Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatko ylinopeutta vai oletko nynny?

Vierailija
07.12.2017 |

Millainen olet liikenteessä?
Itse ajan aina sporttisesti, tosin quattro Audilla kuuluukin ajaa niin ja se on turvallista.

Ajatko ylinopeutta vai oletko nynny?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nynnynä tänään katselin jäisen tien penkoissa lojuvia poliisinauhoilla varustettuja vauhdinhurma-autoja.

Vierailija
2/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynny olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja autoa ollenkaan. Olen siis joko mieletön rämäpää tai todellinen tohveli. Et voi tietää.

Vierailija
4/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ajan vauhdikkaasti.

BMW 330d ja hajis

Vierailija
5/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti,  lähes aina ajan ylinopeutta.

Vierailija
6/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeutta ajan. Jos ei kiire niin ajelen n. 5-8km/h yli todellista nopeutta. Jos on tosiaan kiire niin sitten ajelen n. 15-20km/h yli todellista nopeutta, ohitustilanteissa nousee vielä usein tuosta jonkun verran. 

On napsahtanut muutaman kerran sakot kyllä kun poliisipartio ollut liikenteessä. Ei kuitenkaan koskaan kahta kertaa saman vuoden aikana onneksi, silloin pitäisi alkaa rauhoittamaan vähän ajoa jo.

Vierailija
7/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittarin neula ei näytä koskaan alle 80 paitsi parkissa.

Vierailija
8/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee ajeltua melko reippaasti jos latu on vapaa. Tosin jos liikennetilanne on ruuhkainen, siihen kyllä sitten tyydyn.

Vierailija
9/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nynny, joka on ollut paikkaamassa ja hoitamassa riittävän monta kertaa niitä reippaita. Yllättävän murheelliseksi ihminen muuttuu kun vauhti loppuu kirjaimellisesti loppuiäksi.

Vierailija
10/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee reipasta satkua taajamassa ja maantiellä ja motarilla sitte kaks markkaa ja yli.

Vierailija
11/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin inhottaa jaloissa töpeksivät nysvärit, ymmärtäisivät edes väistää.

Minulla on työssäni kiire, joten pakkokin ajaa vauhdilla. Luuserit ei vaan ymmärrä, että meillä tärkeää työtä tekevillä paremmilla ihmisillä ei ole aikaa lorvailuun. Me ne suurimmat verotkin maksamme ja pidämme yhteiskunnan rattaat pyörimässä.

Vierailija
12/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työssäni kiire, joten pakkokin ajaa vauhdilla. Luuserit ei vaan ymmärrä, että meillä tärkeää työtä tekevillä paremmilla ihmisillä ei ole aikaa lorvailuun. Me ne suurimmat verotkin maksamme ja pidämme yhteiskunnan rattaat pyörimässä.

Opettele ajamaan, pässi. Ohi pääsee aina, jos osaa.

Vierailija
13/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele ajamaan, pässi. Ohi pääsee aina, jos osaa.

Ja riskilläkin voi mennä, kyllä toiset jarruttaa, ei kukaan aja kolaria tahallaan.

Vierailija
14/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä ykkösellä on sen verran peltipoliiseja että äkkiä siinä audirahat menee jos ajaa jatkuvasti ylinopeutta.

Vierailija
15/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehä ykkösellä on sen verran peltipoliiseja että äkkiä siinä audirahat menee jos ajaa jatkuvasti ylinopeutta.

Audissakin jarrut toimii että vähän ennen peltipoliisia terävä jarrutus ja kun pönttö on ohitettu niin ei muuta kuin lisää kaasua :) Ja navigaattori varoittaa myös lisäksi jos ei oma silmä meinaa pönttöjä nähdä.

Vierailija
16/16 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Audissakin jarrut toimii että vähän ennen peltipoliisia terävä jarrutus ja kun pönttö on ohitettu niin ei muuta kuin lisää kaasua :) Ja navigaattori varoittaa myös lisäksi jos ei oma silmä meinaa pönttöjä nähdä.

Yksi pönttö näkyy, kun vilkaiset peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi