Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko eri liikuntalajeista saakaan pisteitä?

11.04.2006 |

Olen hukannut sen lapun, jossa minulla oli ne ylhäällä...jos joku viitsisi ne tänne naputella, niin kiitos :)

-pupsu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan sitten näkee pisteet.

Vierailija
2/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sellainen vanha, jossa vartti tiettyä liikuntaa antaa tietyt pisteet, mutta itsekin vaunuja tänään lykkiessä ja välillä pysähdellessä esikoisen kanssa tuli mieleen, ettei sitä kovin tehokkaaksi liikunnaksi taideta laskea, kunhan kävelee hetkittäin eteenpäin!

Miten se cd-rom ylipäätään toimii, onko helpompi kuin vanha pisteiden laskeminen itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aisen liikuntakortin. Toimii vähän kuin raskauskiekko, asetat muuttujat kohdalleen ja luet ruudusta vastauksen :)

Vierailija
4/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sitä liikuntakorttia ostaa erikseen ja mihin hintaan jos on vanhat, mutta " pelittävät" kirjaset itsellä muutoin, ja laittaisit vastauksen tänne (jos olisi mahdollista, ottaisin selville, missä niiden toimisto meilläpäin on).

Itse en kyllä muksuilta ehtisi niihin kokoontumisiin enkä kauheasti olisi kiinnostunutkaan (miehen kanssa tsempataan toinen toistamme tällä hetkellä, hih!). Olisi tosi kiva jos viitsisit kysyä, itsellä ei ole ryhmässä ketään tuttua tällä hetkellä..

Ja kiitos vastauksistasi :))!

Vierailija
5/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltasella katsella suuntia, mitä minkäkinlaisesta liikunnasta saisi. Sitten kun lapset nukkuvat :)

Vierailija
6/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan nyt 60,3 kg ja pituus on 160 (tarviiko sitä,en muista tähän hätään).

mahdolliset liikuntaharrastukset olisivat kävelyn sauvakävely, hölkkä, pyöräily, hiihto, kuntosali. Ensisijaisesti kävely, pyöräily ja hiihto tällä hetkellä, jos et ehdi noita muita katsoa. Eikä mitään kiirettä. Kiitos vielä!

Vierailija
7/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttiksella käyn n. tunnin kerrallaan. 160 cm ja 70 kg

Vierailija
8/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta jaetaan kolmeen sarakkeeseen

KEVYT: Liikunnan aikana ei tule hiki eikä hengästy: Esim rauhallinen pyöräily, kävely ja venyttely

KOHTUULLINEN: Liikunnan aikana tulee lämmin, hengitys kiihtyy, mutta voit silti puhua: Esim tanssiminen, reipas kävely ja uinti

RASITTAVA: Liikunnan aikana tulee kuuma, syke nousee korkeaksi, hengitys nopeutuu ja keskustelun ylläpitäminen on vaikeaa: Esim aerobic, hölkkä ja naruhyppely.

Itse valitset noista sopivan lohkon.

Ja pisteitä kun paino on 60 kiloa

30 min liikuntaa: Rasittava 3/ kohtuullinen 1 / kevyt 1

45 min liikuntaa: 5/2/1

60 min liikuntaa: 6/3/2

90 min liikuntaa: 6/4/3

Paino 70 kg

30min: 4/1/1

45min: 6/2/2

60min: 8/3/2

90min: 11/4/3

Ja sitten jos tarvitte tarkempia, niin huudelkaa tätä ketjua ylös :)