Kaverini on bi ja mieheni ääliö
Eräs todella hyvännäköinen kaverini on biseksuaali ja taannoin aloittanut seurustelemaan viehättävän näköisen naisen kanssa. Asia ei minulle kuulu tai sinällään liikuttaisi miuna pätkän vertaa muuten, mutta tiedän että mieheni on salaa viehättynyt kaveriini ja varsinkin kuullessaan tämän olevan bi.
On ilmeisestikin yleistä että miehet tykkää bi-naisista mutta ällöttää tosi paljon ajatuskin että mieheni runkkailee ja fantasioi kaveristani!
Kaiksen huipentuma oli kun kaverini pistäytyi kyläilemään tämän naisystävän kanssa, joka muuten hänkin erityisen sievä. Mieheni kävi ihan kuumana koko vierailun ajan ja tilanne oli jotenkin todella kiusallinen, kun huomasin tämän. Myöhemmin vitsaili että minäkin voisin liittyä heidän kanssaan petipuuhiin yms. todella mautonta.
Ja totta helkutissa oon kade kaverilleni joka on kuuma pakkaus kaikin puolin (juuri sellainen, että saisi kenet vain) samaan aikaan kuitenkin tiedän että olen huono kaveri, ajatellessani näin. Mutta ei nyt vain tunnu kovin kivalle tämä. Kaipaisin jotain fiksuja näkemyksiä aiheesta ja pliis älkää tuomitko, uskon että kuka tahansa tai ainakin moni muu tuntisi samoin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Niin totta, onhan se hieman outoa ettei juurikaan kehu, kun itse kehun aina miestä tai hänen ulkonäköään kun syytä ja tottakai mä koen hänet viehättäväksi...oon usein miettinytkin etteikö hän pidä yhtään mun ulkonäöstä tai eikö vai välitä kehua ja jos niin miksi? Toisaalta tiedostan kyllä senkin ettei mussa ehkä nyt niin hirveästi ole kehuttavaakaan, mutta yllättäen olen kuitenkin saanut kehuja ulkonäöstä silloin tällöin ihan tuntemattomilta tai puolitutuilta. Tullut siihen tulokseen etten ehkä vain ole ulkoisesti erityisemmin mieheni mieleen.
-ap
Ehkä hän vain on sellainen ihminen, joka ei "osaa" kehua tai koe sitä tärkeäksi vaikka syytä olisikin kehua ja hiljaa mielessään ajattelisi jotain hyvää. Ehkä tuokin olisi sellainen asia jonka voisit ottaa puheeksi ja kysyä ihan suoraan. Uskon, että olet vain itse kriittisempi ulkonäkösi suhteen kuten moni, ja kehut muilta ovat ihan vilpittömiä. Ansaitset kyllä jonkun, joka kehuu sua.
Oi, oi...en tiedä miksi lainaukset eivät onnistu näkymään niinkuin pitäisi.
Olen kyllä joskus ohimennen kysynytkin miksei koskaan kehu, mutta en saanut mitään suoraa vastausta siihen enkä myöskään halua ns. kalastella kehuja tai saada kehuja säälistä tai siksi että "pitäisi", joten olen sittemmin antanut asian vain olla. Joskus kieltämättä kaipaisin häneltä kehuja, ne merkitsisivät itselleni paljon. Ehkä tuo oma kriittisyys onkin syy siihen ettei hän kehu mua, jos kokee etten arvosta hänen kehujaan. Ei kyllä tykkää yhtään jos kerron jonkun toisen kehuneen mua...yleensä sitten olenkin pitänyt ne vain omana tietonani, mutta samalla on herännyt tunne että ihan kun hän ei haluaisikaan mun tuntevan itseäni kehujen arvoiseksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
jaa, positiivisesti toi kaveris ei varmaan enää ikin haluu tulla käymään teillä anyway tai näkemään sitä miestäs että silver lining...
Voi hyvinkin olla etteivät enää ainakaan yhdessä pistäydy kylään...tavallaan se olisi ihan helpotus itsellenikin. Mutta kaveri on kaveri myös työn kautta, joten ihan mielellään pitäisin häneen hyvät välit jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa, positiivisesti toi kaveris ei varmaan enää ikin haluu tulla käymään teillä anyway tai näkemään sitä miestäs että silver lining...
Voi hyvinkin olla etteivät enää ainakaan yhdessä pistäydy kylään...tavallaan se olisi ihan helpotus itsellenikin. Mutta kaveri on kaveri myös työn kautta, joten ihan mielellään pitäisin häneen hyvät välit jatkossakin.
T. ap...unohtui mainita
Kyllä mä luulen että mies tietää kyllä ettei kaverini ole kiinnostunut hänestä sillä tapaa. Varmaan vain kuvittelee mielessään millaista kahden upean naisen välinen seksielämä on ja toivoisi pääsevänsä jotenkin osalliseksi siihen...vaikka vain katsojaksi. Tai mistä sitä tietää mitä miehen päässä liikkuu ja tajuaako itsekään miten ilmiselvää ja säälittävää käytöksensä mun silmiin nähden on.
-ap