Olen ylipainoinen nainen enkä saa..
Juuri koskaan miehiltä baareissa huomiota. Viimeksikin joku hoikka nainen sai napattua minua kiinnostavan miehen, joka oli todella mukava. Kaikki vain tuijottavat kilojani. Enkö oikeasti saa miestä?
Kommentit (21)
Sun luokse olis nytkin jono munakädessä olevia miehiä jos vain uskaltaisit. Yksinäistä miestä ei moikkaa edes naapurit.
Ehkä kannattaa etsiä jostain muualta kuin sieltä lihatiskiltä jossa vain ulkonäkö on kriteerinä parinmuodostuksessa.
No miksi et laihduta? Se ainoa mahdollinen este miesten huomiolle on naisissa ylipaino mikä on kaiken lisäksi muutettavissa oleva este.
Vierailija kirjoitti:
Sun luokse olis nytkin jono munakädessä olevia miehiä jos vain uskaltaisit. Yksinäistä miestä ei moikkaa edes naapurit.
Niin, mutta olisko niiden muna kädessä juoksevien joukossa se oikea? Se jonka luonne sopisi yhteen ja kemiat kohtaisi niin että rakkaus syttyisi? Elämänarvot pitäis olla sopivat myös, aina ne ei kohtaa vaikka muut asiat natsais.
Laihduta tai etsi ylipainoinen mies. Tai sitten jää yksinäiseksi.
Sitä niin kovasti ylipainoisena naisena haluaisi ajatella, että miehille se sisin on tärkeintä. Itse olen noin 10,kg ylipainoinen, olen kyllä muodokas mutta pitkälle ei pötkitä etu- eika takamuksella jos muualla löllöttää. Et voi syyttää miehiä siitä että hoikka vei voiton - miehillä on täysi oikeus valita se mikä silmää eniten miellyttää.
Itselle ensi vuosi on oman hyvinvoinnin vuosi...painonpudotusta jne..
Itsevarmuus on kaunista, kiloista viis. Leuka pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus on kaunista, kiloista viis. Leuka pystyyn!
Mikä niistä?
Oikeasti, rasva ei ole kaunista.
Metsästä tasoistasi seuraa niin saatat onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Läskit alapeukuttaa laihdutusviestejä. Työnnä lenkkimakkara silavaiseen tussuusi, siinä sinulle miestä. Kukaan normaali ei ota kaltaistasi kuin paremman puutteessa.
O O
O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta olisko niiden muna kädessä juoksevien joukossa se oikea? Se jonka luonne sopisi yhteen ja kemiat kohtaisi niin että rakkaus syttyisi? Elämänarvot pitäis olla sopivat myös, aina ne ei kohtaa vaikka muut asiat natsais.
No tuskinpa ap sen baarimiehenkään elämänarvoista mitään tiesi.
Miten mä reippaasti ylipainoinen nainen olen saanut hoikan miehen? En ole edes rikas tai viisas.
Itse olen lihava ja miehiä on riittänyt. Toki toiset miehet ovat lähteneet hoikempien kavereideni matkaan baarista, mutta on kyllä riittänyt minullekin vientiä. Sekä seksiin että suhteeseen.
Hyvä asenne, kiva tyyli ja vapautunut suhde seksiin lienevät mun valttejani.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä reippaasti ylipainoinen nainen olen saanut hoikan miehen? En ole edes rikas tai viisas.
No kyllähän tavallisia miehiä kaikille naisille riittää, mutta kun ap haluaisi sellaisen miehen, josta ne hoikat kaunottaretkin kilpailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tavallisia miehiä kaikille naisille riittää, mutta kun ap haluaisi sellaisen miehen, josta ne hoikat kaunottaretkin kilpailevat.
Oli mun tavallisella miehellä hoikkia naisiakin saatavilla
Vierailija kirjoitti:
Mutta aika harva haluaa muna kädessä olevaa "miestä".
Kyllä varmasti saat miehen jos olet kasvoista ok ja muodoillesi sopivalla tavalla pukeutunut. No, itseasiassa sulla on varmaan rinnat, niin ei niillä kasvoilla tai pukeutumisellakaan ole niin väliä, pääasia miehille kuitenkin on, että tissit löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lihava ja miehiä on riittänyt. Toki toiset miehet ovat lähteneet hoikempien kavereideni matkaan baarista, mutta on kyllä riittänyt minullekin vientiä. Sekä seksiin että suhteeseen.
Hyvä asenne, kiva tyyli ja vapautunut suhde seksiin lienevät mun valttejani.
No siinä voi vaikuttaa tietysti kohdallasi ihan mikä vaan, mutta päällimmäisenä veikkaisin miesten panetusta ja epätoivoa, joka pistää lihavatkin naiset kuvittelemaan itsestään kaikenlaisia.
No ehkä ylipainoisen miehen?