Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi taaperolle: "Vi**u mää mihinkään sun joulujuhlaas ehdi vi**u saa***a!!!"

Vierailija
07.12.2017 |

Täytyy sanoa, ettei tää ihan vastaa sitä kuvitelmaa perhearjesta jota lähdin mieheni kanssa hakemaan. Lisäksi huusi, että hänellä on ihan pazka elämä vi**u vi**u!!!! Minä siihen, että älä huuda ja kiroile lapsen aikana, ei me olla syypäitä sun kurjaan elämään (työskentelee herra isojohtajana isossa yrityksessä). Tähän mies huusi, että kyllä te ootte.

Kiva. Minähän tämän lapsen ja ison kodin hoidan ilman hänen apuaan. Täytynee keksiä muita ratkaisuja, jotta herran elämä mukavoituisi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä halusit massimiehen mikä elämänsä mammonan hankkimiselle omistaa ja sinä sait sen. Työttömällä miehellä ei ehkä ole rahaa niin paljon, mutta on aikaa leikkiä oman lapsensa kanssa.

Ihanko totta?

Mun kokemus työttömästä miehestä oli sellainen, että hän osasi kyllä keksiä itselleen tekemistä. Olutta ja pelaamista - joojoo, kohta, mene nyt pois siitä sähläämästä, kato iskä on koneella... Ja nukkui pitkään, että ihan itte sain aamupuurot keitellä.

Tiedätkö miksi sait tällaisen miehen? Koska hait hänet sieltä lähi baaristasi. Mä herään aikaisin aamulla ja keitän puurot ja munat. Sitten nostan painoja 2h ja olen valmis omistamaan lopun aikani näkymättömälle perheelleni.

Vierailija
22/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä miestä. Silitä päästä ja ymmärrä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä halusit massimiehen mikä elämänsä mammonan hankkimiselle omistaa ja sinä sait sen. Työttömällä miehellä ei ehkä ole rahaa niin paljon, mutta on aikaa leikkiä oman lapsensa kanssa.

Ihanko totta?

Mun kokemus työttömästä miehestä oli sellainen, että hän osasi kyllä keksiä itselleen tekemistä. Olutta ja pelaamista - joojoo, kohta, mene nyt pois siitä sähläämästä, kato iskä on koneella... Ja nukkui pitkään, että ihan itte sain aamupuurot keitellä.

Tiedätkö miksi sait tällaisen miehen? Koska hait hänet sieltä lähi baaristasi. Mä herään aikaisin aamulla ja keitän puurot ja munat. Sitten nostan painoja 2h ja olen valmis omistamaan lopun aikani näkymättömälle perheelleni.

Tuu kehumaan vasta sitten kun sulla oikeasti on se perhe! Mäkin pelastan maailman joka päivä kunhan ole ensin saanut omat hommat tehtyä. Mees nyt siitä sähläämästä kun isi nostaa painoja 2h päivässä.

Vierailija
24/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta?

Tuu kehumaan vasta sitten kun sulla oikeasti on se perhe! Mäkin pelastan maailman joka päivä kunhan ole ensin saanut omat hommat tehtyä. Mees nyt siitä sähläämästä kun isi nostaa painoja 2h päivässä.

Heh nyt mä ymmärrän miksi te olette yhdessä, kaksi marjaa on löytänyt toisensa. Nauti, sä olet samanlainen kun mun rahan ahne äiti joka ei ollut koskaan onnellinen, koska rahalla ei saa todellista onnea. Se tulee pään sisältä.

Vierailija
25/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskasta miehestä voi aina erota, suosittelen.

Mutta vielä sitäkin parempi keino on avautua miehen raivokohtauksista av-palstalla.

Vierailija
26/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi isojohtaja isossa firmassa kohta viimeistään varmisti, minkä jo otsikosta aavistelin, eli perusprovo.

Vierailija
27/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojohtaja isossa firmassa olis jo nostanut kytkintä, jos ajattelisi noin. Isotjohtajat yleensä pystyvät tekemään päätöksiä.

Vierailija
28/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhhh, ihana ja varakas jännätyranni ja takuuvarma narsisti. Ihan tässä pikkuhousut tulee märäksi, uuuuaah! <3

Vierailija
29/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta?

Tää kuulostaa kyllä paljon uskottavammalta ap:n elämäntilanteelta.

Vierailija
30/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isojohtaja isossa firmassa olis jo nostanut kytkintä, jos ajattelisi noin. Isotjohtajat yleensä pystyvät tekemään päätöksiä.

Minä tunnen useamman erittäin ison johtajan, jotka ovat kotona täysiä sikoja. Huutavat lapsensa äidille ja lapselle törkeyksiä ja jopa yksi pörssiyrittksen johtoryhmän jäsen varasti rahaa pienituloisemmalta vaimoltaan. Yksi tosi iso johtaja politiikassa pahoinpiteli aiempaa tyttöystäväänsä vakavasti.

Vierailija
32/32 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se!

Juuri näin. Miehellä on varmasti sivusuhde ja pääsisi jälleen pukille mutta samaan aikaan on taaperon juhla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä