Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanoisit miehellesi ettet halua enää koskaan mennä töihin

Vierailija
08.12.2017 |

mitä miehesi sanoisi sihen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi että asia on ok, kunhan otan vastuun kodinhoidosta ja ruuanlaitosta ja tulevaisuudessa jos tulee lapsia niin heistä. Olemme tästä keskustelleet joskus. Tosin minulla ei ole aikomustakaan jäädä työttömäksi kotiin kun valmistun koulusta vaan hyvin todennäköisesti työllistyn. Tykkään tehdä töitä ja tienata omat rahani enkä olla riippuvainen miehen rahoista. Nytkin kun opiskelen maksan tasan saman verran mitä mies vaikka mies sanoi ettei minun tarvitse maksaa mitään. Olen sen verran itsenäinen että en elä miehen siivellä enkä anna hänen maksaa enempää yhteisistä menoistamme ennnekuin minulla on rahat loppu.

Vierailija
22/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jumalauta valita. Töissä on käytävä tai ei tuu rahaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sanoisi, että ei sitten hänkään mene töihin. Meillä minä olen se, joka sanoo, että töissä on pakko käydä lasten takia.

Vierailija
24/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin!

Vierailija
25/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi, että "enkös minä sitä jo ehdottanut". Miehen mielestä voisin hyvin jäädä kotiin ja tehdä, mitä haluan. Ei ole velkoja, pääomatulot on kohtuulliset, lapset on muuttaneet kotoa, menot on pienet. Pärjäisin ihan hyvin,kun saisin nettona 3000 e.

Vierailija
26/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi että ok.

Olin pitkään lasten kanssa kotona. Nyt olen ollut vuoden töissä ja mies totesi pariviikkoa sitten että oli kuulemma paljon helpompaa silloin kun olin kotona. Tein ennen suurimman osan kotihommista, huolehdin lasten lääkitykset, koulujutut jne. Miehen ei tarvinnut koskaan olla poissa töistä sairaan lapsen takia jne. Nyt mies on joutunut tekemään paljon enemmän.

Toisaalta olen kannustanut miestä ottamaan loparit koska on ihan puhki töistä. Itsellä määräaikainen työ loppuu kohta.

Jos hyvin käy niin ollaan kohta kumpikin kotona. Taloudellisesti pärjätään ok koska ei tarvita paljoakaan rahaa normi elämässä ja säästöjä on. Ja eiköhän muutamassa vuodessa löydy taas ainakin toiselle töitä.

Vierailija
27/27 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on yrittänyt saada jättämään töitä joksikin aikaa kokonaan tai ainakin vähentämään radikaalisti. Minulla on varallisuutta, jolla voin elää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi