Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että lapsi joka leikkii barbeilla laittaa barbit harrastamaan seksiä?

Vierailija
08.12.2017 |

Kuuluuko lapsen edes tietää mitä seksi on?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä leikin 8-vuotiaana että Action Man kävi aina nussimassa Barbia kun se oli nukkumassa. En tiedä mistä keksin, varmaan näin telkkarissa jotain.

Mun leikeissä action man raiskasi ja heitteli barbia hiuksista pitkin seiniä. Ja ihan täyspäinen aikuinen musta kasvoi.

Vierailija
42/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt en enää ihmettele tätä erojen suurta määrää kun monen parisuhdemalli on opittu kaunareista. Ja barbien pettämiskuviot ja kaikki. Miten se sitten oman miehen kohdalla tulee monille yllätyksenä kun pettäminen on ihan tuttua huttua barbeillekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä leikin 8-vuotiaana että Action Man kävi aina nussimassa Barbia kun se oli nukkumassa. En tiedä mistä keksin, varmaan näin telkkarissa jotain.

Mun leikeissä action man raiskasi ja heitteli barbia hiuksista pitkin seiniä. Ja ihan täyspäinen aikuinen musta kasvoi.

Mitä sä mode=ap saat näistä trolleista? Näistä näkee kilometrin päähän, että et ole esittämäsi höhlä teini, et ikinä kasvattanut lasta. Ja raiskausfantasiat eivät ole normaaleja. Eikä askarrella varustusta miehelle, näitä kun kirjoittelet niin kenelle ?

Haluatko pedarit palstalle ?

Vierailija
44/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä sentään Action Man, mutta meillä oli Mutanttininjakilpikonna 🤦‍♀️

Vierailija
45/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sairasta ap. Kirjoitat itse ja sitten päättelet johtopäätökset.

Olet aidosti tosi tosi kipeä.

Vierailija
46/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein, että teillä homomammoilla oli jo 3-vuotiaana täysin selvää miten lapsia tehdään, mitä on seksi ja miten sitä kuuluu harrastaa?

Miten sen nyt ottaa. Äiti kertoi mulle jo kun olin ehkä kahdeksan, että minne miehiä pitää tirvaista ja potkaista jos ne käy hankaliksi. Äiti oli ollut nätti tyttö ja tiesi että se taito tulee tarpeeseen.

Tyttölapsen täytyy tietää jo varhain että osaa varoa.

Varautukaa sitten maksamaan koko loppuikä myös korvauksia, jos "tirvaisun" kohteesta tulee hedelmätön tuollaisen tempun takia. Tasan tarkkaan jos omat poikalapset ei voi saada omia biologisia lapsia neuvojenne vuoksi asia viedään oikeuteen.

Pysyvän vakavan ruumiillisen vamman tuottaminen ei ole ihan pikku juttu ja olan kohautuksella kuitattavissa.

Vierailija
47/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Omissa viimeisten vuosien barbileikeissä oli aina kotibileet mihin tuli tietysti kuokkavieraita ja sitten ensin juotiin vanhempien baarikaappi tyhjäksi ja sitten kaikki harrasti seksiä, osa tytöistä joutui aina odottamaan vuoroaan kun miehiä oli vähemmän. Kaverin kanssa askarreltiin bilettäjille tupakka-askit ja kortsupaketit, kortsuja tehtiin ainakin tuorekelmusta ja tupakat paperista. Ja ikää oli ehkä 11-12. Ihan hiukan ehkä hävetti, kun äiti kävi myöhemmin barbitavaroita läpi siskon lasten leikkeihin.

Vierailija
48/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, itsekin leikittiin ;) *vain yhden kanssa sängyssä ollut*

Vierailija
49/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhah, luulin että olen ihan weirdo sielultaan tahratuine barbeineni! :D 

Minä menin alusta asti aika hardcore-setillä: barbitaloon tuli tunkeutuja, joka nappasi ikkunasta pakenevan barbin ja kävi rajusti hommiin. Jos kohta nyt "seksi" minun maailmassani oli lähinnä barbit makuulleen ja suutelemaan toisen tissejä...

Harmi vaan, kun miesbarbeja oli vain yksi, joten välillä naispuolisen, lyhyttukkaisen melkein-poika-barbin piti tuurata. Se oli paremman näköinenkin kuin se kolho lovileuka-Ken! 

Vierailija
50/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessamme ekaluokkalaisia, paraskaverini näytti minulle salaa kirjastossa "aikuisten kirjaa" eli kamasutraa. Kyseisestä kirjasta sain varmaan omat vaikutteeni, jotka päätyivät sitten barbileikkeihin.

Vierailija
51/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harvinaista on, jos EI leiki sellaisia leikkejä. Kun muistelen oman lapsuuteni leikkejä, niin huhhuh...lapset on kyllä ihan ”pervoja”.

Vierailija
52/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä olivat ne Kenit ja Barbiet joilla oli valmiiksi alushousut muotoiltu vartaloon! Kanssasisaret tietänee mitä tarkoitan. :D

Vierailija
53/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt en enää ihmettele tätä erojen suurta määrää kun monen parisuhdemalli on opittu kaunareista. Ja barbien pettämiskuviot ja kaikki. Miten se sitten oman miehen kohdalla tulee monille yllätyksenä kun pettäminen on ihan tuttua huttua barbeillekin :)

Lapsuuden leikit on yleensä hiukan eri asia kuin aikuisten todellisuus. Ei kai miehetkään sentään yleensä kulje kaduilla ammuskelemassa toisiaan, vaikka jossain rosvo ja poliisi -leikeissä niin tehtiinkin.

Vierailija
54/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni oma suokkari oli, kun toinen Barbie istu Kenin naamalla mulkun nokassa istuvaa Barbia suudellen.

Sitte Super-Soakkerista lennätin vettä räkäsesti nauraen pitkin olkkaria.

Äitiä vitutti suunnattomasti tämä performanssi

Etenkin jos oli vähän nihilistisempiä sukulaisia käymässä...

Et taida tietää, mitä nihilisti tarkoittaa. Urpo.

Vierailija
55/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbeille tehtiin myös pitsistä rintsikoita ja stringejä. Jos joskus saan lapsia, en anna niiden leikkiä yhtään mitään yhtään millään :D

t. kortsuaskartelija

Vierailija
56/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vissiin leffoista/sarjoista olin oppinut mitä seksi tarkoittaa, ja tein kunnon orgioita barbeilla ja actionmaneilla. Luulin ihan, että oon joku outo lapsi, mutta onneksi tämä on ollut osa normaalia kehitystä. xD

Vierailija
57/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein, että teillä homomammoilla oli jo 3-vuotiaana täysin selvää miten lapsia tehdään, mitä on seksi ja miten sitä kuuluu harrastaa?

Miten sen nyt ottaa. Äiti kertoi mulle jo kun olin ehkä kahdeksan, että minne miehiä pitää tirvaista ja potkaista jos ne käy hankaliksi. Äiti oli ollut nätti tyttö ja tiesi että se taito tulee tarpeeseen.

Tyttölapsen täytyy tietää jo varhain että osaa varoa.

Varautukaa sitten maksamaan koko loppuikä myös korvauksia, jos "tirvaisun" kohteesta tulee hedelmätön tuollaisen tempun takia. Tasan tarkkaan jos omat poikalapset ei voi saada omia biologisia lapsia neuvojenne vuoksi asia viedään oikeuteen.

Pysyvän vakavan ruumiillisen vamman tuottaminen ei ole ihan pikku juttu ja olan kohautuksella kuitattavissa.

Minulle opetettiin myös lapsena potkasta haaroihin mut nyttemmin olen tajunnu et polvi ja polvitaive on parempi ja silloinkaan ei hetkeen nousta

Vierailija
58/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sairasta ap. Kirjoitat itse ja sitten päättelet johtopäätökset.

Olet aidosti tosi tosi kipeä.

Tehdään pieni laskutoimitus. Koko aloitusten kiinnostavuus ja kävijät tasolla maksimissaan kymmenen, moneen tuntiin ja tällä peräti 12 miinusta. Päätelmä: pipipää mode huutelee itelleen Kaffebullaa.

Sinuun tosiaan sopii " kaikki pask**, paitsi kus*".

Vierailija
59/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä koskaan laittanut nukkejani harrastamaan mitään seksijuttuja.

Vierailija
60/62 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joku prinsessa-barbie tms. joka sanoi selästä nappia painettaessa "Lähdetään juhliin" tai "olet ihana"

Näitä me käytimme hyödyksi kun isoveljen turtles-hahmo hoiti homman. Meillä ei ollut Keniä, eikä mitään muutakaan urospuolista ihmishahmoa. Turtles oli lähinnä :D Ihan terve minusta tuli.