Taas yksi yksinäinen yh viikonloppu kun lapsoset isällään.
On tämä tylsää kun ei ole oikein kavereita. Nuoruudenkavereilla niin eri jutut ja osa tykkää vaan dokailla pään täyteen. Itsellä mennyt ohi tuo vaihe..
Kommentit (26)
Et saa minulta sympatiaa. Sinulla on sentään lapsesi enimmän osan aikaa. Minulla ei.
t: etäisä
Vierailija kirjoitti:
Et saa minulta sympatiaa. Sinulla on sentään lapsesi enimmän osan aikaa. Minulla ei.
Harmi. Mikset saa pitää heitä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olispa omalla lapsellanikin isä, jonka luokse voisi mennä.
Itsekin kaipaisin vapaata. Ihmisiä löytyy kaupungilta, eikä tarvitse edes dokata tms.
Kurjaa. Oletko miettinyt tukiperhettä jos tuntuu ettet jaksa?
Kaipaisitko miehen kosketusta näin yksinäisenä iltana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: etäisäHarmi. Mikset saa pitää heitä? Ap
Kyllä minä jonkun verran saan heitä pitää, mutta kun eksä asuu lasten kanssa kaukana niin ei minulla ole mahdollisuutta nähdä heitä edes joka toinen viikonloppu. Itse vaihtaisin rooleja vaikka heti ja rupeaisin lähi-isäksi, jos se vaan minusta olisi kiinni.
Nauti vapaailloista:) Käy lenkillä, lue kirjaa, sauno, katso telkkua, tee hyvää ruokaa, siemaile viiniä..:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: etäisäHarmi. Mikset saa pitää heitä? Ap
Kyllä minä jonkun verran saan heitä pitää, mutta kun eksä asuu lasten kanssa kaukana niin ei minulla ole mahdollisuutta nähdä heitä edes joka toinen viikonloppu. Itse vaihtaisin rooleja vaikka heti ja rupeaisin lähi-isäksi, jos se vaan minusta olisi kiinni.
Voi kurjuus.. jospa jossain vaiheessa tilanne paranisi. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ajattelua.. Ap: han sanoi vaan, et on tylsää. Eli sinulla on siis asiat huonommin vai? Ei sinun sympatiaasi ole kukaan kai edes kaivannut. Tietysti kurjaa, ettet näe lapsiasi, mutta minusta eri asia eikä liity ap:n aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kaipaisin vapaata. Ihmisiä löytyy kaupungilta, eikä tarvitse edes dokata tms.
Sama täällä. Itse en ole 7- vuoteen käynyt missään ulkona, kun isä ei ole lapsen kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Nauti vapaailloista:) Käy lenkillä, lue kirjaa, sauno, katso telkkua, tee hyvää ruokaa, siemaile viiniä..:)
Viiniä lukuunottamatta teen noita kaikkia kun lapsetkin kotona. Se aikuisseuran puute on läsnä arkenakin ja viikonloppuisin korostuu. Tuntuu että olen aina vaan yksin. No ehkä tähän joskus turtuu.
Tuu tänne vetää piriä ja nostelemaan rautaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiniä lukuunottamatta teen noita kaikkia kun lapsetkin kotona. Se aikuisseuran puute on läsnä arkenakin ja viikonloppuisin korostuu. Tuntuu että olen aina vaan yksin. No ehkä tähän joskus turtuu.
Mikset voisi tutustua uusiin miehiin? Lähde treffeille:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa. Oletko miettinyt tukiperhettä jos tuntuu ettet jaksa?
Mulla on haussa ihan jo senkin vuoksi, jos itselle käy jotain eikä kukaan autakaan.
Eihän ap ole yh, koska mies pitää huolta viikonloppuna lapsista. Yh on kokonaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: etäisäOutoa ajattelua.. Ap: han sanoi vaan, et on tylsää. Eli sinulla on siis asiat huonommin vai? Ei sinun sympatiaasi ole kukaan kai edes kaivannut. Tietysti kurjaa, ettet näe lapsiasi, mutta minusta eri asia eikä liity ap:n aloitukseen.
Olin varmaan turhan tyly ap:lle. Ihan sympaattiselta hän vaikuttaa. Jos olisin hänen asemassaan, olisin kuitenkin ikionnellinen. Hänellä voisi olla asiat oleellisesti yksinäisemminkin. Se oli kommenttini ajatus.
#2 & #6
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap ole yh, koska mies pitää huolta viikonloppuna lapsista. Yh on kokonaan yksin.
Yh tarkoittaa vanhempaa, jolla yksin on lapsen huoltajuus, minkä vaihtoehto on yhteishuolto. Yh ei tarkoita sitä, että toinen vanhempi ei olisi mitenkään kuvioissa. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että huoltajuus on kokonaan vain toisella vanhemmalla.