Onko outoa että pidän 11 vuotiasta poikaani joskus sylissä
Pelottaa että häntä aletaisiin kiusaamaan siitä. Mutta en haluaisi sanoa hänelle että on liian vanha sylissaä istumaan, eikä hän minun mielestä olekkaan. Minkä ikäisenä teidän muiden lapset on lopetanut sylissä istumisen?
Kommentit (21)
Ei tietenkään ole outoa! 11v on vielä pieni lapsi eikä siinäkään ole mitään pahaa vaikka teininäkin haluaisi tulla vielä lähelle.
Turhaa seksualisointia edes murehtia asiaa. Rupeaisin siinä vaiheessa huolestumaan jos intin lomat menee mamman sylissä tai sohvalla istutaan mieluummin mamman kun tyttöystävän viereen.
Ööö, miksi häntä siitä kiusattaisiin? Vai menetkö kouluun ja pidät häntä siellä sylissä? Mistä kukaan edes saa tietää, että pidät häntä sylissä?!?
Mulla on 4 lasta iältään 12v-19v, kaikkia pidän sylissä silloin tällöin.
Ihan varmasti lastasi kiusataan jos hän kertoo tästä "kavereilleen"
Läheisyys on tässä kylmässä ja stoalaisessa maassa ehdoton nou nou. Lapsista olisi hyvä karaista järkähtämättömiä sotureita ja vieroittaa heidät sylistä mielellään viimeistään 3-vuotiaana.
Hali ja pidä sylissä vaan, mikäli hän siinä viihtyy. Ja Hali ja rutistele muutenvaan päivittäin. Se kertoo hänelle , että hyväksyt ja rakastat häntä, ja että hän on ihana kaikenikäisenä. Se luo teille läheisyyttä ja luottamusta.
Mun nuorin poika täytti just 13, ja tulee välillä polvelle istumaan, ja halii, käy näin tankkaamassa läheisyyttä. Välillä tulee hetkeksi kainaloon katsomaan telkkua. Ihanaa on saada teini kainaloon.
Lapsen aivpt tarvitsevat kehittyäkseen koskettamista yhtä paljon kuin unta. Eli todella tärkeää olla sylissä.
Mullakin on 11 v poika ja hän istuu sylkyssä joka ikinen päuvä illalla ennen nukkumaanmenoa. Katsotaan uutiaet siis yhdessä tai Simpsonit tms
Ja jos ei ole saanut olla joku päivä, kun olen jupssut ympäriinä, niin hän muistuttaa itse huikkaamalla "sylkkyyn".
Ei tietenkään kavereiden nähden. Hänellä on paljon kavereita ja pari tyttöäkin ollut häneen ihastuneits. Tasapainosempia ja itsevarmempia lapsia näin kasvaa kuin kiistä, joita ei halita.
Olisin huolissaan niistä lapsista, joita ei halailla.
Jaa asuuko poika sun luona loppuelämän
Jännä ajatella että poltellaan tupakkaa ja istutaan sylissä saman ikäsenä
Mun 16 -vuotias poika tulee mun viereen sohvalle pötköttämään lähes joka ilta ja antaa vielä pusujakin ja sanoo joka päivä että rakastaa ❤
Ei siinä kauan mene kun et saa kunnolla halatakaan. Pidä sylissä niin kauan kuin voit.
Vierailija kirjoitti:
Mun 16 -vuotias poika tulee mun viereen sohvalle pötköttämään lähes joka ilta ja antaa vielä pusujakin ja sanoo joka päivä että rakastaa ❤
Hmmm...tämä nyt kuulostaa jo hiukan vieraalta jopa mun korvaani...olitko hänelle riittävästi läsnä n. 12-13 vuotiaaksi mennessä?
Johannes Virolaista imetettiin melko "korkeaan ikään" ja häntä saamme kiittää pakkoruotsista eli ei se nyt ainakaan mitään hyvää voi tarkoittaa.
Meillä ei kotona halailtu eikä istuttu sylissä. Itse olen ottanut syliin niin kauan kuin ovat mahtuneet ja tulleet. Halailen kyllä edelleen aikuista poikaakin kun tulee kotona käymään, sekä tullessa että lähtiessä. Ei tuo näytä pahastuvan, halaan kyllä hänen tyttöystävänsäkin. Ovat kai jo niin tottuneet tuohon että menee rutiinilla. Kotona asuvat teinit tulevat usein sohvalle viereen pötköttämään tai pyytävät vaikka jotain hartiahierontaa, kosketusta ei voi olla liikaa.
11v on lapsi, mieluummin sylissä kuin jossain kylillä pyörimässä.
Kuulemma on ok.
Eri perheissä on ollut erilaisia tapoja. Mä ymmärsin 7-vuotiaana tyttönä olevani liian iso syliin ja liian iso äidin ja isän halattavaksi.
Nyt aikuisena olen lukenut, ettei noissa asioissa ole ikärajoja.
Mun kaverin 15-vuotias poika nukkui äitinsä kainalossa parisängyssä, kun oltiin etelänreissulla. Mun mielestä se oli tosi outoa, mutta pojalla on ollut vaikea lapsuus isänsä takia, mut silti.
Voih...
Me kaikki tiedämme, että ihmisten kehitys on hyvin yksilöllistä.
Sylissä viihtyminen ei tee kenestäkään mammanpoikaa, mutta sylittömyys voi jäädä pahaksi oloksi pitkäksi aikaa.
Meillä halattiin ja painittiin sekä syliteltiin pitkään. Nyt pojat isoja miehiä ja empaattisia, sekä alfauroksia. Vanhempien rohkaisut, hyväksyntä ja kannustus tekevät ihmeitä!
Jos olisi tyttö niin olisi ok. Mutta esiteini pojan kanssa se on outoa ethän kasvata hänestä seuraavan sukupolven "kilttimiestä"