Mies huusi taaperolle: "Vi**u mää mihinkään sun joulujuhlaas ehdi vi**u saa***a!!!"
Täytyy sanoa, ettei tää ihan vastaa sitä kuvitelmaa perhearjesta jota lähdin mieheni kanssa hakemaan. Lisäksi huusi, että hänellä on ihan pazka elämä vi**u vi**u!!!! Minä siihen, että älä huuda ja kiroile lapsen aikana, ei me olla syypäitä sun kurjaan elämään (työskentelee herra isojohtajana isossa yrityksessä). Tähän mies huusi, että kyllä te ootte.
Kiva. Minähän tämän lapsen ja ison kodin hoidan ilman hänen apuaan. Täytynee keksiä muita ratkaisuja, jotta herran elämä mukavoituisi.
Kommentit (32)
Niin, monet miehet herää siihen lapsipaskaan liian myöhään, kivaa se todellakaan ole, mutta kun kersat on väännetty, niin ei voi kun vikistä.
Paskasta miehestä voi aina erota, suosittelen.
Kai vedit ympäri korvia, äijää siis?
Lapsiparka.
Joidenkin ei vaan pitäis lisääntyä.
Jumalauta mikä sika. Purkaa nyt viattomaan lapseen omaa surkeuttaan. En kattois hetkeäkään. Pilaa oma elämäs, mut älä lapsen.
Ei kuulosta hyvältä. Ensinnäkään se, että miehesi raivoaa taaperolle, toiseksikaan se, että hän kiroilee.
Ja kolmanneksi se, että sinä ap et osoita mitään halua miettiä, MIKSI hän on noin aggressiivinen.
Tuskin tuo oli tyylilaji silloin, kun päätitte hankkia lapsen. Miksi hän on muuttunut tuollaiseksi.
Nyt on jos koska aika soittaa parisuhdeterapiaan aika. Sitä saa kunnilta, yleensä perheneuvolan alta. Seurakunnatkin antavat sitä (ja juu, ei ole uskonnollista). Yksityisiltäkin saa.
Soita jo tänään ja kerro, että avioliittonne hajoaa, jos muutosta ei tule. Puhelimessa sinulta kysellään vähän perustietoja, jotta osaavat miettiä kiireellisyyttä. Yleensä terapiaan pääsy vie muutaman kuukauden, soita sen takia jo nyt.
Ja odotellessa pyri juttelemaan miehesi kanssa avoimin mielin ja rauhassa - lapsi vaikka mummolaan tai juttelette sillä välin kun lapsi on hoidossa - siitä, miksi miehellä on pinna kireällä ja hän on noin stressaantunut. Mikä hänen mielestään suhteessanne ja perheessä mättää. Mitä hän toivoisi lisää.
Ja sinä tietysti voit myös ilmaista mielipiteesi ja toiveesi.
Kannattaa tajuta, että vaikka sinä varmastikin olet stressaantunut kodin vastuista ja omasta työstäsi, esimieasemassa olevalla miehelläsi voi myös olla loputtomasti työtä ja vastuita.
Onko teillä aikaa kahdenololle? Meneekö miehelläsi kaikki vapaa-aika työvelvollisuuksien hoitoon? Miksi hän ei osallistu lapsenhoitoon ja kotitöihin? Voisiko työnjakoa muuttaa tai voisiko kotitöitä ulkoistaa niin, että teillä molemmilla olisi parempi olla?
Jos tuo on arkea teillä, ehdotan muuksi ratkaisuksi omaa asuntoa. Lapsi tarvitsee turvallisen kodin.
Sinun kirjoitustyylisi ja sananvalintasi saavat minut epäilemään vahvasti, ettet ole naimisissa yritysjohtajan kanssa.
0/5 - taas näitä räpellystrolliavauksia. Vaikka olisikin totta, niin mitään sympatiaa et saisi, koska itse olet kumppanisi valinnut.
Tuota samaa oli aikoinaan avioliittoni erään liian isoissa saappaissa olevan herra ison johtajan kanssa. Kotona voi käyttäytyä kuin murkkuikäinen, tosin kiljui vain minulle ei lapsille, töissä piti esittää pätevää ja kykenevää joviaalia pomoa. Onneksi pääsin eroon roskakorina olosta.
Ja taapero vastasi: "Turpa kii faija, Porvoon pahin runkkari! Joko tuut mun juhlaan tai sitten itket ja tuut."
Vierailija kirjoitti:
Sinun kirjoitustyylisi ja sananvalintasi saavat minut epäilemään vahvasti, ettet ole naimisissa yritysjohtajan kanssa.
--
Tämän kirjoittanut kyllä tosissaan joku muu kuin yritysjohtajan vaimo.
Iso talo tulee erossa jäämään siivoojien kontolle, mies ei olisi muuten iso johtaja, koska maine on oltava kunnossa.
Huono, huonompi ja naisten huono ryhti
Sä halusit massimiehen mikä elämänsä mammonan hankkimiselle omistaa ja sinä sait sen. Työttömällä miehellä ei ehkä ole rahaa niin paljon, mutta on aikaa leikkiä oman lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sä halusit massimiehen mikä elämänsä mammonan hankkimiselle omistaa ja sinä sait sen. Työttömällä miehellä ei ehkä ole rahaa niin paljon, mutta on aikaa leikkiä oman lapsensa kanssa.
Ihanko totta?
Mun kokemus työttömästä miehestä oli sellainen, että hän osasi kyllä keksiä itselleen tekemistä. Olutta ja pelaamista - joojoo, kohta, mene nyt pois siitä sähläämästä, kato iskä on koneella... Ja nukkui pitkään, että ihan itte sain aamupuurot keitellä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taapero vastasi: "Turpa kii faija, Porvoon pahin runkkari! Joko tuut mun juhlaan tai sitten itket ja tuut."
😂😂
Vastauksen pitäisi tosin olla
"... Porvoon pahin unnuttaja..."
Lapsellinen mies, jos purkaa turhautumistaan noin.