Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaatko perintösikin maailmalle taivaan tuuliin? Älä siis Suomeasikaan!

Vierailija
09.12.2017 |

Et sinä ap perinnön saatuasikaan jaa sitä pitkin maailmaa kuvitellen että se rakkauden määrä muka siitä lisääntyy yhtään kun jaat taivaan tuuliin omaisuutesi jonka isäsi ja äitisi tai mummisi tai ukkisi sinulle ensin rastoi eteesi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä rakkautta voi ostaa mistään luopumalla edes perinnöstään! Jos ihmisessä ei ole rakkautta maahan juuriin ja läheisiin ja kansaan ja muihinkaan ihmisiin hän ei arvosta edeltävien sukupolviensa työtä.

Juureton rikkinäinen ihminen protitutioi vaan jopa omaa maataan ja myy sen halpaan hintaan.

Terve ihminen ei toimi näin. Pitää olla sairastunut rahasta. Rahasta voi sairastua ihan kuin muustakin voi tulla riippuvaiseksi. Mutta eipä diagnoosia taida rahariippuvaisuudesta olla?

Vierailija
2/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ottamatta?

Jokainen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Tuliko  tämä  sulle jotenkin yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vienyt kiviä ulkomaille ja ne on jäänyt sinne. Sori ap :(

Perinnönkin olen jaellut maailmalle ja saanut tavaroita tilalle.

Vierailija
4/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ottamatta?

Jokainen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Tuliko  tämä  sulle jotenkin yllätyksenä?

Tuolle toiminnalle on nimikin : prostituutio. Suomea ette prostitutioi, täällä on vahvat Pohjolan naiset!

Vierailija
5/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että perusantifa on aika varakkaan omaisuuden saavien lapsi joka kyllä pitää kynsin ja lakimiehin raha perinnöstään muttei Isänmaalla ole väliä koska rahalla ei ole isänmaata?

Näin he paljastavat itsensä mitä he palvovat!

Niin että jos vastustaa totalitaarista fasistiliikettä joka haluaa lakkauttaa Suomen itsenäisyyden, palvoo rahaa?

Mielestäni siinä kohtaa palvotaan isänmaata ja itsenäisyyttä.

T. Espoolainen isoäiti, nähtävästi siis antifa-liikkeen vaarallinen kannattaja

Vierailija
6/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ottamatta?

Tuolle toiminnalle on nimikin : prostituutio. Suomea ette prostitutioi, täällä on vahvat Pohjolan naiset!

Ja miehet!

Vierailija
7/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe omistavani Suomea.

Vierailija
8/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että perusantifa on aika varakkaan omaisuuden saavien lapsi joka kyllä pitää kynsin ja lakimiehin raha perinnöstään muttei Isänmaalla ole väliä koska rahalla ei ole isänmaata?

Niin että jos vastustaa totalitaarista fasistiliikettä joka haluaa lakkauttaa Suomen itsenäisyyden, palvoo rahaa?

Hetkinen nyt siis selvennetään vähän tässä näitä suhteita. Kannatat siis antifasistista liikettä, joka vastustaa itsenäisyyttä ajavia isänmaallisia, jotka vastustaa EU-liittovaltiota kaikkine neuvostoliittolaisine piirteineen, ja siis koet kannattavasi itsenäisyyttä, muttet kuitenkaan, koska itsenäistä Suomea kannattavat ovat isänmaallisia eli kansallismielisiä eli siis natseja, ja natseja pitää vastustaa.

Missä mentiin harhaan?

Vierailija
9/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä rakkautta voi ostaa mistään luopumalla edes perinnöstään! Jos ihmisessä ei ole rakkautta maahan juuriin ja läheisiin ja kansaan ja muihinkaan ihmisiin hän ei arvosta edeltävien sukupolviensa työtä.

Juureton rikkinäinen ihminen protitutioi vaan jopa omaa maataan ja myy sen halpaan hintaan.

Terve ihminen ei toimi näin. Pitää olla sairastunut rahasta. Rahasta voi sairastua ihan kuin muustakin voi tulla riippuvaiseksi. Mutta eipä diagnoosia taida rahariippuvaisuudesta olla?

Maailmassa on 1% psykopaatteja ja sama määrä rikkaita. Täytyy tajuta kun joku on vinksahtanut niin nämä ovat vinksahtaneet rahaa keräämällä, psykopaatit. Ja sellainen haluaa aina valtaa myös ja ottaa sen vallan meiltäkin kyselemättä lupia.

Aukaiskaa nyt ne silmät älkääkä antofantatko rikkaitten psykopaattien rinnalla jos teillä on yhtään sydäntä maailman kansoja kohtaan.

Onhan niitä lahkoja jotka jo vesikielellä odottavat kun joku vaan tulisi ja pyyhkisi ne MUUT pois että jäisi itselle koko pallo!

Mutta hei oikeasti suomalainen, kenen joukoissa oikein taistelet? Ne käyvät rakenteellista sotaansa meitä vastaan jo.... herää!

Vierailija
10/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe omistavani Suomea.

Ei se ettet koe omistavasi Suomea kerro muusta kuin epälojaaliudestasi koska olet hyljännyt oman viiteryhmäsi.

Kuitenkin jotkut ovat sitoutuneet olleet tähän maahan antaen henkensäkin sinunkin puolestasi joten kerrot itsestäsi aika hirveää tarinaa!

Mieti nyt oikeasti. Oletko saanut mitään mistä voisit osoittaa kiitollisuuttasi? Tuntea velvoillisuutta osaltasi sitten kun toivottavasti kasvat aikuiseksi?

Vierailija
11/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nyt siis selvennetään vähän tässä näitä suhteita. Kannatat siis antifasistista liikettä, joka vastustaa itsenäisyyttä ajavia isänmaallisia, jotka vastustaa EU-liittovaltiota kaikkine neuvostoliittolaisine piirteineen, ja siis koet kannattavasi itsenäisyyttä, muttet kuitenkaan, koska itsenäistä Suomea kannattavat ovat isänmaallisia eli kansallismielisiä eli siis natseja, ja natseja pitää vastustaa.

Missä mentiin harhaan?

Siinä kohtaa että vastarintaliike haluaa muodostaa pohjoismaisen natsivaltion ja alistaa meidät totalitaristisen natsidiktatuurin valtaan. Voin linkittää tämän päämäärän, se lukee vastarintaliikkeen sivuilla.

Vierailija
12/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mentiin harhaan?

Siinä kohtaa että vastarintaliike haluaa muodostaa pohjoismaisen natsivaltion ja alistaa meidät totalitaristisen natsidiktatuurin valtaan. Voin linkittää tämän päämäärän, se lukee vastarintaliikkeen sivuilla.

No jos pitäisi ikinä valita Pohjoismaat vai Lähi-itä johon nojata niin... mietihän nyt vielä kerran.

Pohjoismaissa ei ole mitään pahaa niitten yhtenäisyyttä korosti Kekkonenkin mutta sivuutettiin koko idea.

Ei se liike sitoudu rajoistamme luopuomaan vaan korostaa järkiperäistettyä puolustussysteemiä ja yhteisiä muita juttuja Pohjoismaitten järkevän linjan kanssa.

Ei tässä Saksaan sitouduta vasn sinä itse Eu hun jossa ytimessa se saksasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan