Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

91-vuotiasta uhkaa häätö omistusasunnostaan joulun alla

Vierailija
08.12.2017 |

Vanhuksen asunnon ympärillä on käynnissä poikkeuksellinen riita Tampereella. Liisa Tiukkaa ollaan häätämässä kahden epäonnistuneen siivouksen takia.

https://yle.fi/uutiset/3-9968364

Taloyhtiön asianajaja, varatuomari Mikko Ravi myöntää, että häätöhakemus on tehty kahden siivouksen takia.

Eikö Tampereen Kaupunki tai sossu saa sinne siivoojaa, jos hommat on kustu? Mikä teitä vaivaa? Siis joku siivooja on mokannut vahingossa tai tahallaan ja mummolle annetaan häätö? Kuulostaa erittäin merkilliseltä sopimukselta.

Kommentit (508)

Vierailija
201/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vie lutikat mennessään.

Vierailija
202/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut talossa jossa päätettiin ottaa erään asukkaan asunto taloyhtiön haltuun ko asukkaan häiriökäyttäytymisen takia. Olin itse silloin hallituksen jäsen. Päätös ei ollut helppo ja sitä pitkitettiin ja tälle asukkaalle annettiin mahdollisuuksia ja yritettiin neuvotella vaikka kuinka, talossa ravasi poliiseja, huumepoliiseja ja lakimiehiä eli mistään "hallituksen puheenjohtaja mielivaltaisesti runnoi tahtonsa häikäilemättömästi läpi".

Oikeuteen siitäkin mentiin ja taloyhtiö voitti, asukas joutui maksamaan omansa ja taloyhtiön oikeuskulut.

Kiusaava ja muiden elämänilon ja voimat vievä asukas oli myös "heikko ja vajaakuntoinen iäkkäämpi naisihminen jota talon väki, ennenkaikkea hallitus vainosi ja halusi savustaa ulos", mielenkiintoinen seikka muuten että hänkin omisti kaksi asuntoa samasta talosta, toisessa asui itse.

Prosessin aikana kävi ilmi että hänet oli häädetty jo kolmesti aiemmista asunnoistaan eri taloyhtiöissä ja myöhemmiltä vuosilta kuulin että hän on sittemmin joutunut kymmenen vuoden aikana muuttamaan yhdeksästi koska aina oli ikävät ja hankalat naapurit jotka ajoivat hänet omasta kodistaan.

Että siinä vähän miettimistä teille viattoman mummon puolustajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummeli häpäisee tässä vain itsensä kaikkien asiansa hanskaavien ihmisten silmissä. Vain oman elämänsä tunarit ja tohelot jaksavat olla myötätuntoisia, koska samaistuvat mummoon.

Haluaisitteko itse asua taloyhtiössä, jossa yli 90-vuotias kaksikin omistusosuntoa omistava asukas täysin tunteetta joulun alla savustetaan pihalle kodistaan?

Kertoo erittäin paljon yhtiön muista asukkaista eli naapureista tai ainakin hallituksen jäsenten luonteesta ja tavasta hoitaa asioita.

Äläpä jauha paskaa.

Haluan asua taloyhtiössä, jossa tuollainen haiseva lutikkamummo ei pidä kokotaloa pilkkanaan.

Tuolla ylhäällä joku sen avustaja kertoi, että paperit ja ruuantähteet pitkin lattioita.

Ei ihme että haisee ja on elukoita.

Ja on kuulemma saitakin. Rahaa tuntuu olevan kun on isot siivouslaskutkin maksanut.

Kertoo erittäin paljon talon muista asukkaista, kuinka pitkä pinna on ollut. Tuo muija on saanut jatkaa peliään kaksi vuotta!

Tuleppa nyt sieltä pilvensavusta alas ja mieti niitä muita.

Yksi mummo nyt vaan ei voi pyörittää taloyhtiötä miten haluaa, vaikka omistais kymmenen asuntoa!

Huh.Huh.

Jos olet noin huolissas tuosta, niin mikään ei estä ottamasta omaan asuntoosi. Sittenpä näet kuinka herttainen ja siisti on.

On kohta joulu ja sinulla todella, todella paha olla itsesi kanssa.

Mitähän minun joulun vietot sinulle kuuluu?

Vietän jouluni Karibian lämmössä.

Ja nautin ihan täysin rinnoin, kun tiedän, että tänne jäät kiukuttelemaan...ähä ähä.....

Kaikille hyväksi, että lähdet pois hetkeksi. Karibiallakin olet kuitenkin oman itsesi seurassa ja siinä olisi kestämistä kaikkein paatuneimmallekin ihmiselle. Toivottavasti löydät elämääsi uuden, järkevän suunnan ja inhimillisyyden hengen jo ensi vuonna.

Onko noin paha olla?

Ota tuo mummo luoksesi asumaan kun sitä inhimmillisyyttä täältä muilta niin vaadit ja jätä muut rauhaan.

Kiitos.

Toivottavasti joulupukki tuo sinulle järkeä, kun sitä tuntuu pahastikin uupuvan.

Mene juomaan vanhojen mummojen verta äläkä nolaa itseäsi netissä enempää.

Pyydä joulupukilta samalla, että kun tuo sitä järkeä, niin tarkistaa myöskin lääkityksesi.

Vainoharhat alkavat olla jo pahoja, jos täällä veren juomisesta jo syytetään.

Ei ole kyllä yhtään tervettä tuo.

Vierailija
204/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä mummu ole syyntakeeton jotain taloyhtiö käyttää nyt surutta hyväkseen.

Jos hänellä on 2 asuntoa niin eikö hänet voisi houkutella toiseen siksi aikaa, kun toista siivotaan.

Tämä juttu haiskahtaa ja pahasti, eikä omaisetkaan ole olleet hereillä.

Lähimmät omaiset lienevät jo kuolleet tai ainakin iäkkäitä jo itsekin. Helppo uhri.

Onkohan edes ollut paikalla kokouksissa, joissa hänen selkänsä takana on juonittu?

Jos hän ei osallistu kpokouksiin jotka ilmoitetaan ajoissa ja lain mukaan ja yhtiökokoukutsussa näkyy käsiteltävät asiat niin ei siitä(kään) ketään muuta kuin Tiukkaa itseään voi syyttää.

Uhreja ovat siinä talossa ihan muut kuin "herttainen mummeli".

Taloyhtiön toiminta kuulostaa siltä, että tämä iäkäs osakas ei ole osannut edes aavistaa suunnitelmia ennen kuin on jo ollut liian myöhäistä.

Ai ei ymmärrä mikä on varoitus? No, sitten joutaakin jo pois asumasta yksinään.

Vierailija
205/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut talossa jossa päätettiin ottaa erään asukkaan asunto taloyhtiön haltuun ko asukkaan häiriökäyttäytymisen takia. Olin itse silloin hallituksen jäsen. Päätös ei ollut helppo ja sitä pitkitettiin ja tälle asukkaalle annettiin mahdollisuuksia ja yritettiin neuvotella vaikka kuinka, talossa ravasi poliiseja, huumepoliiseja ja lakimiehiä eli mistään "hallituksen puheenjohtaja mielivaltaisesti runnoi tahtonsa häikäilemättömästi läpi".

Oikeuteen siitäkin mentiin ja taloyhtiö voitti, asukas joutui maksamaan omansa ja taloyhtiön oikeuskulut.

Kiusaava ja muiden elämänilon ja voimat vievä asukas oli myös "heikko ja vajaakuntoinen iäkkäämpi naisihminen jota talon väki, ennenkaikkea hallitus vainosi ja halusi savustaa ulos", mielenkiintoinen seikka muuten että hänkin omisti kaksi asuntoa samasta talosta, toisessa asui itse.

Prosessin aikana kävi ilmi että hänet oli häädetty jo kolmesti aiemmista asunnoistaan eri taloyhtiöissä ja myöhemmiltä vuosilta kuulin että hän on sittemmin joutunut kymmenen vuoden aikana muuttamaan yhdeksästi koska aina oli ikävät ja hankalat naapurit jotka ajoivat hänet omasta kodistaan.

Aivan!!!

Missäköhän tuo Tiukkakin on aiemmin asunut? Kuinka on sieltä laitettu mahdollisesti ulos? Olisi hyvä, jos joku osaisi mummon historian kaivaa esiin. En usko alkuunkaan noihin lööppijuttuihin, joita puuttuvat ne faktat. Jututhan on kirjoitettu ihan mummon sanelemana. Ties kuinka monta häätöä on ollut aiemmin jo alla, tai yritystä. Tuossa asunnossa oli jonkun mukaan asunut vain 6 vuotta ja sen isomman olisi omistanut 24 vuotta. Mikä on historia?

Eihän nämä ole ikinä noihin häätöihinsä syypäitä. Vika on aina siinä pahassa hallituksessa ja pahoissa asukkaissa...väärinymmärrystä ja vainoa kaupataan ulospäin.

Todellakin voivat Tiukan puolustajat miettiä hiukan asioita....

Vierailija
206/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tulee tästä tapauksesta mieleen oma rikas mutta saita isäni. Oli vielä ihan parhaassa iässään, kun suhtautui aina käsittämättömän määräilevästi ja arvostamattomasti kaikkiin taloyhtiön jäseniin. Esim. jos talossa piti päästä tarkastamaan osakkaiden vessat, niin isälle ei tietenkään sopinut, että siellä käydään, kun hän ei ole paikalla ja se oli silkkaa pelkkää vallankäytön halua näitä ihmisiä kohtaan. Näen Tiukassa samaa. Selkeästikin lanttu leikkaa, mutta on niin vallankäytönhaluinen muita ihmisiä kohtaan, ettei kykene yhteisiin pelisääntöihin. Isäni ei sentään häirinnyt muita asukkaita, mutta pani aina kapuloita rattaisiin ilmeisesti itseään alempiarvoiseksi kokemilleen henkilöille, joita nimenomaan taloyhtiöiden edustajat, kauppojen kassat jne edustivat. Jos voi tehdä näiden elämän vain vähän hankalammaksi, ja samalla osoittaa omaa mahtavuuttaan, niin a vot.

Muille tuollainen ihminen on ihan vain kiusankappale, enkä itse ainakaan sääli Tiukkaa yhtään. On aikakin, että joku sanoo, että ei enempää.

Vierailija
207/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jo niin kyllästyttää tää mummotarina. Ihan kun ei ois tärkeempiä aiheita, kun jonkun lutikkamummon siirto jonnekin toisaalle änkyröimään. Toivottavasti johonkin palvelutaloon.

On näitä niin tullu niin nähtyä, kun olen kotihoidossa työskennelly; koti kun kaatopaikka, mutta mitään ei siellä saa tehdä & hirveetä draamailua alusta loppuun. Ja just tollasia ihmesääntöjä ettei saa esim. imuroida tai ei saa valuttaa vettä eikä homeista ruokaa heittää roskiin jne. ja usein sitten homma päätyy siihen, että hoitajat heitetään pihalle eikä päästetä enää sisälle.   

Vierailija
208/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005490858.html

Tämän aamun Ilta-Sanomissa lisää. Kyllä tämä ihan mummon omaksi viaksi menee. Ällöttävää, että yrittää vedota Niinistöön olleensa vielä josku jossain keittämässä tälle kahvia. Liekö vanhus jokus lievä asperger, kun ei ymmärrä yhteisiä sääntöjä. Hankeen vaan, ei mua ainakaan säälitä yhtään tuollainen itsepäinen vaikeilija. Samaa mieltä kuin se joku taloyhtiön hallituksen jäsen, että mitä ihmeen inhimillisyyttä tässä pitäisi olla? :S Itse on valinnut olla epäinhimillinen, se rouva. Sitä saa mitä tilaa, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne. Miksi muiden pitäisi häntä ymmärtää, jos ei hänkään ymmärrä muita? Niih.

On erikoinen stoori. Jutussa mummeli kertoo, että osti asunnon 24 vuotta sitten. Videohaastattelussa selittää ostaneensa sen 6 vuotta sitten ja koko sen ajan on käynyt siivooja :D En uskoisi tuon muorin puheista yhtään sanaa. 

Vierailija
209/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka uhoavat että puheenjohtaja runnoi tahtonsa läpi ja juonitteli mummolta asunnon pois, osaatteko perustella miksi hän niin tekisi? Mikä on se henkilökohtainen hyöty hänelle siitä?

Omistusasunnon haltuunotto on raskas ja työtä tuottava prosessi, ei siihen kukaan lähde mielellään eikä ilman kunnon perusteita.

En todellakaan ymmärrä tätä hallituksen haukkumista ja mummon puolustelua. Ei ikä tee kenestäkään kivaa ja on jo tullut esiin millainen mummo on kyseessä -jos joku ei sitä artikkeleista osannut itse lukea.

Eipä taloyhtiön hallitukseen kuuluminenkaan tee kenestäkään mukavaa. Etenkin puheenjohtajaksi hakeutuvat usein tietyn tyyppiset ihmiset ja tämänkin taloyhtiön

Hallituksen pj vaikuttaa haastatteluidensa perusteelta vähintäänkin epäinhimilliseltä.

Voivat olla yhtä kovapäisiä pj ja osakas, yllättävän pienestä niitä riitoja taloyhtiöissä saadaan aikuiseksi eli mistäpä kukaan tietää alkuperäistä syytä tähänkään.

Vierailija
210/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se siivooja ehkä voinut käydä, mutta mummo ei ole antanut mitään siivota.

Ei se huoneisto muuten mene sellaiseen kuntoon, että pitää lopulta raivaussiivous tehdä.

Kiinnitti juuri videossa ja kuvissa huomioita ne punaiset ja muut lappuset, joissa kiellettiin tekemästä sitä ja tätä.

Vierailija
211/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka uhoavat että puheenjohtaja runnoi tahtonsa läpi ja juonitteli mummolta asunnon pois, osaatteko perustella miksi hän niin tekisi? Mikä on se henkilökohtainen hyöty hänelle siitä?

Omistusasunnon haltuunotto on raskas ja työtä tuottava prosessi, ei siihen kukaan lähde mielellään eikä ilman kunnon perusteita.

En todellakaan ymmärrä tätä hallituksen haukkumista ja mummon puolustelua. Ei ikä tee kenestäkään kivaa ja on jo tullut esiin millainen mummo on kyseessä -jos joku ei sitä artikkeleista osannut itse lukea.

Eipä taloyhtiön hallitukseen kuuluminenkaan tee kenestäkään mukavaa. Etenkin puheenjohtajaksi hakeutuvat usein tietyn tyyppiset ihmiset ja tämänkin taloyhtiön

Hallituksen pj vaikuttaa haastatteluidensa perusteelta vähintäänkin epäinhimilliseltä.

Voivat olla yhtä kovapäisiä pj ja osakas, yllättävän pienestä niitä riitoja taloyhtiöissä saadaan aikuiseksi eli mistäpä kukaan tietää alkuperäistä syytä tähänkään.

Ihan inhimillinen muita asukkaita kohtaan.

Vierailija
212/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005490858.html

Tämän aamun Ilta-Sanomissa lisää. Kyllä tämä ihan mummon omaksi viaksi menee. Ällöttävää, että yrittää vedota Niinistöön olleensa vielä josku jossain keittämässä tälle kahvia. Liekö vanhus jokus lievä asperger, kun ei ymmärrä yhteisiä sääntöjä. Hankeen vaan, ei mua ainakaan säälitä yhtään tuollainen itsepäinen vaikeilija. Samaa mieltä kuin se joku taloyhtiön hallituksen jäsen, että mitä ihmeen inhimillisyyttä tässä pitäisi olla? :S Itse on valinnut olla epäinhimillinen, se rouva. Sitä saa mitä tilaa, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne. Miksi muiden pitäisi häntä ymmärtää, jos ei hänkään ymmärrä muita? Niih.

On erikoinen stoori. Jutussa mummeli kertoo, että osti asunnon 24 vuotta sitten. Videohaastattelussa selittää ostaneensa sen 6 vuotta sitten ja koko sen ajan on käynyt siivooja :D En uskoisi tuon muorin puheista yhtään sanaa. 

Sillä on 2 asuntoa. Molemmat lutikkalinnoja. Ja siivottomia.

Sen isomman ostanut 24 vuotta sitten ja pienempään muuttanut 6 vuotta sitten. Kukaan ei kerro, mistä on edellisen kerran siis mahdollisestikin häädetty !!!!

Tuollainen ymmärtää vaan sen minkä haluaa ja muista viis.

Ei ole syytön häätöönsä.

Vierailija
213/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummeli häpäisee tässä vain itsensä kaikkien asiansa hanskaavien ihmisten silmissä. Vain oman elämänsä tunarit ja tohelot jaksavat olla myötätuntoisia, koska samaistuvat mummoon.

Haluaisitteko itse asua taloyhtiössä, jossa yli 90-vuotias kaksikin omistusosuntoa omistava asukas täysin tunteetta joulun alla savustetaan pihalle kodistaan?

Kertoo erittäin paljon yhtiön muista asukkaista eli naapureista tai ainakin hallituksen jäsenten luonteesta ja tavasta hoitaa asioita.

Jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi kantamaan hänen tavaroitaan ulos häätöpäivänä. :)

Vierailija
214/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo imurin äänestä rasittuminen myös voi viitata aspergeriin. Miina Äkkijyrkällä oli samantyyppinen riita kaupungin(vuokranantaja) kanssa ja hän on tietääkseni asperger.

Vierailija
215/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä jauha paskaa.

Haluan asua taloyhtiössä, jossa tuollainen haiseva lutikkamummo ei pidä kokotaloa pilkkanaan.

Tuolla ylhäällä joku sen avustaja kertoi, että paperit ja ruuantähteet pitkin lattioita.

Ei ihme että haisee ja on elukoita.

Ja on kuulemma saitakin. Rahaa tuntuu olevan kun on isot siivouslaskutkin maksanut.

Kertoo erittäin paljon talon muista asukkaista, kuinka pitkä pinna on ollut. Tuo muija on saanut jatkaa peliään kaksi vuotta!

Tuleppa nyt sieltä pilvensavusta alas ja mieti niitä muita.

Yksi mummo nyt vaan ei voi pyörittää taloyhtiötä miten haluaa, vaikka omistais kymmenen asuntoa!

Huh.Huh.

Jos olet noin huolissas tuosta, niin mikään ei estä ottamasta omaan asuntoosi. Sittenpä näet kuinka herttainen ja siisti on.

On kohta joulu ja sinulla todella, todella paha olla itsesi kanssa.

Mitähän minun joulun vietot sinulle kuuluu?

Vietän jouluni Karibian lämmössä.

Ja nautin ihan täysin rinnoin, kun tiedän, että tänne jäät kiukuttelemaan...ähä ähä.....

Kaikille hyväksi, että lähdet pois hetkeksi. Karibiallakin olet kuitenkin oman itsesi seurassa ja siinä olisi kestämistä kaikkein paatuneimmallekin ihmiselle. Toivottavasti löydät elämääsi uuden, järkevän suunnan ja inhimillisyyden hengen jo ensi vuonna.

Onko noin paha olla?

Ota tuo mummo luoksesi asumaan kun sitä inhimmillisyyttä täältä muilta niin vaadit ja jätä muut rauhaan.

Kiitos.

Toivottavasti joulupukki tuo sinulle järkeä, kun sitä tuntuu pahastikin uupuvan.

Mene juomaan vanhojen mummojen verta äläkä nolaa itseäsi netissä enempää.

Pyydä joulupukilta samalla, että kun tuo sitä järkeä, niin tarkistaa myöskin lääkityksesi.

Vainoharhat alkavat olla jo pahoja, jos täällä veren juomisesta jo syytetään.

Ei ole kyllä yhtään tervettä tuo.

Ai kauheeta kun olet nolo kuittailusi kanssa. :D

Vierailija
216/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule haastattelun perusteella tuo pj vaikuttaa siltä, että on täysin kypsä tuon mummon venkoiluun. Kaikki tuossa taloyhtiössä on ihan varmasti kokeiltu.Pj joutuu niitä muita osakkaita kuulemaan ja niiden valituksia mummosta. Ei se mummo siellä yksin asu. Terrorisoi kylläkin muita ja kuvittelee, että saa tehdä korkean iän myötä, mitä haluaa.

Puheenjohtajat joutuvat sietämään ihan kohtuuttomiakin juttuja ja tästäkin on asiaan tehty syntipukki.

Uskomatonta, niin uskomatonta ja kansa vaan komppaa mummelia, kun se on niin herttainen.

Sääliks käy noita asukkaita ja hallituksen jäseniä. Aivan järkyttävää, että tuollainen maanvaiva saa sympatiat puolelleen ilman minkään näköistä kritiikkiä. Ihmiset on vaan niin typeriä.

Vierailija
217/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni asui kerrostalossa (tästä on jo aikaa), josta ei saatu dementtiä vanhusta häädetyksi. Hänellä oli kissa, mutta ei esimerkiksi sitä laatikkoa, johon kissan on tarkoitus tehdä tarpeensa. Eli kissa kakki ja pissi sohvalle. Siellä oli käytetty eläinsuojeluväkeä ja vaikka mitä asiantuntijoita, mutta enempää mummoa kuin kissaakan ei  saatu pois, kunnes mummo meni niin huonoon kuntoon, että alkoi öisin heitellä tavaroitaan rappukäytävään.

Voitte kuvitella sen hajun, joka sieltä asunnosta levisi rappukäytävään ja luultavasti lähimpiin asuntoihinkin kesähelteellä. Ja kotihoitajat siellä asunnossa joutuivat käymään. 

Toivottavasti nykyisin ei sallita ihan mitä tahansa harrastaa omassakaan asunnossa.

miksi ei saatu? keskivaikealla dementikolla on periaatteessa oikeus palvelukotiasumiseen.Eikö dementikkoa voi siirtää jos hän ei halua itse siirtyä? Miksi hänelle ei esim myönnetty siivoojaa?Siivooja pitää itse maksaa, ei saa kunnalta?

Vierailija
218/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon kuinka ilkeitä ja kovasydämisiä ihmisiä täällä. Pystyin lukemaan vain ensimmäisen sivun vahingoniloista mummon haukkumista. Siis ei tippaakaan ymmärrystä tai empatiaa yli 90v vanhukselle, vaan päinvastoin.

Taitaa osa täällä kirjoittelevista ihmisistä olla ihan oikeasti pahoja ihmisiä :/

Vierailija
219/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi kantamaan hänen tavaroitaan ulos häätöpäivänä. :)

Eipä sillä taida paljoa olla jäljellä, kun on niiden lutikoiden vuoksi jouduttu hävittämään...tosin onhan sillä niitä punaisia lappuja vielä siellä sun täällä, ettei saa hävittää...hyllykköä ja vitriiniä sitten kanniskellaan...

Mutta mä tuun sun kanssas kantaa loppurojut pihalle.

Ollaan sit muiden mielestä ne epäinhimmilliset 😂😂😂😂

Vierailija
220/508 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tiukkis Mimmi vaikuttaa hullujenhuonetapaukselta