Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jälkiviisaana menneisyydessäsi?

Vierailija
09.12.2017 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin hankkinut sen kolmannen ja ehkä neljännenkin lapsen. Onhan se joo kivaa, kun on ura ja ehtii tehdä kaikkea, mutta eniten iloa ovat tuoneet pienet lapset.

Järkyttävää. Olehan nyt vain tyytyväinen siitä, ettei noita lapsia sentään kahta enempää ole. Siinäkin on jo melkein liikaa.

Vierailija
22/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut varvaisempi vuokra-asunnon lattian kanssa. Toivoin että jäljet ei muuttaessa haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi myynyt muutama vuosi sitten muutamalla tonnilla Bitcoinejani, jotka olisivat nyt yli 5 miljoonan arvoiset.

Vierailija
24/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin kaikkia naisiani perseeseen.

Vierailija
26/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt monessa asiassa viivyttelemättä.

Vierailija
27/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt kouluttautumatta. Ei siitä vaivannäöstä ole ollut mitään hyötyä.

Vierailija
28/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vain on jotenkin niin totista aikuisten kesken. Kyllähän sitä nauruakin on, mutta lapset ovat niin elämäniloisia, suhtautuvat kaikkeen niin hassulla ja kepeällä tavalla, että se tuo arkeen ihan erilaista keveyttä kuin tällä lailla vain kahden aikuisen kesken. Mutta joo, olen kiitollinen kahdesta lapsestani ja ovat nuo nuoret aikuisetkin ihan mukavaa seuraa: )

Vierailija
29/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin pitämässä itselleni pienen oppitunnin elämästä tuossa noin 17 ikävuoden paikkeilla. En poistuisi, ennen kuin 17-vuotias minä osaisi sanoa tarmokkaasti "ei".

Vierailija
30/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä vain on jotenkin niin totista aikuisten kesken. Kyllähän sitä nauruakin on, mutta lapset ovat niin elämäniloisia, suhtautuvat kaikkeen niin hassulla ja kepeällä tavalla, että se tuo arkeen ihan erilaista keveyttä kuin tällä lailla vain kahden aikuisen kesken. Mutta joo, olen kiitollinen kahdesta lapsestani ja ovat nuo nuoret aikuisetkin ihan mukavaa seuraa: )

Tämä siis vastauksena viestiin nro 21.

Vierailija
31/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruisin häät

Vierailija
33/33 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä siellä nuorena! Olet hyvä tyyppi, usko itseesi ja anna mennä! Maailma on sun puolella. Ota muihin rohkeasti kontaktia ja ole positiivinen. Toimi näin jo teinit - älä odota keski-ikään saakka ennen kuin lamppu syttyy.

Maailma on meidän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän