Miksi heteromies on kitsas peräaukostaan, että mitä sinne saa työntää?
Moni heteromies suojelee peräaukkoaan kuin timanttia, että kukaan ei varmasti saa räpeltää sen kanssa. On kuin pyhä paikka.
Kommentit (21)
Lärs'pepi on ulostamista varten. Se ei ole sukupuolielin. Ei miehellä eikä naisella.
Papillion säilytti siellä rahavarojaan köntissä. Uidessa voi säilyttää autonavainta köntissä.
Stud kirjoitti:
Uimahallin saunas olis magee rassata heteromiehen persettä.
Jep. Kukaps sitä nyt h_moo panis!
Se vain tuntuu todella vastenmieliseltä ajatukselta. En tiedä miksi. Siinäpä tutkimuksen aihetta. Varmaan jotain geneettisiä juttuja. Ei se ole valinnanvaraista tai vapaata tahtoa, niin inhottavalta se tuntuu jo ajatuksen tasolla
Kaikkia ei tuollainen kiinnosta ja siihen on täysi oikeus, mutta sellaista miestä en itse naisena huolisi, koska tykkään noista jutuista eniten.
Olen havainnut tätä myös naisissa, sinne ei saa mitään laittaa, ja sormella aukon hivelykin tulkitaan joksikin piilohomoudeksi.
haluaisin että joku painais kerrankin joskus oikeen kunnolla. Salaa siis haaveilen.
m49
Vierailija kirjoitti:
haluaisin että joku painais kerrankin joskus oikeen kunnolla. Salaa siis haaveilen.
m49
Miksi salaa?
En tiedä onko minulla joku ärtyneen suolen oireyhtymä, mutta sisällä on aina ulostetta vastassa. Huuhtelun jälkeen voisi varmasti kokeilla, mutta pitäisi sitten olla etukäteen suunniteltua ja se ei oikein omaan tapaan sovi. Jotain sessiomallista suunnitellessa voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko minulla joku ärtyneen suolen oireyhtymä, mutta sisällä on aina ulostetta vastassa. Huuhtelun jälkeen voisi varmasti kokeilla, mutta pitäisi sitten olla etukäteen suunniteltua ja se ei oikein omaan tapaan sovi. Jotain sessiomallista suunnitellessa voisi kokeilla.
Ilman huuhtelua kaikilla on ulostetta siellä, mutta homma on oikein siistiä, kun valmistautuu juomalla vahvaa teetä etukäteen 8-10 h ennen ja tekemällä huuhtelun pienellä paineella juuri ennen kun aletaan leikkiin. Jos on vatsa löysällä niin kannattaa jättää toiseen kertaan, mutta omalle kohdalle ei ole koskaan vahinkoja sattunut ja vaikka sattuisi, niin ei se nyt niin vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman huuhtelua kaikilla on ulostetta siellä, mutta homma on oikein siistiä, kun valmistautuu juomalla vahvaa teetä etukäteen 8-10 h ennen ja tekemällä huuhtelun pienellä paineella juuri ennen kun aletaan leikkiin. Jos on vatsa löysällä niin kannattaa jättää toiseen kertaan, mutta omalle kohdalle ei ole koskaan vahinkoja sattunut ja vaikka sattuisi, niin ei se nyt niin vakavaa ole.
Pienellä paineella siksi, ettei vesi mene syvemmälle suolistoon, jolloin sieltä voi kantautua ainesta pois ja siksi, että kaikkea vettä ei saa tulemaan pois, jos sen struuttaa syvälle kovalla paineella. 2-3 huuhtelua yleensä riittää.
Käy kyll, joku daami vois sormitta mun anusta ja ottaa samalla suihin (salaa näin haaveilen)
Ehkä pelkäävät miten nainen siihen reagoi, jos kertoo toiveesta. Toisaalta jäävät paljosta paitsi, jos tuosta kuitenkin pitävät, jos eivät koskaan esitä toivomusta, jolloin kukaan ei pääse sitä toteuttamaan. Ja siinä ei tietenkään ole mitään homouteen viittaavaa, jos tekijänä kerran on nainen.
Näin tekevät seksuaalisesti tylsät ihmiset.
Tämä kyllä koskee samalla tavalla naisia.
Miehen eturauhanen on miehen klitoris. Paljon hermopäätteitä jotka tuottaa miehelle nautintoa. Miehet jotka jännittävät eturauhasen hyväilyä on samoja kuin naiset jotka jännittävät seksiä.
Minä haluisin sormen pyllyyn seksin aikana, mutta vaimo vetoaa pitkiin kynsiin eikä sano suoraan että se ällöttää häntä. Nuoruuden tyttöystävä halusi usein sormen pyllyynsä seksin aikana ja opetti minutkin tykkäämään kun pyllyyn laitetaan sormea. T
Näinhän se valitettavasti on. Heteromies luulee muuttuvansa homoksi jos naisen suorittama eturauhasen hieronta kiihottaa. Minusta on mahtava "homostella" vaimoni kanssa. On ihan oma moka jos aate tai uskonto ei tätä nautintoa anna ottaa :D -M48