Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt KAIKKI puhuu työelämäPOLUISTA!!

Vierailija
09.12.2017 |

Yhtä työelämäpolkua, työllistämispolkua.. polkuhintaan!! KOulutusPOLKUA, kurssipolkua.. hellanlettas sentään, näitä think tankkien kehittämiä termistöjä, jotka kuulostavat niin lässyn lässyltä, kun merkonomityttöset niitä yrittävät tavata pitkään työelämässä oleville ihan kuin jotain uutta ihmekeksintöä.

Aktivointipalveluista keskustelussa ei ollut AINUTTAKAAN MINISTERIÄ PAIKALLA! KOKO HALLITUS UUPUI ja PIRKKO MATTILA OLI SAVU SAUNASSA JA LINDSTRÖM PEUKUTTI SITÄ!

HÄVYTTÖMÄT PASKIAISET! Pölökylle.. saunanko taakse?

Sitähän nämä äÖÖLtään kengännumeron kokoiset hakevat 600 000 suomalaiselle.. SAUNAPOLKUA!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne tyhymiä

Vierailija
2/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näitä polokuja tallaan.. kai viimeiseen asti.. kunhan sä rakkaani olet mun rinnallain? rasteja.. ja rukseja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne päteviä mölökkyjä ex pitkäaikaistyöttömät päättämässä asioista.. voiherjee..

Vierailija
5/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhö

Vierailija
6/6 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/237019-jarkyttavaa-tyottomia-suututtanut-aktiivimalli-salin-kasittelyssa-koko-hallitus

NO HUH HUH!!!

Miten nämä vitun paska-aivot, jotka eivät ole itse aktiivisia, voivat vaatia aktiivisuutta muilta. Vittu mikä idioottien kusipäiden lauma, saatanan perkele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme