Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies mukana synnytyksessä vai ei?

Vierailija
08.12.2017 |

Oletteko ottaneet miehenne mukaan synnytykseen vai ette, mielipiteitä/kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, se on mahtava kokemus hänellekin nähdä kun oma lapsi syntyy.

Vierailija
2/7 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis se saanut tulla mutta ei tullut kun sillä oli sairaalakammo. Ei mua haitannut yhtään. Oikein hyvä isä se on lapsille silti ollut. Tuskin se synnytyksessä mukana olo olisi siitä eilaisempaa isää tehnyt. Miehille on annettava vapaus valita tuokin asia eikä painostaa ja liikoja turhia hehkutuksia lastata harteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tilanteesta, tärkeää on ajatella mitä itse haluaa.

mies voi olla ahdistunut synnytyksestä, tai kammota verta , jolloin ei tietenkään saa mukaan pakottaa.

jos on jo aiempia lapsia voidaan joutua pohtimaan jääkö isä hoitamaan heitä synnytyksen ajaksi.

Vierailija
4/7 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halus tulla vaikka on piikki ja verikammoinen eikä muutenkan välitä sairaaloista. Lopulta sairaala ei ollukkaan niin pelottava ku sai lapsen syliin.

Vierailija
5/7 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies haluaa nähdä kun lapsi syntyy. ♥

Vierailija
6/7 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkä ja vaikea synnytys, enkä todellakaan olisi selvinnyt kokemuksesta ilman miestäni. Esim. paljon enemmän supistuksiin auttoi, että mies hieroi alaselkääni kuin joku ilokaasun vetäminen (joka oli minusta ihan pelkkää placeboa). Synnytyksen läpi käyminen oli meidän molempien mielestä hieno ja merkityksellinen asia, ja tiedän sen perustella entistä vahvemmin, että pystyn luottamaan puolisooni elämän kaikissa tilanteissa.

Mutta tämä varmaan parisuhdekohtainen asia, eli jos kumppanin kanssa ei mene kovin hyvin eikä molemminpuolista luottamusta ole, niin sitä läsnäoloa synnytyksessäkään ei kaipaa. Itselleni rakas mieheni on paras ystäväni, joten synnytykseessä mukanaolo oli molemmille itsestäänselvyys.

Vierailija
7/7 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan