Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi miehen haluamaan enemmän seksiä?

Vierailija
07.12.2017 |

Tuossahan tuo kysymys tuli jo otsikossa. Minä haluaisin miestäni useammin. Mitä suosittelette minulle? (: Olisi kiva kuulla myös miesten kommentteja.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saisi dominoida välillä

Vierailija
2/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se visuaalisuus kannattaa pitää mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa sille seksin päätteekksi makkaraa ja kylmä olut.

Vierailija
4/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se visuaalisuus kannattaa pitää mielessä.

Mitä tarkoitat tarkalleen ottaen? En usko että kyse on ukonäöstäni. Vai tarkoitatko esim.alusvaatteita tai muuta sellaista rekvisiittaa?

Vierailija
5/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden avioliiton kokemuksella, ei mitenkään. Palavat kirkkaasti ja lyhyen aikaa.

Vierailija
6/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii joskus. Mutta olen huomannut että jos lähestyn tosi suorasukaisesti niin se viimeistään tappaa miehen filikset kun hän varmaan jotenkin ahistuu siitä että nyt pitäisi olla heti valmis tms. 

Vierailija
7/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla seksikäs ja kiihottava. Ei se sen vaikeampaa ole. Ei miehet mitään panokoneita ole, jotka vaan nappia painamalla on valmiita. Naistenkin pitää osata vietellä mies. Seksikkäät vaatteet, eleet, puheet. Voi myös kokeilla sitä dominoivampaa otetta vaihteeksi ja kiskoa mies sänkyyn jne.

Vierailija
8/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden avioliiton kokemuksella, ei mitenkään. Palavat kirkkaasti ja lyhyen aikaa.

Kuinka pitkiä sun liitot ovat olleet ja missä vaiheessa halu väheni?

Vierailija
9/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii joskus. Mutta olen huomannut että jos lähestyn tosi suorasukaisesti niin se viimeistään tappaa miehen filikset kun hän varmaan jotenkin ahistuu siitä että nyt pitäisi olla heti valmis tms. 

Ensin kiusoitteleva viettely. Sitten kun mies on kiihottunut riittävästi niin sitten vasta dominoivat otteet.

Vierailija
10/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaivattaisiin vinkkejä. Mikään yllämainittu ei auta.

Vierailija
11/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko halut hiipua kun tänne alettiin ottaa afrikasta turviksia. Tuntui siltä, että mun 18cm muna ei enää riitä suomalaiselle naiselle joka nyt haluaakin +20cm halkoja.

Vierailija
12/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla seksikäs ja kiihottava. Ei se sen vaikeampaa ole. Ei miehet mitään panokoneita ole, jotka vaan nappia painamalla on valmiita. Naistenkin pitää osata vietellä mies. Seksikkäät vaatteet, eleet, puheet. Voi myös kokeilla sitä dominoivampaa otetta vaihteeksi ja kiskoa mies sänkyyn jne.

Vaatepuolella voisin varmaan panostaa enemmän, se on totta. Muuten en oikein tiedä miten itsestäni saisin viettelevämmän ilman että heittäydyn ihan korniksi. Mikä sinusta esim.on kaikkein viettelevintä?

Tiedän että miehet eivät ole panokoneita, siitä ei kyllä ole mitään epäselvyyttää, ainakaan enää. (: siksi olenkin vähän vähentänyt aloitteiden tekoa ja yritän olla aika hienovarainen että ei tule painostavaa tunnelmaa.  

Vierailija
13/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet baarista jonkun nuoren kuuman pimun miehelles kiihokkeeksi. Annat pimatsun seisoa siinä sängyn vieressä visuaalisena kiihokkeena miehelle samalla kun ratsastat hänellä.

Vierailija
14/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kiusoitteleva viettely. Sitten kun mies on kiihottunut riittävästi niin sitten vasta dominoivat otteet.

Ok, tämän ymmärrän.

Vierailija
15/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet baarista jonkun nuoren kuuman pimun miehelles kiihokkeeksi. Annat pimatsun seisoa siinä sängyn vieressä visuaalisena kiihokkeena miehelle samalla kun ratsastat hänellä.

Mies ei suostu edes keskustelemaan mistään kimppahommiin viittavasta, kun olen koettenut joskus vähän udella. 

Vierailija
16/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos heiluttelet suupalloa sen edessä ja sanot, että illalla voisi olla kivaa tiedossa? Ehtii valmistautua, jos sellaista ajattelee kaipaavansa

Vierailija
17/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatepuolella voisin varmaan panostaa enemmän, se on totta. Muuten en oikein tiedä miten itsestäni saisin viettelevämmän ilman että heittäydyn ihan korniksi. Mikä sinusta esim.on kaikkein viettelevintä?

Tiedän että miehet eivät ole panokoneita, siitä ei kyllä ole mitään epäselvyyttää, ainakaan enää. (: siksi olenkin vähän vähentänyt aloitteiden tekoa ja yritän olla aika hienovarainen että ei tule painostavaa tunnelmaa.  

Kysy mieheltäsi mistä tykkää. Aika monilla miehillä on fetissejä ja fantasioita joita ne haluais toteuttaa.

Vierailija
18/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle paras "kiusoitteleva viettely" oli kun nainen otti takaapäin kuristusotteen ja painoi vielä käteni selkääni vasten, siinä pääsi nollasta sataan alle sekunnissa :D mutta joo nämä riippuvat niin miehestä

Vierailija
19/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hankala ohje tuo "olemalla seksikäs ja kiihottava".  Sitähän tässä just yritetään... Jostain syystä mikään mikä aiemmin oli miehestäni seksikästä ja kiihottavaa, ei toimi enää. Tai no joo, väärin sanoa noin,. toimii, mutta harvemmin kuin minä toivoisin ja ehkä vähän vähemmin innokkaasti. Ollaankohan me vaan vanhenemassa... 

Vierailija
20/52 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se haaveilee vaan naapurin Reiskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi