Miksi tarjolla vain kaljuja ja tatuoituja miehiä?? :(
Kommentit (25)
Ja miksi ne kaljut ja tatskatut on aina heteroja???
Terv. M33
Kaljut miehet luulee olevansa jotain seksin ylipappeja ja testosterimonstereita. Ja käyttäytyvät imbesillisti sen mukaan, joten heitä ei huoli kukaan pysyvämpään suhteeseen.
Suomalaisilla miehillä ei tukka kasva. Suurin osa kaljuja tai hyvää vauhtia sellaisiksi tulossa.
No kyllä niitä kaljuja ja tatuoituja löytyy ukkomiehistäkin! Onko tämä joku suomalainen muoti? Missä maissa miehillä on hiukset (vaikka vähän harventuneetkin) eikä tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä ei tukka kasva. Suurin osa kaljuja tai hyvää vauhtia sellaisiksi tulossa.
Tuskin on mikään suomalaisten erityisominaisuus.
Jos ne kelpaa oikeasti kauniille kirsi rannolle, niin luulisi kelpaavan sinullekin
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tangokuningatar-Kirsi-Ranto-meni-salaa-na…
Vierailija kirjoitti:
No kyllä niitä kaljuja ja tatuoituja löytyy ukkomiehistäkin! Onko tämä joku suomalainen muoti? Missä maissa miehillä on hiukset (vaikka vähän harventuneetkin) eikä tatuointeja?
Aatelissuvuissa miehillä on aina hiukset päässä.
Savolaisilla persjalkaisilla maanraivaajilla niitä ei ollut sata vuotta sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelissuvuissa miehillä on aina hiukset päässä.
Savolaisilla persjalkaisilla maanraivaajilla niitä ei ollut sata vuotta sittenkään.
Niin kuin prinssi Williamilla esimerkiksi?
Mikä siinä kaljuudessa on niin kamalaa? Mielummin kalju/sänki kuin tukkatyyli, joka ei yhtään sovi kasvoihin.
Tatuoinneista en itsekään tykkää. Kaverini sanoi miehellään olevan sisarten kuvat ja omien vanhempiensa kuvat tyyliteltyinä tatuoituna. Ei nappaisi.
Vierailija kirjoitti:
Muut on jo parisuhteessa.
*Reps* 😀
En mäkään kyllä tatuoitua huolisi, kaljuus ei oo este.
Minulla tukka kasvaa 1-1,5 senttiä kuukaudessa, riippuen vuodenajasta. Tummat vahvat hiukset, eikä suvussa kaljuutta esiinny. Tatuointeja ei ole eikä tule! Että on meitä tavallisiakin vapaana. :)
M41_08
Vierailija kirjoitti:
Minulla tukka kasvaa 1-1,5 senttiä kuukaudessa, riippuen vuodenajasta. Tummat vahvat hiukset, eikä suvussa kaljuutta esiinny. Tatuointeja ei ole eikä tule! Että on meitä tavallisiakin vapaana. :)
M41_08
👍 Äläkä ikinä mene niitä leimoja ihollesi ottamaankaan!
Vierailija kirjoitti:
M41_08
Miksi olet vapaana? Eikö parisuhde kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41_08
Miksi olet vapaana? Eikö parisuhde kiinnosta?
Olen pitkäaikaistyötön ja raiskaustuomion istunut. Asun äitini luona.
M41_08
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet luulee olevansa jotain seksin ylipappeja ja testosterimonstereita. Ja käyttäytyvät imbesillisti sen mukaan, joten heitä ei huoli kukaan pysyvämpään suhteeseen.
En tiedä/tunne yhtään kaljua miestä, joka ei olisi parisuhteessa.
Valikoima laajenee vankilasta vapauduttuasi.