Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hakea tekstinkäsittelijän töitä? Mistä kannattaa ja mistä ei ainakaan?

07.12.2017 |

Siis mitä palkkaa siitä maksetaan nykyään? Onko eroa, jos tekee töitä suoraan sairaalan sisällä tai jossain ulkopuolisessa firmassa? Mitä näitä nyt on Diktamen jne...? Vetääks nuo purkufirmat paljonkin välistä? Mulla on joku näkemys asiasta, mutta mielellään kuulisin muidenkin kokemuksia... sairaaloiden sisällä ja ulkopuolella kirjoittavilta.

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä lääkärit ehdi itse kirjoittamaan. Sitä varten on OSAAVAT sanelunpurkajat. Ovat sairaalan sisällä osastonsihteerin nimikkeellä. T. myöskin kokenut osastonsihteeri

Nimike voi olla myös toimistosihteeri tai tekstinkäsittelijä riippuen työnantajasta.

Yhä vähemmän näitä purkajia, sillä puheentunnistus tekee työt ja kun lääkäri on muutenkin velvollinen tekstinsä tarkistamaan (siis toisilla sanelusta kirjoituttamansa tekstin), niin saman tien se siinä koneen puhetta tekstiksi kääntäessä tekee sen tarkastustyön. Ja kone oppii.

KAUANKO TE JAKSATTE JATKAA TÄTÄ TURHAA LOUSKUTUSTA. TOISAALTA KERTOO KYLLÄ ALALLA TYÖSKENTELEVIEN PERSOONALLISUUKSISTA... OLEN NIIN HYVÄ ETTEI MUA ILMAN PÄRJÄTÄ LAINKAAN!

NYKYÄÄN TYÖT OVAT TUOLLA ALUEELLA TOSI VÄHISSÄ. IHAN SIIS IHMETYTTÄÄ ETTÄ JOSSAKIN JO MUUTAMIA VUOSIA SITTEN PIDETTIIN AIVAN SIIS TYHJÄNPANTTINA OLEVIA TYYPPEJÄ PALKKALISTOILLA. TÖITÄ RIITTI VIIKON ALKUUN, MUTTA LOPPUVIIKOSTA OLI SITTEN PEUKALOIDEN PYÖRITTÄMISTÄ, ETTÄ JAHA... JA PALKKAA TULEE YLI 2000 PER KK... SIITÄ ETTEI TEE JUURI MITÄÄN. JUU JA JO AIEMMIN, SILLOIN KUN TÖITÄ VIELÄ OLI, NIIN KYLLÄ PAAPOTTIIN TIETTYJEN PAIKKOJEN TEKSTAREITA, HELPOLLA PÄÄSIVÄT SIIHEN VERRATEN ETTÄ SITTEN JOSSAIN MUUALLA YHDEN TEHTÄVÄNÄ OLI YLI TUSINAN LÄÄKÄRIN SANELUT JA TOIMIPISTEITÄ TALOLLA USEITA, JOISTA KAIKISTA SANELUT DIGINÄ SILLE YHDELLE, JA JUU, PÄIVYSTÄVÄ TAHO, ELI SE YKSI OSA TALOSTA SITTEN TUOTTI SANELUITA KAHDEKSTA ILTAKYMMENEEN JOKA AINOA VIIKONPÄIVÄ!

NO... JA PALKKA SAMA KUIN NOILLA JOTKA NYT TEKIVÄT JOS JAKSOIVAT MUUTAMAN KYMMENEN SANELUA PER PÄIVÄ JA SANELUITA KERTYI VAIN VIIDELTÄ ARKIPÄIVÄLTÄ... EI MITÄÄN PAINEITA, JA JOS MENI RUUHKAAN, NIIN SITTE KIIRUUSTI APUA JOSTAIN... TOKIKAAN EI ITTENSÄ TARVINNUT TAHTIA KIRISTÄÄ!

SEMMOSTA!

Oletko kunnossa?

Halpa-arvoinen kommentti tyypiltä joka yläpeukuttaa itse jokaisen oman tekstinsä.

Versaalit eivät ole kuin versaaleja!

Vierailija
202/202 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen negatiivinen kuva on jäänyt ko. firmasta. Reilu vuosi sitten pääsin etähaastatteluun ja suoritin testisanelun onnistuneesti. Olin kuulemma sopiva työhön. Sitten ei muuta kuin odottelemaan, että paikkoja vapautuu. Saattaisi kuulemma tapahtua nopeallakin aikataululla. Vuoden aikana on tullut muutama sähköposti "väliaikatietona". Marraskuussa pitivät jonkun sekavan rekrywebinaarin, jossa houkuttelivat uusia hakijoita, vaikkei entisillekään ole tarjota työtä. Suosittelijakseni merkitsemä entinen esimieheni kertoi, että rekrytoija oli viime keväänä soittanut ja koettanut lähinnä kalastella tietoja, miksi en olisi hyvä työntekijä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi