Minttu Räikkönen äänestettiin linnanjuhlien kuningattareksi (IS), mitäs tällä palstalla sanotaan asiaan? :)
Täällähän ei tunnetusti Mintusta pidetä.
Minusta Minttu oli tosi tyylikäs ja kaunis ja myös herttaisen/mukavan oloinen muutenkin. Myös miehensä Kimi on kasvanut vuosien varrella arasta Suomi-pojasta käytöstavat omaavaksi ihan charmantiksi mieheksi.
Kommentit (34)
Ei pelkästään IS:n, vaan myös IL:n, MTV:n YLE:n ja kaikkien naistenlehtien ja paikallislehtien äänestyksissä Minttu valittiin ylivoimaisella äänten enemmistöllä linnan kuningattareksi. Ja oikeutetusti. Kaunis ja suloinen nainen; seksikkyys, tyyli, klassinen kauneus ja tyttömäisyys yhdistyvät ihanalla tavalla Mintussa.
On kaiken lisäksi äiti, fitnessmalli, bloggari ja edustusvaimo. Hieno nainen ja upea pari!
En ymmärrä Kerttu Niskasen saamia kehuja. Siksikö vain, että puku on muotisuunnittelijasiskon käsialaa? Yläosa ei istu sitten ollenkaan, ei mitenkään.
Minttu oli kyllä kaunis ja mekkokin hyvä valinta :) Ei ollut mun suosikki, mutta en ihmettele miksi on voittanut äänestykset.
Mua ärsytti kun jokaisessa äänestyksessä oli ne samat naamat joista piti valita. Esimerkiksi Seela Sella ei ollut ehdokkaana missään äänestyksessä, tai sitten tämä vuoden pakolaisen käsittämättömän tyylikäs vaimo.
Mutta nämä äänestykset oli tehty niin, että niissä pedattiin Mintun voittoa. Ja ei siinä mitään, erittäin tyylikäs ja kaunis hän oli, mutta kilpailijattaret oli valittu lähinnä "statuksen", ei niinkään onnistuneen pukuvalinnan mukaan. Esimerkiksi Sirpa Selänne oli mukana joka äänestyksessä, vaikka puku oli täysin epäsopiva.
Onks tää se lentoemäntä? Mitäkähän erikoista oli tehnyt, että pääsi linnaan? Onnistuneen pakkolaskun jälkeen pelasti matkustajat?
Kaunis oli ja voitti ihan syystä. Haastattelusta jäi vaan vastenmielinen vaikutelma. Moni kakku päältä kaunis...
Mä nyt olen niiin pihkassa Kimiin ettei tarvi edes mainita kuinka upeita olivat<3 Tykkäsin Päivi Räsäsen hamosesta. Ja sitten se noloin ja kamalin juttu minkä nyt vaan jätän tähän mutta tykkäsin vähän Marketankin asusta🙈🙊
Minttu oli toki tyylikäs, mutta illan kaunein ja samalla kaunein puku oli ehdottomasti maahanmuuttajamiehen vaimolla. Häntä ei valittu äänestykseen, kun ei ollut tunnettu kasvo.
Sitä mieltä, että olihan siellä kauniimminkin pukeutuneita. Ja varmaan kauniimpia muutenkin, Minttu ei ole kovin kummoinen kuitenkaan.
Ihmettelen olenko ainoa joka huomasi, että mittatilauspuvun rintamus ei istunut hyvin. Kiristi rinnoista ja jäi pussille siihe yläpuolelle. Kauneimpia ja parhaiten istuvia pukuja ei näissä äänestyksissä nähty, koska puku ei ratkaise, vaan se kenen päällä se on.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että olihan siellä kauniimminkin pukeutuneita. Ja varmaan kauniimpia muutenkin, Minttu ei ole kovin kummoinen kuitenkaan.
Seiskaa lainate minttu oli "YKSI JUMALAINEN ILMESTYS TÄYSIN YLITSE MUIDEN"😂 Revi siitä!
Tyylikäs puku Mintulla. Eikä pursunnut mistään jenkkakahvoja tai tissejä. Toisin kuin rva Selänteellä, jolla oli numeroa liian pieni puku ja sekin huonosti istuva, kun tissit pursusivat melkein yli. On rouva tainnut turvota viime aikoina. Miksi hän muuten käveli niin vaivaisesti?
Olen samaa mieltä kolmosen kanssa Kerttu Niskasen puvusta. Tuli mieleen, että siinä on vain kietaistu kangasta naisen ympärille ja pistelty muutamalla nuppineulalla kiinni. Sehän suorastaan pyöri naisen päällä. Turhan antava oli myös kälynsä Saanan puku. Mikä villitys tuo tissien tuuletusmalli tänä vuonna oli. Niitä pukuja oli ihan liikaa.
Prototyyppi kirjoitti:
Oli kyllä tyylikäs pari. Itse tykästyin Annikki Soudunsaaren asuun. On mielestäni elegantti ja veistoksellinen mutta "elävä"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005482038.html
Tuosta jutusta löytyy kuva asusta.
Mielestäni Arazu Hakimi ja Annikki Soudunsaari olivat kaikkein kauneimmat. Räikkönen oli tuunatuin ja onnistunut ulkoasu hänellä kyllä kaikin puolin olikin. Kontrasti vaan oli niin iso heti, kun hän avasi suunsa ja alkoi puhua jotain.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se lentoemäntä? Mitäkähän erikoista oli tehnyt, että pääsi linnaan? Onnistuneen pakkolaskun jälkeen pelasti matkustajat?
mies on Kimi Räikkönen ja nyt pääsi ennätysmäärä urheilijoita , vaan yksi oli joukosta pois, kaikkien aikojen kultamitalisti Matti Nykänen. Mintulla ei oo taloudellisesti huolen häivää. Eikä tule olemaan vaikka avioero tulisi, 2 lasta ja voi kenties tulla kolmaskin.
Ehdottomasti voitto meni oikeaan osoitteeseen. Puku oli kaunis ja istui hyvin hänen päällään. Oikeasti kaunein oli minusta se pakolaismiehen vaimo, mutta hän ei ole tunnettu, joten siksi ei saanut ääniä. Ihana jäänsininen puku, jota oli mietitty pitkään.
Minttu oli erittäin tyylikäs ja viimeistelty kokonaisuus. Paitsi onnistunut, eleettömän tyylikäs puku, myös kampaus ja meikki ja vähät korut/asusteet olivat yhteensopivat ja tyylikkäät (vrt. rouva Häkkinen tai touva Selänne).
Itse pidin myös erittäin paljon Annikki Soudunsaaren ja pakolaismiehen rouvan puvuista ja tyylistä kokonaisuudessaan. Puku vaatii aina sopivan kantajan. Esim. Soudunsaari on hyvin hentoinen, tuollainen määrä kangasta laskeutuu hänen päällään kauniisti. Jollain rintavalla ja isommalla henkilöllä (en tarkoita lihavaa, vaan esim. vaikka Maarit Feldtin tyyppistä ihmistä) näyttäisi oudolta.
Minäkin ihmettelen Niskasen pukujen hehkutusta. Iivon daamin rintavako oli nolo, tosin toi näytti olevan nyt muotia ja Kertun puku oli kuin olis vedetty sellainen avaruuspeite toisen olan yli.
Onko Minttu Räikkönen uusi Sirpa Selänne?
Oli kyllä tyylikäs pari. Itse tykästyin Annikki Soudunsaaren asuun. On mielestäni elegantti ja veistoksellinen mutta "elävä"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005482038.html
Tuosta jutusta löytyy kuva asusta.