Linnan juhlia katsoessa tuli huonot fiilikset Minttu Räikkösestä
Vaikka sitä ei kauaa haastateltu, mutta tuli sellainen luotaantyöntävä tunne. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä. Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Eipä Kimikään nyt varmaan niin palikka ole, etteikö tajuaisi, että raha ja asema ovat osa hänen vetovoimaansa.
Kimi kuitenkin valitsi puolisokseen taviksen. Sitähän Minttu on, tavis. Jos Kimillä olisi puolisonaan joku filmitähti Hollywoodista tai herttuattaren tytär, niin voisi sanoa että puolisoa ei olisi saatu ilman rahaa ja mammonaa. Kuitenkin Minttu ja Kimi ovat pari, jonka voisi kuvitella olevan yhdessä vaikka Kimi olisi autokorjaaja Keravalta ja Minttu Siwan myyjä Korsosta.
Minttu osaa kyllä käyttää hyödyksi käytettävissä olevat varat. Asu oli todella tyylikäs. Verrattuna taas muutamaan muuhun, joilla rahavaroista huolimatta ei ole ollut kykyä hyödyntää niitä niin, että lopputulos olisi kaunis. Se ei toki tee heistä välttämättä muuten huonompia tippaakaan, eihän tyyli ole kaikki kaikessa.
Mulle tuli aikanaan Dahlmanista tollanen käsitys Kimin suhteen vaikka ulkonäköään ihailinkin. Minttu nyt on niin aidosti lettuna Kimiin että se ei voi jäädä keltään huomaamatta<3
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sellainen vaikutelma, että tulee Kimin kanssa toimeen ja aidosti olisi samanhenkinen ja samat arvot hänellä, mitä ne nyt sitten ikinä ovatkaan. Mutta ulkonäön suhteen makuasioista ei voi oikein kiistellä.
Samat arvot, mitä v**tua? Kimi vaikuttaa hemmetin vaatimattomalta haastatteluissa eikä rehentele julkisuudessa omaisuudellaan vaikka on kaiken itse ansainnut.
Minttu täyttää instagramin ja roskalehtien sivut kaikella hankkimallaan krääsällä joista yhteenkään ei omalla työhistorialla olisi varaa.
Onhan kimilläkin epäilemättä kalliita autoja yms mutta ei siitä niille koko maailmalle julista ja esittele vaikka itse ansaittuna sillä olisi siihen periaatteessa täysi oikeus.
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani kateellinen, vaikka en Minttua maasta taivaisiin kehunutkaan. Olen ihan tyytyväinen omaan elämääni näin. Sanoin vain oman mielipiteeni, mutta enhän minä ihmistä tunne, joten voin olla väärässäkin. Ja voihan se olla, että jännitti, eikä ole tottunut olemaan luontevasti kameran edessä.
Nättihän Minttu kyllä on ja hyvä vartalo, olisipa itelläkin. Joku sanoi hyvin, että Minttu vaikuttaa jotenkin kylmältä ja jähmeältä. No niin minustakin. Mutta jos se on sitä jännitystä vaan.
Ihmeellistä, että nainen ei saisi sanoa jostain toisesta naisesta koskaan mitään negatiivista, koska se mielletään heti kateudeksi. Jokaisella on omat mielipiteet, eikä sillä välttämättä ole kateuden kanssa mitään tekmistä.
AP
On eriasia jättää kehumatta jotain ventovierasta ihmistä maasta taivaisiin kun nimitellä tätä kylmäksi ja jähmeäksi ja no, melkein prostituoiduksi joka on miehensä kanssa vaan rahasta ihan vaan mututuntumalla. Ku musta tuntuu!
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Kaunis ja nuori nainen, jolla on pieniä lapsia ja kuuluisa miljonäärimies. Voiko herkullisempaa inhokkia olla...
Ei ole tuosta kiinni, esim musta Emilia Bottas on aivan hurmaava! Saispa ne Valtterin kans lapsia!! Ihana perhe olis..
En usko et kukaan niitä inhois
Ja Minttu ei kyllä varsinaisesti mikään nuori enää ole...
Jos Minttu olisi hymyillyt enemmän, täällä valitettaisiin millainen teennäinen hymy se oli. Linnassa oli monta vielä totisempaa naamaa mutta heistähän ei kannata sanoa mitään koska eivät olleet yhtä näyttäviä kuin Minttu. Puku oli upea ja puki Minttua täydellisesti, kaunis kokonaisuus.
Mintulla on kaksi pientä lasta, ehkä oli vähän väsynytkin.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani kateellinen, vaikka en Minttua maasta taivaisiin kehunutkaan. Olen ihan tyytyväinen omaan elämääni näin. Sanoin vain oman mielipiteeni, mutta enhän minä ihmistä tunne, joten voin olla väärässäkin. Ja voihan se olla, että jännitti, eikä ole tottunut olemaan luontevasti kameran edessä.
Nättihän Minttu kyllä on ja hyvä vartalo, olisipa itelläkin. Joku sanoi hyvin, että Minttu vaikuttaa jotenkin kylmältä ja jähmeältä. No niin minustakin. Mutta jos se on sitä jännitystä vaan.
Ihmeellistä, että nainen ei saisi sanoa jostain toisesta naisesta koskaan mitään negatiivista, koska se mielletään heti kateudeksi. Jokaisella on omat mielipiteet, eikä sillä välttämättä ole kateuden kanssa mitään tekmistä.
AP
On eriasia jättää kehumatta jotain ventovierasta ihmistä maasta taivaisiin kun nimitellä tätä kylmäksi ja jähmeäksi ja no, melkein prostituoiduksi joka on miehensä kanssa vaan rahasta ihan vaan mututuntumalla. Ku musta tuntuu!
Juuri näin. Ja aloittaa vielä keskustelun näin, vissiin sitten muuten vaan. Kun ei ollut parempaakaan tekemistä niin keksi sitten huonompaa tekemistä.
Minä en ole koskaan ollut mikään Minttu-fani, mutta täytyy sanoa että hänellä oli kyllä tyyli viimeisen päälle! Hätkähdin ihan itsekin, miten tyylikkäältä hän näytti. Verrattuna esim. Sirpa Selänteeseen joka ei ollut edes vaivautunut laittamaan hiuksiaan ja esiintyi liian pienessä mekossa josta tursusi ulos, Minttu oli kyllä viimeisen päälle.
Itse haastattelua en nähnyt, mutta luin hänen kertoneen että mies käy töissä ja hän hoitaa lapsia. Vaikka jokainen ymmärtää että hänellä on puitteet kunnossa, niin minusta tuo oli jotenkin tosi sympaattisesti sanottu. Ilmeisestikin hän viihtyy Kimin kanssa ja Kimi on päässyt perustamaan haluamansa perheen. Mitä sen väliä jos hän ei osaakaan julkisuudessa esiintyä luontevasti? Tärkeintä, että viihtyvät yhdessä ja perheenä.
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi ihmeessä sinun pitäisi sanoa jotain negatiivista toisista naisista? Minttu on sinulle vieras ihminen, joka nyt sattuu olemaan sellaisen urheilijan kanssa naimisissa jonka sinäkin tunnistat. Heidät kutsuttiin linnanjuhliin ja se on sinusta aivän pätevä syy kirjoittaa eräälle Suomen suosituimmista keskustelupalstoista " negatiivinen mielipiteesi" ? Todellisuudessa Minttu on aivan yksityinen henkilö. Hän ei ole poliitikko,näyttelijä eikä laulaja, vaan ihan kun kuka tahansa kotiäiti. Hänellä nyt vaan sattuu olemaan rikas ja kuuluisa mies. Ja jos hänen monen miljoonan katsojan näkemässä suorassa haastattelussa ei homma ole rentoa ja sanavalpasta, niin se on minusta aika ymmärrettävää.
En usko tosiaan, että olet kateellinen, mutta negatiivinen ja pahantahtoinen kyllä senkin edestä.
Oletteko natseja vai miksi levitätte naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Kaunis ja nuori nainen, jolla on pieniä lapsia ja kuuluisa miljonäärimies. Voiko herkullisempaa inhokkia olla...
Ei ole tuosta kiinni, esim musta Emilia Bottas on aivan hurmaava! Saispa ne Valtterin kans lapsia!! Ihana perhe olis..
En usko et kukaan niitä inhois <3
Ja Minttu ei kyllä varsinaisesti mikään nuori enää ole...
Ne ei olekkaan niin rikkaita ja kauniita kun Räikköset. Vaikka sinun silmääsi ovat tietysti paljon kauniimpia ja "luonnollisempia". Nuorempia ovat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joo Kimihän onkin niiiiin ruma ja kamala että kuka sen kanssa olis jos se ei olis rikas. Mä ymmärtäisin jos puhuttais jostain Kalle Palanderista mutta Räkä nyt on komein suomalais urheilija. Ja tappelihan Minttu aikanaan Nannan kanssa siitäkin kaverista joka ei ollut mitään Kimiin verrattuna.
Minusta Kimi oli yksi illan komeimmista. Hänellä oli selvästi joku italialainen mittatilauspuku. Istui niin täydellisesti. Ehkä Brioni tai Canali. Aivan toista kuin esimerkiksi Litmasen puku. Luulen, että tuon näköisenä Kimi olisi kelvannut todella monelle naiselle ihan vaikka alle maan keskiarvojen palkkatuloilla.
Vierailija kirjoitti:
AP
Et kehunut maasta taivaisiin? Mitä v*ttua oikeeasti? Kukaan puhunu Mintusta mitään tai kysynyt sun mielipidettä ennenkun aloit räksyttää! Et oo penaalin terävin kynä! Ps. Kyllä muakin kirpasee että jollain naisella käy tollanen tsäkä mutta yritän unohtaa koko jutun ja pidän mölyt mahassani.
Tuskinpa Kimi nyt on mikään idiootti etteikö tosiaan tajuaisi, että hänen ammattinsa ja sen myötä tullut varallisuus ja sosiaalinen asema ovat suuressa osassa mitä tulee hänen vetovoimaansa. Uskon kyllä myös, että ovat toisilleen erittäin sopivat ihmiset ja heillä on varmasti hyvä olla perheenä. Minttu on näyttävä nainen ja hän vaikuttaa jopa ujolta. Ujous usein vaikuttaa ulospäin siltä, että henkilö on kylmä. Varmasti hän on kuitenkin myös ylpeä asemastaan miljonäärin vaimona ja ns. tuntee arvonsa. En kuitenkaan hetkeäkään epäile etteikö kyseessä olisi rakkausliitto.
Siinä YLEn haastattelussahan Mintun ääni jopa värisi paikoin, se kertoo jännityksestä.
Ennen Kimin rahoja Minttu ei ollut mikään kaunotar eikä pukeutunut tyylikkäästi. Tästä löytyy runsaasti todistusaineistoa netistä, wt- mimmi mauttomine vaatteineen rööki huulessa.
Meikillä ja kalliilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Tosin nekään eivät paikkaa sielukkuuden ja karisman puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Kimin rahoja Minttu ei ollut mikään kaunotar eikä pukeutunut tyylikkäästi. Tästä löytyy runsaasti todistusaineistoa netistä, wt- mimmi mauttomine vaatteineen rööki huulessa.
Meikillä ja kalliilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Tosin nekään eivät paikkaa sielukkuuden ja karisman puutetta.
Ennen oli ennen nyt on nyt!
Minttu on minusta ihana mutta silti mun mielestä ihan sairata nämä lööpit mitä hänestä kirjotetaan! Esim. äsken Seiskassa " Yksi jumalainen ilmestys täysin ylitse muiden! ". Oikeesti!?
Vierailija kirjoitti:
Minttu on minusta ihana mutta silti mun mielestä ihan sairata nämä lööpit mitä hänestä kirjotetaan! Esim. äsken Seiskassa " Yksi jumalainen ilmestys täysin ylitse muiden! ". Oikeesti!?
Oksensin just vähän mun suuhun..
Tykkään sen hiuksista, vaikka pidennykset ne taitaa olla. Myös hyvä kroppa kahden lapsen äidiksi, jalat vaan tuppaa olemaan sellaiset kanankoivet, nyt ne ei onneksi näkyneet.
Mekko oli nätti, mutta tuli meidän mökin päiväpeitto mieleen, on nimittäin saman värinen!
Jos jollekin, niin Mintulle suosittelisin muutamia pistoksia huuliin, vähän kaipais täytettä kun on niin ohukaiset huulet. Ehkä sitten uskaltaisi hymyillä enemmän ja ei vaikuttaisi niin kylmältä?
AP