Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri ja mahtava Nordea! Nordean henkilöstövähennykset!

Jakusan
09.12.2017 |

Nordea tekee laittomuuksia myös yksityisasiakkaan suuntaan. Olen joutunut useamman kerran kaltoinkohdelluksi. Onneksi on turvana FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta! Nordea joutui jopa maksamaan minulle korvauksia, joka on mielestäni tosi poikkeuksellista asetelmassa iso pankki versus asuntovelallinen. Täysin on mennyt luottamus Nordeaan. Täytyy olla tosi tarkkana, mitä Nordea puuhailee pankkitileilläni. Kortiltani oli veloitettu 500 euroa erään nettikaupan toimesta. Nordean asiakaspalvelussa nimenomaa korostettiin, ettei veloitusta voi tehdä, jos se on kertaalleen hylkääntynyt. Taistelin oikeuksistani 2 kuukautta, menetin kesälomarahani ja -fiiliksen. Onneksi FINEn avulla sain rahat takaisin. Todella härskiä! Vanha ja ammattitaitoinen väki on heitetty pihalle. Ja tämän kyllä huomaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tiliote näyttää aina miinusta ja en kyllä muista mihin hemmettiin ne rahat aina häviää,Nordean vika!

Vierailija
2/7 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Paska pankki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilini ei ole miinuksella, sen takia on Nordean helppo maksattaa oppirahat asiakkailla :D

Vierailija
4/7 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole nykyajan trendi että kokenut ja osaava väki = parempi palkka koska kauan talossa ollut, heitetään pihalle ja korvataan nuorilla joille ei tarvitse maksaa juuri mitään. Osaaminen on sitten asia erikseen.

Vierailija
5/7 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pankista ei tule kuin negatiivisia uutisia. En ole asiakas, enkä tulekaan. Itse olen pitkäaikainen Aktian asiakas (jo Helsingin Säästöpankin ajoilta). Kun pankki meni pörssiin, olen seuraillut tarkemmin tapahtumia. Se pörssiinmeno kun voi aiheuttaa sen, että asiakas unohtuu, vain raha, raha, raha... on se tärkein.

Nordea on varoittava esimerkki huonosta julkisuuskuvasta.

Vierailija
6/7 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi taitaa olla ainut maa, jossa suorastaan riemuitaan toisten irtisanomisista. Hävetkää, jos osaatte. Luuletteko, että se yksittäinen ihminen siellä asiakaspalvelussa tai puhelimen päässä käyttää energiansa jonkun yksittäisen henkilön kiusaamiseen? Ei kuulkaa, sillä on varmasti muutakin tekemistä. Perheellisiä tai jonkun lapsia, ystäviä, sisaruksia ne tulevat irtisanotutkin ovat. Miksi iloitsette siitä?

Ja ei, en ole, enkä ole koskaan ollut töissä Nordeassa tai missään muussakaan pankissa. Olen ihminen, perheenäiti, joka tuntee empatiaa yt-neuvotteluihin joutuvia kohtaan, itsekin sen kerran kokeneena ja puolison kohdalle on sattunut monta kertaa.

Vierailija
7/7 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän kivoja töitä siellä Nordeassa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi