Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vettä sataa kaatamalla ja pakko lähtee ulos. On kiva olla köyhä.

Vierailija
08.12.2017 |

1,5 km pitää kävellä bussille ja raahata pyykikassia mukana. Yöks. Oispa auto, mutta ei ole kun ei ole varaa pitää.
Onpa taas kiva olla työssäkäyvä köyhä. Jos jäisin työttömäksi, niin maksaiskohan sossu mulle auton ja vakuutukset?!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa halvemmaksi tulee kyllä pesukone.

Vierailija
2/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä  estää sua säästämästä ja hommaamasta pesukonetta? Tulot ja menot exceliin, taatusti huomaat että johonkin juttuun menee liikaa rahaa.

Vierailija
4/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone on. Isäni pyykkejä pitää viedä.

Työpaikkaa vaihtamalla ei välttämättä ole vaikutusta palkkaan positiivisesti.

Ap

Vierailija
5/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,5 km pitää kävellä bussille ja raahata pyykikassia mukana. Yöks. Oispa auto, mutta ei ole kun ei ole varaa pitää.

Onpa taas kiva olla työssäkäyvä köyhä. Jos jäisin työttömäksi, niin maksaiskohan sossu mulle auton ja vakuutukset?!

Miten sä perustelisit auton tarvetta?

terveisin työtön, jolla on auto, mutta sossu ei maksa sen pitämisestä mitään. Joten se seisoo pihalla käyttämättömänä. Kunpa löytäisin työtä.

Vierailija
6/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terveisin työtön, jolla on auto, mutta sossu ei maksa sen pitämisestä mitään. Joten se seisoo pihalla käyttämättömänä. Kunpa löytäisin työtä.

Tuo kävely painavien kassien kanssa on raskasta selkävaivan takia. Olisi myös kiva joskus päästä kuivana ja liukastumatta liikkumaan esim kauppaan.

Ap

Vierailija
7/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi raasua, onpa rankkaa. Vielä rankemmaksi elämän taitaa tehdä oma tyhmyys ja laiskuus? Itse raahaan 6 pvä viikossa aamuvarhaisella ja toisen kerran iltapäivällä tavaraa yritykseeni, lastaan ja kannan vaikka sataisi jäätä tai olisi pakkasta -26. Toisinaan voi aurinko porottaa hikisesti. Kellonaikoja tai päiviä ei voi valita, eikä keliä. Niin, olen pienessä firmassa yrittäjä, kyllästyin olemaan työtön. Pystyn tuolla vaivalla kuitenkin maksamaan itselleni palkkaa 3t euroa kuussa ja pulittamaan veroja sen verran, että sulle maksetaan kotonaolosta.

Vierailija
8/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja isäkin on niin köyhä, ettei voi pyykkejään hakea..

Vierailija
9/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä taksirahat.

Vierailija
10/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ihmeessä hoidat isäsi pyykkejä, jos se on noin hankalaa ja olet selkävaivainenkin?

Ok, oletetaan, että isäsi on vanha ja sairas. Siinä tapauksessa hän kyllä saa kotiin apua pyykkihuollon onnistumiseksi. 

Vierailija
11/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut, kun on noin pitkä matka bussipysäkille?

Vierailija
12/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jätät ne isäsi pyykit viemättä ja käsket sen hommata oman pesukoneen, oma on valintasi jos sä ne peset..

Vierailija
13/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kävely painavien kassien kanssa on raskasta selkävaivan takia. Olisi myös kiva joskus päästä kuivana ja liukastumatta liikkumaan esim kauppaan.

Ap

No, tuolla perustelulla et kyllä tule sossusta autoa saamaan. Ja ap, sua korpeaa nyt, ymmärrän, mutta et varmasti asu paikassa, jossa aina sataa ja on liukasta. En minäkään, vaikka Suomessa asunkin. Nyt sataa tihkuttaa ja oli kyllä liukasta, mutta ei tätä ole vuoden ympäriinsä.

Vierailija
14/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi ihmeessä hoidat isäsi pyykkejä, jos se on noin hankalaa ja olet selkävaivainenkin?

Ok, oletetaan, että isäsi on vanha ja sairas. Siinä tapauksessa hän kyllä saa kotiin apua pyykkihuollon onnistumiseksi. 

Kuka niitä hoitaisi? Ei kotihoito niitä pese eikä ateriapalvelu. Kaikkeen niihin ja lääkkeisiin menee isän rahat. Palvelutaloon ei ole vielä päässyt, jonossa on. On liian hyväkuntoinen.

Minä autoton asun lähellä (7km) mutta koska poikittaisliikennettä ei ole kestää matka julkisilla noin tunnin. Ja meillä lähin pysäkki 1,5km päässä. Sisko asuu 600km päässä ja veli ”ei ehdi”.

Ap

Vierailija
15/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käydä juoksulenkillä vesisateessa. Ihanan raikas ilma, eikä tule samalla lailla hiki. :) Säästä on turha valittaa, se on mitä on, eikä valittamalla muuksi muutu.

Vierailija
16/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän uli uli työttömillä on helppoa aloitus.

Vierailija
17/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani, varmasti rasittavaa.

Mutta eikö sinun olisi helpompi pestä ne pyykit siellä isän luona, niin ei tarvitsisi raahata painavia pyykkikasseja edestakaisin?

Vierailija
18/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoa halvemmaksi tulee kyllä pesukone.

Ja vielä pesukonettakin halvemmaksi tulee kauppakärry, johon voi pakata pyykit ja ostokset. Kannattaa valita semmoinen, jossa on pehmät, isot pyörät, se kulkee kevyesti vetämällä kelillä kuin kelillä. :)

Vierailija
19/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän uli uli työttömillä on helppoa aloitus.

Ap ei ole työtön.

Vierailija
20/30 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin vanhukset saavat pesulapalvelun kotihoidon tukitoimena, oisko 5€/koneellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi