Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä-Tinder olis kiva!

Vierailija
07.12.2017 |

Olisko vähän kiva mätsätä uusia, samanhenkisiä ystäviä?! Mun mielestä olis!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen mäkin voisin ladata, näitä seksiseuranhakusovelluksia en tykkää käyttää (enää).

Vierailija
2/19 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ois!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ei olisi. :-D Harvoin Tinder tuntuu toimivan pitkäaikaisen kumppanin hakuun muutenkaan.  Ystävän etsimisessä harvoin se ulkonäkö tai muutaman rivin luonnehdinta tuo suurtakaan etua.  Enemmän jonkinlainen sovellus eri kiinnostuksen kohteista, johon voisi matalalla kynnyksellä liittyä keskustelemaan muiden samanhenkisten kanssa, kun pääpointti ei ole ystävän etsintä, vaan samanhenksiet ihmiset. Tällöin ehkä ystävän etsiminen olisi luontevampaa ja varmasti voisi paremmalal prosentilla löytyä, kun ei suoraan etsitä ystävää, vaan samanhenkistä porukkaa.

Vierailija
4/19 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset kehitä sellasta sovellusta? Voisit tienata hyvät massit. Eikä tarttisi ettiä kavereita enää sen jälkeen, kun voisit ostaa kavereita.

Vierailija
5/19 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on jotenkin hankalaa tää samanhenkisen ystäväseuran löytyminen näin aikuisella iällä! Ottaisin mieluusti tämäntyyppisen sovelluksen vastaan! 👍 Sais mammat toimitella ruikkuvaipoista ja yösyötöistä, erityislasten vanhemmat omista kokemuksistaan, bilettäjät biletyksestä, snobit snobbailusta, koiraihmiset koiristaan jne.

Vierailija
6/19 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset kehitä sellasta sovellusta? Voisit tienata hyvät massit. Eikä tarttisi ettiä kavereita enää sen jälkeen, kun voisit ostaa kavereita.

Virtuaalipeukku keskellä kämmentä! 😮

ap

Vierailija
7/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis vähänkö naseva keksintö!

Vierailija
8/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frender

Vierailija
9/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frender

No ni! Nimikin valmiina!

Vierailija
10/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frender

Vau. Nimikin jo valmiina.

Hyvä ajatus. Voiko olla totta, että tällaista ei ole olemassa...

Vierailija
11/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällanen tosiaan onkin!

Vierailija
12/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällanen tosiaan onkin!

Kerro lisää!

Vierailija
13/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.socialcolors.app&hl=fi

Vai olikohan nämäkin uudet ihmiset seksiä varten...

Vierailija
14/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.socialcolors.app&hl=fi

Vai olikohan nämäkin uudet ihmiset seksiä varten...

Ei löydy appstoresta :/

Vierailija
15/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällanen tosiaan onkin!

Kerro lisää!

Nimi on Grindr ja löytyy ainakin androidille ja iosille :) Kaikki vaan lataamaan ja tavataan siellä!

Vierailija
16/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käyttäisi. En tule ihmisten kanssa toimeen enkä oikeastaan tarvitse ystäviä enää mihinkään. Niin monta vuotta tullut jo oltua yksin ja "ystävistä" huonoja kokemuksia. Pelkkää draamaa ja selkään puukotusta. Nykyinen "pano"-Tinder toimii oikein hyvin. Miehiltä saan just sitä yhtä asiaa jota heiltä tarvitsenkin ja se jää siihen. N29

Vierailija
17/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käyttäisi. En tule ihmisten kanssa toimeen enkä oikeastaan tarvitse ystäviä enää mihinkään. Niin monta vuotta tullut jo oltua yksin ja "ystävistä" huonoja kokemuksia. Pelkkää draamaa ja selkään puukotusta. Nykyinen "pano"-Tinder toimii oikein hyvin. Miehiltä saan just sitä yhtä asiaa jota heiltä tarvitsenkin ja se jää siihen. N29

Mulle taas on käynyt niin että ihan jokainen elämän varrella hankittu ystävä on muuttanut paikkakunnalta, kuka mistäkin syystä. Minä olen jäänyt kotikaupunkiin, ystävät ympärillä vain ovat vaihtuneet. Eipä sitten ole enää ystävyyskään kantanut kun toisille on tullut aivan uudet kuviot. Olen tullut jotenkin hirveän haavoittuvaksi ystävien hankkimisen suhteen, sillä jokainen poismuutto on kyllä jättänyt surun sydämeen.

Vierailija
18/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä-OkCupid toimisi paljon paremmin. Toisilleen sopivat ihmiset kohtaisivat. Eikä pelkästään naamakuvan perusteella yritettäisi luoda pareja.

Tai voihan siellä laittaa haluavansa löytää ystävän, muttei moni käytä tuota muuhun kuin vähän intiimimmän partnerin löytämiseen.

Vierailija
19/19 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tälläisen ystäväsovelluksen. Eli aluksi ollaan yksilönä, mutta kun saa matchin niin on ryhmässä sen henkilön kanssa ja jos yli 49% ryhmästä haluaa jonkin yksinäisen mukaan niin tämä on mukana jne. 

Lopultakin mahdollisuus päästä jonkin ryhmän Phoebeksi :P

T

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän