioimisesta taas pois. Ei saa edes saunakaljaa ottaa, kun nainen vaatii 24/7 heikon itsetuntonsa pönkitystä. SE ON ITSEKÄSTÄ.

Vierailija
26/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä huumeiden viihdekäyttäjänä allekirjoitan sen, että naiset kiinnostuvat paskoista miehistä. Välillä ihan hämmästytti miten niin kauniit ja hyvistä perheistä tulevat tytöt ihastuivat minunlaiseen paskakasaan, kyllä sitä minä olin ja tiesin sen itsekkin. Tavoittelin vain omaa etua ja valehtelin. Se ei tuntunut haittaavan naisia. Totaalisen elämäntapa muutoksen myötä lähti ne naiset. Olen absolutisti, mutta yksinäinen absolutisti.

Vierailija
27/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti. Myöhemmin voi olla hankalampaa.

Vierailija
28/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toteutat eron tuosta ihmisestä, sanon: toteuta ihan miten vain! Jos (ja oletan että selvittämäsi asiat ovat toivon jotain muuta luokkaa kuin satunnainen tai vaikka ehkä useamminkin blosseilu), niin ota jalat allesi ja käänny ympäri. Et kuulosta olevan rakkaudessa asti, rakkauskaan ei korvaa sitä kaikkea mitä tuo ihminen ajan kanssa tulee viemään elämästäsi/sinusta. Usko minua, tiedän mistä puhun. Pidä huolta, ja peace

Vierailija
29/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap huomioon, että mies on nyt ihana ja täydellinen, kun sillä sattuu olemaan nk hyvä kausi. On vähän paremmin kuosissa kuin yleensä. Narkki ei välitä oikeesti mistään muusta, kuin seuraavasta satsista ja miten sen saa hoidettua + rahoitettua.

Vierailija
30/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele aloittamaan mitään juttua huumeongelmaisen kanssa. Tiedän tapauksen, jossa tutun lapsen isä on vankilassa, huumeita käytti yms. Eräs nuoruusikäni nettituttu myös käytti huumeita. Soitti mulle kerran kuinka hänellä valuu nenästä ja kurkusta verta, oli vetänyt ties mitä mömmöjä silloin. Pari kertaa kaverin hengitys oli lamaantunut LSD takia jossain huumebileissä. Sitten olikin jo autolla ajellut viinapäissään ja vetänyt pellolle sen auton. Pelkäsi myös Hiv-testien tuloksia.. Naisia sillä jätkällä oli ja meni (mulle oli vain kaveri). Hänet oli ryöstetty ja hakattu joskus öiseen aikaan, mutta ei voinut narkkarina mennä poliisien puheille.  Katkasin välit tuohon ihmiseen, myöhemmin googletin hänen nimensä ja nimi oli yhdistetty huijauksiin Huutonetissä. Yritti kusettaa rahaa myymällä puhelimia, joita ei koskaan lähettänyt ja tosiaan olen aika varma että sama henkilö, kun asuikin samalla seudulla jne. Myös luokkakaveriani epäilin huumeiden käytöstä/kokeilusta. Hän oli tosi outo koulussa, hihitteli koulussa itsekseen, ei saanut kontaktia ja puhui huumeista, nukkui jopa luokan lattialla ja tuli tunneilla vasta iltapäivällä paria tuntia ennen kuin opinnot loppuivat. Voivat olla mukavia ihmisiä selvinpäin, mutta päihteet muuttavat ihmisen persoonallisuutta ja kaikki rahavaikeudet ja arvaamaton käytös yms. Sitä paitsi huumepäissään saattaa mennä sänkyyn kenen tahansa kanssa ja voi olla sukupuolitauteja yms. sairauksia käytetyistä neuloista jne.  Huumeet voivat aiheuttaa esim. psykoosin ja aistiharhoja..

Vierailija
31/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Aviomies nro 2. Hän oli subun käyttäjä, ja hakeutunut korvaushoitoon. Sinäkin aikana sortui muutaman kerran polttamaan pilveä, ja itki rintaani vasten vuolaita kyyneleitä että mitä jos jää kiinni seuloissa. Oli mitä miellyttävin, hyvä puhumaan ihmiset puolelleen. Vannoi ikuista rakkautta. Opiskeli itselleen ammatin asuessaan kanssani, Minä kannustin ja maksoin asumiskulumme. Tätä kesti muutama vuosi. Jätti minut toisen naisen takia, joka alkoi häntä hyysäämään. Kuulin myöhemmin, että heidän onnensa ei ollutkaan niin auvoista. Hän oli sortunut uudelleen huumeisiin ja on ollut muutaman kerran vankilassakin. Mies oli äärettömän lipevä. Osasi vedota naisiin pahoille teille sorruttuaan, kyynelehti ja oli kuin pikkuinen koiranpentu anovine katseineen ;)

Hyi, mitähän minäkin silloin aikanaan ajattelin? Never ever NOT for me. Narkkari on narkkari vaikka voissa paistaisi.. 

Vierailija
32/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä narkkareissa kiinnostaa?

Vierailija
33/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä narkkareissa kiinnostaa?

Itse hengaan yhden narkkarin kanssa, koska olen ihastunut sen naapuriin. Aika epätoivoista. :D

Vierailija
34/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luokittelet hänet narkkariksi, vaikka et ole koskaan tavannut häntä vaikutuksen alaisena?

Vierailija
35/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisen, joka seurustelee ex-narkkarin kanssa.

Surullista on katsoa, kun hän pilaa elämänsä sellaisen nistin kanssa.

Ilmeisesti on pakko koskea kuumaa hellaa, vaikka siinä itsensä polttaa.

Vaikka tyyppi onkin ex-nisti, niin kyllä ex-käyttäjä taistelee vaivansa kanssa lopun ikänsä, kuten alkoholistikin.

Ratkeamisvaara on aina läsnä!

Voi olla, että ex-käyttäjät saavat vakavia psyykkisiä vaivoja, ja näiden seuraukset kohdistuvat läheisiin

ja komeilevat lehdissä.

Se on erittäin ikävää lukea näistä tapauksista, että narkkari tappoi tyttöystävänsä jne,

mutta se on niiden ihmisten omaa tyhmyyttä, ketkä eivät pysy erossa näistä nisteistä.

Suosittelen pysymään erossa, mutta tiedostakaa riskit, jos nykyisen tai ex-narkkarin kanssa olette suhteessa.

Vierailija
36/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä halveksin teitä naisia niin kovin.

Vierailija
37/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorempana narkkarin kanssa. Itse olin ns. normaali, enkä käyttänyt aineita alkoholiakin vain vähän. Kerron vähän millaista elämä oli/esimerkkejä.

Alussa ei edes myöntänyt käyttävänsä, vaikka tiesin asiasta.

Sain olla melkeinpä poikkeuksetta huolissaan, jos lähti esim. Viikonloppuna radalle. Usein kaveri-illatkin vaihtuivat siihen, että vedettiin kunnolla ja tultiin kotiin nukkumaan pariksi päiväksi.

Joskus yöllä soiteltiin ovikelloa ja muistuteltiin veloista.

Mies nukkui, raivosi, kaverit kenen kanssa veti ja itse aine olivat ykkösenä

Jos et halua vastaavaa niin oikeasti ota etäisyyttä!

Vierailija
38/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun paskat..

Vierailija
39/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskin provo moderoija ikinä.

Tässä näkyy osaamattomuutesi kirjoittaa naisena ja täydellinen feikki jännämies on kiva.

Ps. Narkkikin parempi kuin lapanen av:lla

Vierailija
40/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu. Pahimmassa tapauksessa joudut itsekin kuvioihin mukaan.

Aloin teini- ikäisenä seurustella narkkari- alkoholistin kanssa ja hölmönä ja nuorena se maailma vei mukanaan. Olen saman ikäinen kuin sinä ja erosin miehestä noin 5 vuotta sitten. Olen taas kuivilla ja jaloillani mutta hukkasin suuren osan elämääni siihen sekoiluun.

En sano että olisit yhtä hölmö kuin minä aikoinani mutta tämä on minun varoitukseni kaikille jotka saattavat olla ajautumassa samaan tilanteeseen jossa itse olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme