Kannattaako hakea tekstinkäsittelijän töitä? Mistä kannattaa ja mistä ei ainakaan?
Siis mitä palkkaa siitä maksetaan nykyään? Onko eroa, jos tekee töitä suoraan sairaalan sisällä tai jossain ulkopuolisessa firmassa? Mitä näitä nyt on Diktamen jne...? Vetääks nuo purkufirmat paljonkin välistä? Mulla on joku näkemys asiasta, mutta mielellään kuulisin muidenkin kokemuksia... sairaaloiden sisällä ja ulkopuolella kirjoittavilta.
Kommentit (202)
Äärimmäisen negatiivinen kuva on jäänyt ko. firmasta. Reilu vuosi sitten pääsin etähaastatteluun ja suoritin testisanelun onnistuneesti. Olin kuulemma sopiva työhön. Sitten ei muuta kuin odottelemaan, että paikkoja vapautuu. Saattaisi kuulemma tapahtua nopeallakin aikataululla. Vuoden aikana on tullut muutama sähköposti "väliaikatietona". Marraskuussa pitivät jonkun sekavan rekrywebinaarin, jossa houkuttelivat uusia hakijoita, vaikkei entisillekään ole tarjota työtä. Suosittelijakseni merkitsemä entinen esimieheni kertoi, että rekrytoija oli viime keväänä soittanut ja koettanut lähinnä kalastella tietoja, miksi en olisi hyvä työntekijä.
Halpa-arvoinen kommentti tyypiltä joka yläpeukuttaa itse jokaisen oman tekstinsä.
Versaalit eivät ole kuin versaaleja!