Sampo- ohjekirja vapauteen
Tällainen tuli postin mukana. Lähetetty kuulemma tuhannelle, ja tämän opuksen esittelemä malli tulee pohjoismaisen hyvinvointivaltion seuraajaksi. Mitäs tähän voi sanoa kuin mitä hemmettiä
Kommentit (21)
Kiinnostaa! Ehditkö lukea kirjan? Oliko mistään kotoisin?
Tänne tuli myös Sampo - ohjekirja vapauteen numeroituna! Samaa kysyn, että mitä ihmettä tää on? Lähettäjästä ei tietoa.
Up.
Luin yöllä. Ladatkaa!
Siinä on pointtinsa.
Vierailija kirjoitti:
Up.
Luin yöllä. Ladatkaa!Siinä on pointtinsa.
Ladatkaa mistä?
😂😂😂 Myös minulle tuli. Naurettava opus. Matka postilaatikolta paperinkeräyslaatikkoon oli noin 20 m.
taitaa olla uutta vallakumousta tulos... silimäältyäni oli vasemmisto paskaa
Puolet kirjasta vielä lukematta. Alussa esitetyt ongelmat ja faktat ovat paikkansa pitäviä ja hyviä huomiokohtia nyky-yhteiskunnan "solmu"-kohdista.
Vertauskuva Aleksanteri Suuren tapaan avata suuri solmu leikkaamalla se miekalla on oiva, sillä usein systeemin korjaaminen vaatii sen ulkopuolista ajattelua.
Katsotaan, mitä mieltä olen, kun loputkin on tullut luettua. Onko ehdotus uudesta yhteiskuntajärjestyksestä/systeemistä puppua, utopiaa vaiko varteenotettava ajatusmalli, sen näkee sitten.
Mitäs utopiaa se muka on, sen kuin tekee vaan. Ei se mikään uskonnon pelastumistarina ole.
Radio haastattelun perusteella tutustumisen arvoinen kirja. Joka tapauksessa valtavirtainen talousajattelu on täynnä muuttejä, jotka eivät pidä paikkaansa. Raha ja talous blogista pääsee jäljille siitä mitä talouskeskustelussa mättää.
Olisiko jollain lähettää minulle tätä kirjaa? Radiohaasrattelun perusteelma olen miettinyt samankaltaista systeemiä jo vuosia ja olisin mitä kiinnostunein saamaan tämän kirjan itselleni. Voin maksaa postikulut ja vaivanpalkkaakin jos tämän vain saisi! Sähköposti iruam.orvel (at) gmail piste com
Hei, myös minä haluaisin lukea kyseisen opuksen ihan mielenkiinnosta. Otahan yhteyttä jos lähetät postikuluja vastaan vaikkapa pakettiautom. tiitu2008@gmail.com
Hei! Minä olisin kiinnostunut ostamaan kyseisen pamfletin, vaikutti mielenkiintoiselta. Laittakaa mailia atributan (a) gmail.com ! Maksan siitä jotain.
Ostan mielelläni Sampo - ohjekirja vapauteen -kirjan. Jos olet valmis lähettämään sen postikuluja ja pientä vaivanpalkkaa vastaan.
Olen tutkinut erilaisia ajatussuuntauksia huvikseni. Kyseistä kirjaa ei saa mistään, eikä se ole netissä saatavilla. Tekijä on myös anonyymi. Siksi pyydän ottamaan yhteyttä. tampereenmies@gmail.com
Tai jos kirja on Tampereella, voin tulla sen hakemaan.
Skannatkaa nyt joku tämä nettiin! Tai kirjoittaja herra X julkaise tämä. Nämä ajatukset ovat ihan mielenkiintoisia, mutta niitä on vaikea kehittää niitä jos ei pääse käsiksi lähteeseen.
Kerrotaanko siinä seikkaperäisesti soten tuomasta valinnanvapaudesta vai mistä?
Sanokaa nyt jotain, vaivaa tämä mysteeri