Nalkuttaako puolisosi?
Taas on yksi ilta sujunut vähemmän rattoisasti, kun vaimo on nalkuttanut koko ajan. Siksi kyselen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka?
Olen vakaasti sitä mieltä, että nalkutus on geneettinen ominaisuus. Vaikka olisin maailman täydellisin ihminen, ei se vähentäisi nalkutuksen määrää, sillä vaimo pitää siitä liiaksi.
Millaisista asioista nalkuttaa? Vähän epäilen että joku jaksaisi koko ajan turhasta valittaa, luulisi itsellekin olevan ärsyttävää. Oletko varma ettei ole syytäkin huomauttaa asioista?
Ei hän nalkuta mutta minä nalkutan.
Entinen ukko nalkutti, välillä aiheesta, useimmiten aiheettomasti. Osasyy miksi onkin ex..
Ei sitä vaan jaksa jatkuvaa jäkätystä.
Vaimoni on mielestäni luonnonoikku: Nalkuttamaton nainen.
Asiasta sanominen ei mielestäni ole nalkuttamista. Kun vaimoni huomauttaa jostain, olen useimmiten itsekin sitä mieltä, että omassa toiminnassani on parantamisen varaa.
Mutta moni exäni ennemminkin purki omaa pahaa oloaan moittimalla tekemisiäni. Esimerkiksi: Huono päivä töissä ja kotona kysymys: "Miksi sinä AINA jätät välioven auki." Yleensä muistin sulkea sen, eikä asia mielestäni ole kovin merkityksellinen.
Se on mielestäni nalkuttamista. Ihan inhimillistä, mutta perin ärsyttävää.
Ei pysty vastaamaan mitään vaihtoehdoista. Ennen niin halukas ja innokas nainen nykyään muuta kuin masentaa.
Missä on se samannäköinen muija joka otti innoissaaan vaikka keittiönpöytää vasten? Nalkutusta ja muutakin ikävää kuuluu nykyisin.
Jos en olisi tämmöinen millä on tunteita niin olisin jo lähtenyt. Mulla on oma kämppä niin ero on halutessa vaikka heti. Omasta itsellekkin hämärästä syystä roikun tässä suhteessa. No on tässä molemmat saanu niin sekin vaikuttaa jotain. Hiukan vaikea lähteä kun nainen on parhaillaan kuvaillut mua jumalasta seuraavaksi.
Oikeasti vielä enemmän mutta vaadin itse alaspäin.
Peiliin katsomisen paikka?