Odotan aina viikonlopun vapaata innolla... ja tylsistyn kun ei ole tekemistä. Muita?
Innolla odotan ja jo lauantain aamukahvilla ahdistun, kun päivälle ei ole ohjelmaa. Tuttujen tapaaminen ei näin lyhyellä aikataululla onnistu, ovat buukattuja. Viikolla minä taas en jaksa suunnitella viikonlopuksi ohjelmaa kun työ vie mehut. Mies vaan viihtyisi kotona ja mua 4 seinän sisällä oleminen ahdistaa. Kävelylläkään ei viittis yksin tuolla harmaassa ilmassa käydä.
Kommentit (22)
Jos miestä ei saa kotoa seuraksi lähtemään, niin anna sen homehtua siellä sohvalla! :DD Kuulin juuri uudesta yrityksestä, joka järjestää soolona osallistuttavia ilta- ja viikonloppumenoja! Ei tartte miettiä saako kavereita mukaan, vaan voit osallistua itse ja lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin! Jokeriposse järjestää menoja myös vain naisille, joten ei haittaa vaikka mies olisi mustasukkanen! :, D haha
Täältä löydät lisää tietoa: www.jokeriposse.com
tai facesta www.facebook.com/jokeriposse
Itse aion käyttää tämän kortin, kunhan saan lomat sovittua!
En ymmärtänyt tämän aloituksen pointtia. Siis et jaksa viikolla suunnitella mitään tekemistä viikonlopuksi, ja sitten viikonloppuna ihmettelet, kun kaikilla on jo sovittua menoa. Et jaksa "olla ohjelmatoimistona". Tota noin. Useimmat sellaiset ihmiset, joilla on kivaa tekemistä viikonloppuisin, ovat kyllä ihan itse aktiivisia. Jos sinä et jaksa olla, älä sitten valita. Itse tässä elämässä pitää kaikki järjestää, pyytää ihmisiä kylään, ehdottaa tapaamisia muille (hyvissä ajoin), etsiä harrastuksia, lukea esim. lehtien minne mennä -palstoja jne. Kansanopistojen ja työväenopistojen kevään kurssien ilmoittautumiset ovat käynnissä, mene jollekin kurssille. Ryhdy vapaaehtoistyöhön, esim. SPR:ssä tai jossakin urheiluseurassa, hankkikaa perheelle yhteinen lemmikki, harrastakaa lähiseutumatkailua tai luonnossa liikkumista. Tee itsellesi kunto-ohjelma, ota tavoitteeksi vaikka puolimaratonin juokseminen. Tsekkaa asuinpaikkakuntasi kulttuuritarjonta, mene teatteriin, museoon tai konserttiin. Tekemistä on vaikka kuinka paljon! Ongelmasi taitaa olla jokin muu. Oletko masentunut tai burn outin partaalla? Oletko fyysisesti terve, missä jamassa parisuhteesi on? Aktiivinen ja terve ihminen ei jää kotiinsa makaamaan. Mieti, mikä sinun passiivisuutesi aiheuttaa ja hae apua siihen.