Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän 8v lapset tekee kotona

Vierailija
08.12.2017 |

ollessaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi ovat tabletilla, pelaavat tai vahtaavat youtubea, niitä ärsyttäviä tubettajia. Katsovat telkkarista piirrettyjä ja leikkivät välillä. Siivoavat huoneensa ja muut leikkinsä silloin kun käsketään. Eipä ne sisällä ollessa juuri muuta tee, nyt oli erikoisuutena että halusivat maalata tauluja, se oli pitkästä aikaa kivaa.

Vierailija
2/3 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äskettäin 9v täyttänyt ja kohta 8v täyttävä tyttö ja poika. Poika viihtyy tyttöä enemmän puhelimella. Katselee paljon kaikenlaista YouTubesta: pelivideoita, tiededokkaripätkiä, temppupyöräilyä... Molemmat lukee ja piirtää paljon, pleikkarilla pelaavat viikonloppuisin ja korkeintaan kerran viikolla. Tyttö leikkii paljon, poika ei enää yksin, mutta välillä on tytön leikeissä mukana tai sitten yhdessä rakentavat majaa, temppuilevat jumpparenkailla, riehuvat ja remuavat... Tyttö askartelee, ompelee, aina on joku projekti käynnissä, poika näprää Legoilla ja on just innostunut tuollaisesta Algan sähkökoesetistä. Kotihommia tekevät pyydettäessä, joskus saattavat omaa huonetta siivota oma-aloitteisesti. Melko monenlaista siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohta 8-vuotias tyttöni katsoo youtubea tai telkkaa, leikkii huoneessaan barbeilla ja tekee niille vaatteita. Askartelee. Tanssii. Lisäksi meillä käy aika paljon tytön kavereita ja huoneessa leikkivät/tekevät kaikenlaista.

Nyt katsoo piirrettyjä minun vieressä pää alaspäin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän