Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko miehelleni että yhteinen tuttumme ehdotteli?

Vierailija
07.12.2017 |

Kysymys otsikossa.
Kertoisitko miehellesi jos yhteinen tuttunne ehdottelsi sinulle yhteistä yötä? Minulle kävi näin enkä osaa päättää kerronko miehelleni vai en. En ole siis millään tapaa kinnostunut ehdottelijasta eikä mitään lähempää kanssakäymistä ole tulossa. Jos kerron niin uskon että aiheutan turhaa mielipahaa, jos en kerro niin tuntuu kuin salailisin jotain.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä kerro! Anna palautteesi ehdottelijalle.

T. Mies

Vierailija
2/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Voitte yhdessä sitten päättää, miten suhtautua tuollaiseen rottaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä kerro. Jos alkaa jossain vaiheessa kuitenkin tehdä mieli, niin helpompi palata asiaan.

Vierailija
4/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin täytyy kertoa. Muuten et ole rehellinen, ja lisäksi sen törkimyksen ehdottelun täytyy tulla julki.

Vierailija
5/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Itsekään en vastaavassa tilanteessa kertonut. Jospa hän vaan testasi sinua

Vierailija
6/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa joskus. Päätin olla kertomatta, koska en halunnut satuttaa miestäni enkä muutenkaan aiheuttaa hämminkiä. Muutaman viikon pysyin tässä, kunnes puhuttiin miehen kanssa aiheesta yleisellä taholla ja kysyin häneltä, haluaisiko hän tietää vastaavasta tilanteesta vai mieluummin ei. Vastasi kyllä, joten pakko oli kertoa... Mieheni raivostui, mutta ovat nykyään väleissä. Minä taas en ole enää juuri tekemisissä tämän kaverimme kanssa. En kadu, että kerroin.

Vierailija
7/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Mutta me muutenkin kerrotaan toisillemme kaikki asiat. Miksi tuo pitäisi salata? Hyvä vaan että tietää. Joka tapauksessa pitäisi kertoa jotain, koska en tuollaisen ehdottelijan kanssa enää kaveeraisi, niin kai se mies ihmettelisi että miksei enää kutsuta Penaa kylään.

Vierailija
8/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Parisuhteessa on paras pitää totuus pinnalla.

Vierailija
9/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita ehdotuksia tulee jatkuvasti joillekin tosi puoleensavetäville , niin he eivät viitsi vaivautua kertomaan.

Jos taas tulee "once a lifetime"ehdotus, niin se on niin suuri tapaus jollekin että rynnätään kertomaan ukolle peitellysti leveillen mukajärkyttyneenä että "kattopas mä olisin vielä kelvannu".

Vierailija
10/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, unohtaisin koko jutun. Mieheltä kuitenkin vaatii jonkin verran tulla ehdottamaan moista ja saattaa muutoinkin vähän jo hävetä. Poikkeuksena nämä jotka ehdottelevat kaikkea kaikille, heistä ei tarvitse välittää lainkaan. Unohda oikeasti.

Vierailija
11/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Ihan turhaa hermostuttaa toista ja aiheuttaa pahaa mieltä. Hyvässä lykyssä ukkosi alkaa luulotella, että annoit jotenkin itse aihetta ehdotteluun ja olet nyt imarreltu asiasta vaikka olevinaan kauhistelet ja esität uskollista.

Vierailija
12/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pitää kertoa. Mitä kauemmin totuutta piilottelee, sitä rumempana se myöhemmin tulee esiin. Kyllä mua miehenä sattuisi enemmän jos saisin tietää että toinen on salaillut asioita. 

Vierailija
13/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisitko itse tietää mitä jotkut yhteiset naistuttunne ovat ehdotelleet miehellesi? Mieti sitä ja toimi samalla tavalla.

Vierailija
14/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ehdoteltu aika uskomattomiakin juttuja erään tuttumme taholta. Emme ole usein enää tekemisissä, mutta aiemmin kyllä. Päätin olla kertomatta miehelleni, aavistelin että totuus aiheuttaisi paljon mielipahaa ja riitoja. Ajattelin, että olen aikuinen ihminen ja pystyn kyllä elämään tämän tapahtuman (tapahtumien) kanssa. Onneksi en silloin kertonut, nyt 10v myöhemmin mainitsin miehelleni asiasta ja hän arvasi kuka oli kyseessä. Mutta nyt ei jaksanut enää kimpaantua, eikä tällä ehdottelijallakaan niin helppoa ole ollut.

Vierailija
15/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pitää kertoa. Mitä kauemmin totuutta piilottelee, sitä rumempana se myöhemmin tulee esiin. Kyllä mua miehenä sattuisi enemmän jos saisin tietää että toinen on salaillut asioita. 

Nimenomaan.

Vierailija
16/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oli aikoinaan paljon töissä ulkomailla. Monet hänen  kavereistaan oli todella huolestunut siitä, että olenko kenties kovin yksinäinen. Kikkeliä oli tarjolla, koska he huolehtivina miehinä ymmärsivät, että se on kahden alle 2-vuotiaan naisen suurin tarve. Kun pyysin näiltä huolestuneilta apua lasteni hoitoon, tarjontaa ei enää löytynytkään.

Minua sen sijaan haluttiin hoitaa miesten haluamalla tavalla. Tämmöistä se miesten ystävyys!

Vierailija
17/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaisitko itse tietää mitä jotkut yhteiset naistuttunne ovat ehdotelleet miehellesi? Mieti sitä ja toimi samalla tavalla.

Ilman muuta haluan tietää. En halua olla tuttava ja kaveri sellaisten ihmisten kanssa, jotka selän takana ehdottelevat naimisissa olevalle miehelle, ja nenän edessä ovat olevinaan ystäviä. Ja miehenikin pitää tottakai tietää, jos joku yhteinen tuttavamme on niin ääliö, että harrastaa tuollaista.

Vierailija
18/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerroin naiselleni välittömästi, kun sain niin suoran ehdotuksen, ettei tulkinnan varaa ollut. Ei suuttunut ollenkaan.

Vierailija
19/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro! Ihan turhaa hermostuttaa toista ja aiheuttaa pahaa mieltä. Hyvässä lykyssä ukkosi alkaa luulotella, että annoit jotenkin itse aihetta ehdotteluun ja olet nyt imarreltu asiasta vaikka olevinaan kauhistelet ja esität uskollista.

Jos luottamus on tuota luokkaa, niin en kyllä sitä omaakaan ukkoani kauaa katselisi. Tietysti pitää voida omalle puolisolleen pystyä puhumaan ahdistelusta ja ehdotteluista.

Vierailija
20/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tosiaankaan tietää, miksi ihmeessä? On olemassa sellaisia naisia/miehiä jotka yrittävät kaikkia että natsaisko , mikäs uutinen tuo on.

Osaa mies itse selviytyä kiusallisesta tilanteesta ilman että tarvitsee minulle raportoida. Mitäs on beibi niin vastustamaton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä