mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?
pää lyö ihan tyhjää, en keksi mitään ostattavaa hänelle. Ei kyllä tarvitse mitään, vaatteitakin häneltä löytyy varmaan kymmenen kertaa enemmän kuin minulta. Lahjaan olen valmis pistämään max 100E.
Onneksi olen saanut lasten lahjalistan valmiiksi, niitä ei enää tarvitse stressata.
Kommentit (17)
Lakanat ja lennot Berliiniin ( meidän lempikaupunki)
Ostamme toisillemme lahjoja vain spontaanisti kun tulee vastaan jotain mistä uskooo toisen ilahtuvan. Ei ikinä mitäänn lahjoja mitä täytyy asiakseen keksiä eli synttärit ja joulut. Toki synttärinä ja jouluna hyvää ruokaa, hemmottelua ja yhdessäoloa.
Uusi lompakko (vanha hajoo käsiin), lenkkarit (mies harrastaa tennistä, vanhat hajoo jalkoihin), 2018 kalenteri kotitoimiston työpöydälle ja vaatetavaraa, eli pehmeitä paketteja.
Minulle riittää hyvä ruoka ja juoma.
Mies
Silikonipeppu kera peräsilmän, liukkaria ja viinapullo. Toivonut näitä pitkään :)
Ostin lahjakortin hierojalle. Ehkä jotain lahjakorttia voisit miettiä, jos tavaraa ei tarvii?
Parranhoitotuotteita ja seksivälineen (joka on toki meille molemmille mutta lähinnä miehen käyttöön). Lisäksi joko kirja tai uusi tyyny.
Mulla oli sama tilanne, en moneen vuoteen ole ostanut miehelle yhtään mitään kun tuntuu etten vaan osaa. Ja olen sanonut hänelle, että ostaa omat lahjansa mitä haluaa. Mutta nyt tänä vuonna hän joutuu työmatkan vuoksi viettämään joulun yksin, joten tuntui että pitää jotain pientä hänelle ostaa, ettei tunnu niin kolkolta. Minulla ei ollut edes mitään ideaa, mutta menin keittiötarvikeliikkeeseen ja kiertelin sieltä aikani ja löysin muutamia pikku juttuja jotka ovat joko hauskoja tai tarpeellisia. Reilut 40€ meni rahaa.
Mieheni toivoo aina kovaa pakettia, eli kova paketti ja sisälle villasukat.
En mitään, eivät aikuiset lahjoja tarvitse.
Gantin vaatteita, uuden kellon, policen rannekorun, kortin tatskaliikkeeseen, liput molemmille New Yorkiin, Finlandia-palkitun kirjan, juoksukuulokkeet ja Bossin tuoksusarjan.
Laminoitu BMI-taulukko. Tai tulosta netistä ja laita kehyksiin.
- Lämpöiset pörrösukat tai lämmin pyjama tms.
- Lahjakortti hierojalle/vaatekauppa/spotifyyn tai jonnekin.
- Pullo konjakkia/viskiä/rommia ja juuri sille juomalle sopivat juomalasit.
- Kirja
- Seksilelu(ja)/välineitä
- Hygienia-lahjapakkaus, missä on dödö ja suihkugeeli, ehkä joku hajuvesi/partavesi
- Ranneketju/kaulaketju, niitä löytyy miehillekin kaikenlaisia
- Jos on harrastuksia niin joku siihen liittyvä
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit mitä hän toivoo? Kerro että haluat ilahduttaa häntä lahjalla mutta kaipaat vinkkejä. Meillä on tapana käydä ihan kahdestaan ostamassa toisillemme lahjat. Ensin käydään syömässä tai glögillä. Lahjan saaja saa itse valita mitä toivoo. Yleensä nämä ostosreissu tehdään ihan viime hetkillä kun muut jouluvalmistelut on jo tehty. Kun lapset oli pienempiä veimme heidät hoitoon siksi ajaksi.
Tää kuulostaa kyllä niin kivalta, että taidan ehdottaa samankaltaista perinnettä meillekn! :)
Mitä jos kysyisit mitä hän toivoo? Kerro että haluat ilahduttaa häntä lahjalla mutta kaipaat vinkkejä. Meillä on tapana käydä ihan kahdestaan ostamassa toisillemme lahjat. Ensin käydään syömässä tai glögillä. Lahjan saaja saa itse valita mitä toivoo. Yleensä nämä ostosreissu tehdään ihan viime hetkillä kun muut jouluvalmistelut on jo tehty. Kun lapset oli pienempiä veimme heidät hoitoon siksi ajaksi.