Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lapsen kaverin äidin käytöksestä?

Vierailija
08.12.2017 |

Oltiin sovittu, että lapseni menee heille kyläilemään tänä iltana. Lapset olivat ensin itse keskustelleet asiasta ja tämän jälkeen juttelin vielä lapseni kaverin äidin kanssa, että on ok. No nyt sitten lapsen kaveri laittoi lapselleni viestiä, että tämä äiti haluaisi viettää "rauhallista" koti-iltaa, että voisiko kaveri tulla kuitenkin meille? Ihan ihmeellistä omasta mielestäni.. Ja tähän vielä lisäyksenä, että lapsi käy todella harvoin kyseisessä kyläpaikassa, että ei nyt johdu mistään, että lapsi siellä joka viikko ravaisi..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidillä oli vaikka migreeni? Asiat muuttuvat ja ei tuollainen nyt kovin ihmeellinen juttu ole.

Vierailija
2/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan palstan ammattivalittaja kyseessä kenen luona olisi ollut? :D no, ei vaiskaan. Ei vaan jaksanutkaan muita lapsia. Harmi tietysti teidän kannaltanne, mutta jos ei jaksakaan, niin on on kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä ap:n tavoin ihmeissäni, jos asia kuitataan vaan "äiti haluaa viettää rauhallista koti-iltaa", tulee vähän fiilis, että lapsesi ei ole tervetullut tai rikkoo jotenkin rauhaa, vaikka asiasta olette sopineet.

Vierailija
4/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äiti onkin oletettua enemmän poikki viikon jälkeen ja haluaa tosissaan olla vaan rauhassa nyt tämän illan.

Vierailija
5/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin kyllä ap:n tavoin ihmeissäni, jos asia kuitataan vaan "äiti haluaa viettää rauhallista koti-iltaa", tulee vähän fiilis, että lapsesi ei ole tervetullut tai rikkoo jotenkin rauhaa, vaikka asiasta olette sopineet.

Ehkä se onkin juuri niin, että ap:n kakara ei ollut toivottu vieras? En minäkään kaikkia pentuja kotiini huoli.

Vierailija
6/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Tilanteet muuttuvat ja syystä tai toisesta heidän kotiinsa ei voi tänä iltana mennä. Ehkä perheriita, ehkä poikkeuksellisen rankka työviikko/päivä, ehkä migreeni.

Vierailija
7/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti korkki narahtanut. Tarjoa heille apuasi.

Muuten ihminen osaa suunnitella ja toteuttaa suunnitelman, eli pitää lapselle lupauksensa.

Vierailija
8/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se onkin juuri niin, että ap:n kakara ei ollut toivottu vieras? En minäkään kaikkia pentuja kotiini huoli.

Jos näin, niin miksi alun perinkään mitään on sovittu?

Eli vierailu peruttiin ja sehän on sinänsä kaikkien oikeus. Ehkä äiti ei halua avata terveysongelmiaan tms. ja siksi tuli tuo "rauhallinen koti-ilta" kuvaan. 

Itse ottaisin kaverin tällä kertaa kotiini, mutta jos tällainen rupeaisi toistumaan, niin sitten en tiedä.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän