Mistä voisin löytää miehen, jota ei tarvitse opettaa ymmärtämään erilaisuutta?
Olen 20-vuotias nuori nainen. Minulla on turnerin oireyhtymä, joka diagnosoitiin jo vauvana ja lisäksi olen sairastanut aikoinaan lastenreuman ja kärsinyt synnynnäisestä sydänviasta, joka vaikuttaa elämääni vielä tänäkin päivänä.
Olen siis viettänyt todella paljon aikaa sairaalassa. Haluaisin löytää miehen, joka ei pelästy sitä kaikkea vaan suhtautuu siihen luontevasti heti alusta alkaen.
Kommentit (6)
Mutta kysymys kuuluukin, hyväksyisitkö itse yhtä vaivaisen miehen vai odotatko, että hän olisi täysin terve ja suostuisi hoitamaan sinua?
Tuskin voit löytää tervettä ja "normaalia" miestä joka sinut haluaisi.
Etsi joku jolla on henkilökohtainen kokemus joko omasta tai läheisen sairaudesta, vammasta tai muusta poikkeamasta. Olen itse tuollainen, enkä kovin vähästä säikähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voit löytää tervettä ja "normaalia" miestä joka sinut haluaisi.
Minä olin terve ja "normaali" rakastuessani kroonisesti sairaaseen mieheen. Kymmenen vuotta myöhemmin olin saanut itse kaksi diagnoosia ja olen nykyään raihnaisempi kuin puolisoni koskaan. Minun onneni, ettei kyseessä ollut terve ja "normaali" mies, sillä onnellisia ollaan edelleen.
Turnerithan eivät voi myöskään saada lapsia? Sinun onneksesi on paljon sellaisia miehiä, jotka eivät niitä halua. Kannattaa valita sellainen mies, jolla itselläänkin on jotain kremppaa terveyden kanssa, sellainen ymmärtää sinua paremmin ja ei niin helposti vaihda sinua tilaisuuden tullessa johonkin terveeseen naiseen.
Mä suhtautuisin itelläkin tapaturman jälkeen pieni hermovaurio.