Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaa että kondomi on miehelle liian pieni?

Vierailija
09.12.2017 |

Jos joku on törmännyt niin varustettuun niin nyt olisi hyvä hetki jakaa tietoa.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rullautuu puoleen varteen, mistä ei etene edes venyttelemällä reunoista peukaloiden avulla. Jos sillä nait, niin hepin pää alkaa punoittaa ja muuttuu tunnottomaksi. Kaluun jää semmoinen punainen rengas.

En ymmärrä miksi kauppaan ei saada kunnon kokoja? En ole mikään luonnonoikku, mutta vasta netistä tilaamalla olen saanut turvaseksiin nautintoakin. Tämä on siinä mielessä sukupuolitautien kohdalla ongelmallista, että vaikka nykyiset koot valmistajan mukaan riittäisivät 95%:lle (heitin hatusta) niin se loppu 5% on todennäköisesti seksuaalisesti aktiivisempia kumppanien lukumäärässä laskettuna.

Kellään niin pitkää ole että std-kortsu riittäisi vaan puoleen varteen. Suuruudenhullua väittää tällaista. Jos se olisi totta, niin nainen tulisi pannessa puhkotuksi useammasta paikasta. Kukaan nainen ei vedä sisäänsä yli 12 tuuman mittaista moloa.😁

Vierailija
22/110 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rullautuu puoleen varteen, mistä ei etene edes venyttelemällä reunoista peukaloiden avulla. Jos sillä nait, niin hepin pää alkaa punoittaa ja muuttuu tunnottomaksi. Kaluun jää semmoinen punainen rengas.

En ymmärrä miksi kauppaan ei saada kunnon kokoja? En ole mikään luonnonoikku, mutta vasta netistä tilaamalla olen saanut turvaseksiin nautintoakin. Tämä on siinä mielessä sukupuolitautien kohdalla ongelmallista, että vaikka nykyiset koot valmistajan mukaan riittäisivät 95%:lle (heitin hatusta) niin se loppu 5% on todennäköisesti seksuaalisesti aktiivisempia kumppanien lukumäärässä laskettuna.

Kellään niin pitkää ole että std-kortsu riittäisi vaan puoleen varteen. Suuruudenhullua väittää tällaista. Jos se olisi totta, niin nainen tulisi pannessa puhkotuksi useammasta paikasta. Kukaan nainen ei vedä sisäänsä yli 12 tuuman mittaista moloa.😁

Ilmeisesti et ole tutustunut omakohtaisesti aiheeseen? Voin väittää että täältä löytyy aika montakin, joilla sama kokemus, eikä siihen todellakaan tarvita 30-senttistä kalua.

Eli kondomin terskaosa on lavennettu ja ainakaan mulla se ole koskaan minkään kondomin kanssa ongelma. Mutta kun sen jälkeen lähtee rullaamaan, niin se ei vaan etene millään keinolla kolme senttiä terskan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, pienempikin kortsu venyy. Saattaa rullaantua tai olla hankala rullata. Mutta kun niitä nyt on myös isompia olemassa, miksi käyttää liian pientä? Kuten joku aiemmin jo totesi, tarkoitus on, että pillu puristaa, ei kortsu. Minulla on aika paksu kulli ja sitäkin paksumpi terska. Tilaan sellaisia, joiden leveys kärjestä on 63 - 66mm. Peruskaupan valikoimasta Durexin Easy-On -mallit ovat 63mm.

Vierailija
24/110 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmissa kaupan Durexeissa on nimellisleveys 56mm. Kuten sanottu ylempänä, niin se toimii alkuun, mutta puolessa välissä itselläkin tökkää. MySize 64 itselle erittäin miellyttävä kooltaan, mutta haisee helvetisti lateksille. Ja saa vain netistä. :(

Vierailija
25/110 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä MySize kondomeja saa erotiikka liikkeistäkin...kun myyjänä simpsakka neiti niin kiva tuoda kassalle maksettavaksi MySize 64 mallia ja hymyillä...enkä itse ole huomannut mitään lateksin hajua.

Vierailija
26/110 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomaa? Kyllä peruskumin esim conturet yms päälle saa mutta itselleni tulee hiton kipeitä hankaumia terskaan. Isommassa kumissa on vähän varaa.

Vierailija
27/110 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa siitä, että kumi on hankala rullata päälle. Itse en saa tavallisia kaupan kortsuja mukavasti rullattua jorman päälle ja jos yrittää niin puristaa niin paljon, että stondis laskee. Nuorempana en edes tajunnut, että ne kortsut vaan on liian tiukkoja.

Vierailija
29/110 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinertävästä kullista.

Vierailija
30/110 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päälle rullatessa tulee näkyviin kortsun sarjanumero niin on liian pieni.

Ai niin, pienimunaiset ei edes tiedä että kumissa on sarjanumero joka näkyy auki rullattuna.

Vierailija
31/110 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne kalussa on kuin kädessä johon venytetään liian pieni kumihanska.

Puristaa ikävästi joka kohdasta.

Vierailija
32/110 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rullaudu kunnolla päälle. Itsellä erektio laskee kun kumi puristaa liikaa, repeää helposti....Uudella naisella oli kondomeja jotka aivan liian pieniä minulle.

My size on hyviä, saa oman kokoisia.

Eniten ihmettelen että ruokakaupassa myydään xl ja kookkaita kondomeja mutta pieniä ne vielä oikeasti ovat, ja nyt puhun nimen omaan paksuus suunnassa.

Tilatkaa netistä.

Vierailija
33/110 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14,5cm ympärysmittaa ja tykkään mysize 60 ja 64 kortsuista. Perus magic ihan liian tiukka ei tunnu hyvältä ollenkaan.

Vierailija
34/110 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienuus on suhteellinen käsite. Mahtuuhan kortsu päähänkin ja havemmin näkee päätä paksumpia kaluja.

Vierailija
35/110 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienuus on suhteellinen käsite. Mahtuuhan kortsu päähänkin ja havemmin näkee päätä paksumpia kaluja.

Mahtuuhan se päähän, mutta et pienimunaisenna tiedä kuinka pahasti se puristaa jos ympärysmittaa on 14,5cm

Vierailija
36/110 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tolla meiän naapurin mulukulla isompi pää.

Vierailija
37/110 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat luulot miehillä. Kortsu ei voi olla liian pieni. Liian pieni kortsu on vain tekosyy olla käyttämättä sitä ja samalla kehuskella kuinka ”iso” vehje on.

Vierailija
38/110 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kortsun pienuudesta valittavat ole sitä päässeet edes naisen kanssa käyttämään.

Vierailija
39/110 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorna miesnä ei ollut liian pieniä kortsuja. Suki-Sukikin meni sujuvasti päälle, paitsi silloin kun valmistaja oli laskenut liian kuivia kumeja kauppaan. Vanhemmiten heikompi erektio tykkää vähän laajemmasta kumista. Miten lie isomunaisilla.

Vierailija
40/110 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoimmissa kaupan Durexeissa on nimellisleveys 56mm. Kuten sanottu ylempänä, niin se toimii alkuun, mutta puolessa välissä itselläkin tökkää. MySize 64 itselle erittäin miellyttävä kooltaan, mutta haisee helvetisti lateksille. Ja saa vain netistä. :(

Mä olen kerran ostanut durekseja. En tiedä onko niitä eri kokoisina. Ne mitä ostin olivat ainoat kortsut mitkä on puristaneet liikaa. Eikä tosiaan ole mikään iso muna. Halkaisija jotain 4,5 cm ja pituuskin vähän eli 14 cm.