Mistä huomaa että kondomi on miehelle liian pieni?
Jos joku on törmännyt niin varustettuun niin nyt olisi hyvä hetki jakaa tietoa.
Kommentit (110)
Tykkäsikö Tallinnan tytöt niistä kumeista???
Mulla on varresta ympärys 13.5-14 ja pituus 18 (pituushan kaikissa riittää) terska tietenkin suurempi. Kaikki nämä peruskaupan kortsut mielestäni liian pieniä, eli vie tunnon pois. Nämä kun rullaa päälle, niin terskakin supistuu varren kanssa yhtä paksuksi. Viimeisen muksun syntymän jälkeen ekat panot suoritettiin kortsun kanssa, kun ei vielä vaimolla ollut ehkäisyä. Ostin kokeeksi jotain sultan xl malleja ja ne toimi yllättävän hyvin. Jopa paneminenkin tuntui joltain. Eli ei siis tarvitse olla mikään mahtikulli, että voi ja kannattaa ostaa jotain xl malleja.
Tämän jonkun äitiyspakkauksen mukana tuli silloin jotain tuntemattoman merkin kumeja ja niin pieniä en ollut nähnyt koskaan.
Puristaa niin että tunto katoaa ja veret lähtee pois kalusta. Todella vaikea edes rullata päälle. Menee myös paljon helpommin rikki aktin aikana.
Mulla on 19cm ja keskikokoa paksumpi. Iso mutta ei mikään massiivinen, ja kaupassa tasan yks kortsu sopii päälle, Sultan XL. Juuri ja juuri peittää koko kalun, ei purista eikä lähde pois paikoiltaan. Siitä tietää että sopivan kokoinen.
Joskus nuorena kokeilin: mm näitä. Näkki, Black jack , Sultan sensitive/culture , Magic, Durex.
Paras oli itelle se durexi ympäryyksen takia. Ne on isojakin.
Mutta siis noita muita kun koitti pukea niin penikseni näytti siltä että HAPPI LOPPUU, lisäksi se kimpoili koko ajan pois siitä rullautui itestään (oli niin pinkeänä). Hirveä työ oli edes yrittää usein juurikin hajosi nuo spärdärit.
Parhaalta se näyttää paljaalta, oikein julmetulta.
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet venyvät kyllä, mutta aktissa tapahtuva jatkuva liike aiheuttaa silti sellaisen rasituksen lateksille, että liian tiukasti puristava kondomi repeää herkemmin.
Näin kävi vakipanon kanssa. Ihan perus Sultan, mutta miehellä aika iso niin puristi aika ikävästi. Seksin jälkeen mies huomasi kortsun hajonneen. Normaalisti pannaan siis paljaalla, mutta tuolloin olin joutunut lopettamaan minipillerit ja muutaman päivän tauon jälkeen aloitin kesken kierron uudet minipillerit, joten piti käyttää kortsua. Ei auttanut kuin 44-vuotiaana hakea ensimmäistä kertaa katumuspilleri. :D
Sultan XL on itselle ihan liian pieni. Tilaan netistä EXS jumbo kondomeja, jotka ovat juuri sopivia.
Näin naisena ei huomaa mistään. Mutta mies kyllä huomaa ja osaa kertoa miltä hänestä tuntuu. Eri kokoja on ihan syystä. Kumin ei ole tarkoitus puristaa, vaan istua hyvin.
Käytän kaupan hedelmäpusseja ja elmukelmua
Höpöpuhetta, kaikille käy-niistä saa puhaltamalla valtaisan vappupallon
Suomalaisille kyllä riittää vakiokoot. Etelämmästä tulee nuo mitkä tarvii isompia
Liika puristus vie tosiaan tunnon terskasta. Ympärileikatulla kalulla, joka on muutenkin tunnottomampi se on ikävä asia. Osa kondomeista on suoria tiukkoja putkia, jotka puristavat vartta paksumpaa terskaa todella ikävästi.
No onneksi sovittamalla löytyy jokaiselle oikea koko. Toki kokeilukustannukset on maksettava.
Mulla kerran liian pieniä, vahingossa ostin, ei oikein seusissyt kunnolla, kun puristi ja ei päässyt paisumaan kokonaan, ikävä tunne
Saisi olla pienempiäkin kokoja. Vaikka XXS. Nykyisten kanssa sama tuntu kuin juoksisi lettonevalla jaloissa 52-numeron kumisaappaat vaikka jalan koko 41. Ei semmoisten telttojen kanssa viitsi rementää !
nimim. Tusinaperheellinen
Vierailija kirjoitti:
Se on totta että kortsu vie tunnon. Paljaalla 100 kertaa nautinnollisempi. Myös naiselle, kun esinahka työnnössä ja vedossa hiplaa puolukkaa.
No miten sitten ehkäisy kun hormonaalinen ehkäisy kuivattaa limakalvot ja heikentää orgasmia?
Käytin nuorempana Magicia. Hyvin kestivät. Hermostutti aina niiden rullaaminen paikalleen, joten en ollut ihan maksimimitoissa, yhtä kaikki rullaantui kokonaan auki, eli tuli näkyviin ne kortsun juuressa olevat koodimerkinnät. Itse panon jälkeen varressa oli aina punainen rengas n. 1,5cm-2cm tyvestä, sillä tulevan vaimoni pillu oli erinomainen lypsämään kullini maksimimittoihin eli 20cm hujakoille.
Itse tykkäsin, että oli hyvä, että kortsu pysyi tiukasti paikoillaan. Heti panon jälkeen, kun vedin kullin ulos, oli kortsun alla iho paikoitellen punainen, paikoitellen valkea, tiedä sitten johtuiko kortsun tiukkuudesta vai pillun tiukkuudesta. Yleensä odottelin panon jälkeen jonkin aikaa ja rullasin sitten kortsun pois paikaltaan. Kiskaisemalla se lähti pois vain jos odottelin vähintään 10min kullini lerpahtamista.
Itse yritin vuosia liian pientä rullata päälle, mutta ei se oikein onnistunut ja meni kauan aikaa tuhratessa. Nyt sitten olen ruennut käyttää XL koon kondomia ja menee todella helposti ja nopeasti päälle. Vaikkei nykyään kovin usein tarvitse edes kun on vakisuhde. Joskus jos puoliso haluaa peppuun niin silloin käytetään..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pieniä kortsuja. Ne venyvät. Testattu on laittamalla sisään 20 litraa vettä ja koossa pysyi. Vain suuruudenhullut eivät tätä tiedä.😂😂😂😂
Vedä sellainen kaulan ympärille ja tule sanomaan ettei ole liian pieniä. Lisäksi tunge se 20 litraa sisältävä kortsu sisääsi ja tule sitten paljastamaan tietämättömyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille kyllä riittää vakiokoot. Etelämmästä tulee nuo mitkä tarvii isompia
Ihan tilastoidusti paskapuhetta.
Tallinnasta joskus ostin sellaisia jotka puristaa terskan juuresta tosi tiukasti ja varsi rösöinen. Olivat vaimon mieleisiä!