Millaisia miehiä/poikaystäviä näillä yli-innokkailla ja liikuntapakkomielteisillä naisilla on?
Kommentit (24)
Mulla ainakin on sellainen joka liikkuu mun kanssa. Tosin ei olla pakkomielteisiä, voidaan myös joskus jäädä sohvalle.
Samanlaisia ortorektikkoja niillä joilla on. Useimmilla on vain se satisfryer ja Tinderin mulkuntilauspalvelu.
Niillä on kotona kiltti mies, joka laittaa ruoan ja siivoaa kodin sillä välin kun nainen juoksee 1000 km:n lenkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kotona kiltti mies, joka laittaa ruoan ja siivoaa kodin sillä välin kun nainen juoksee 1000 km:n lenkkiä.
Tai sitten juoksevat yhdessä.
Kuulostaa siltä että joku sohvaperuna on pahoittanut mielensä kun tajuaa, ettei ite tule koskaan saamaan timmissä kunnossa olevaa naista.
Aika usein täysin tavallisia sohva perunoita. Ihmetellyt kun monella fitness naisella ihan normo mies.
Videosta tuli huono olo. BLABLABLABLABLABLA ADHD BLABLABLA
a. toinen liikuntahullu joka on treenikaveri
b. joku jolla on oma elämä
Itse kun olin joskus liikuntahullu, en seurustellut ollenkaan, sillä kuten kaiken kauniin ja mukavan, miehet pilaavat liikunnankin. Urheilevalla naisella kyllä vientiä riitää, sillä aina joku poloinen ajattelee iskevänsä kultasuoneen, kun löytää maskuliinisen naisen. Ennen kuin tajuaa, että ei se maskuliininen nainen alistu patjaksi...
Vierailija kirjoitti:
Aika usein täysin tavallisia sohva perunoita. Ihmetellyt kun monella fitness naisella ihan normo mies.
Näin ehkä pikkupaikkakunnilla, josta nainen ei ole vielä ymmärtänyt muuttaa pois. Fitnesskundeja riittää isolla kirkolla <3
Nämä tapaavat toisia liikuntahulluja maratooneilla, triathloneilla, ultramaratooneilla ja urheiluseuroissa
Mikä ihme siinä on, että nimenomaan nainen on vääränlainen aina. Joko on liian lihava, liikunnallinen, kouluttautunut, tyhmä, lyhyt, pitkä, väräjätyt hiukset, värjäämättömät hiukset jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin! Jos tässä maassa joku liiallista niin joidenkin miesten kuspäisyys ja tarve kontrolloida ja kommentodia naisia. Annan naisen herrajumala liikkua niin paljon kuin sielu sietää, se ei sinulle kuulu, minkälaisista miehistä liikunnallinen nainen pitää.
Veikkaisin, että ihan mukavia miehiä. Mitäs turhia kyselet?
Todennäköisesti odottavat muiltakin urheilutaustaa, perfektionismiä ja suorituskeskeistä elämää tyyliin mikään ei riitä.
Monilla tällaisilla on taustalla joku trauma, joku persoonallisuushäiriö tms jota peittelevät tai pyrkivät korjaamaan pakkomielletreenaamisella.
Varmaan sellaisia miehiä, jotka eivät koe henkilökohtaisena loukkauksena miehisyydelleen sitä jos nainen juoksee kovempaa ja pidemmälle, tai nostaa enemmän maastavedolla.
Todennäköisesti jotain tapaa myös tavoitteellisia. Siis joko liikunnassa tai työelämässä tavoitteellisia.
Varsinkin kilpaurheilijat ovat usein hyvin perfektionisteja jotka vaatii itseltä ja ehkä muiltakin paljon. Silloin he tarvitsevat kumppaniksi henkilön jolla on edes vähän samoja piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
a. toinen liikuntahullu joka on treenikaveri
b. joku jolla on oma elämä
Itse kun olin joskus liikuntahullu, en seurustellut ollenkaan, sillä kuten kaiken kauniin ja mukavan, miehet pilaavat liikunnankin. Urheilevalla naisella kyllä vientiä riitää, sillä aina joku poloinen ajattelee iskevänsä kultasuoneen, kun löytää maskuliinisen naisen. Ennen kuin tajuaa, että ei se maskuliininen nainen alistu patjaksi...
Maailma on niin helvetin höyrähtänyt paikka, kun tuollaisellakaan miestenvihaajalla ei ole mitään vaikeuksia löytää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti odottavat muiltakin urheilutaustaa, perfektionismiä ja suorituskeskeistä elämää tyyliin mikään ei riitä.
Monilla tällaisilla on taustalla joku trauma, joku persoonallisuushäiriö tms jota peittelevät tai pyrkivät korjaamaan pakkomielletreenaamisella.
Mikäs mahtaa olla tämän kirjoittajan bmi? Minkälainen persoonallisuushäiriö on heillä, jotka syövät ja lihoavat hallitsemattomasti? Vai meneekö se niin, että yhyy, ei saa kommentoida noin, mutta liikunnallisuus on ilman muuta merkki jostain ongelmasta. Yksisuuntaista kehopositiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellaisia miehiä, jotka eivät koe henkilökohtaisena loukkauksena miehisyydelleen sitä jos nainen juoksee kovempaa ja pidemmälle, tai nostaa enemmän maastavedolla.
Tai ylipäätään loukkaannu ja mustasukkaistu siitä että nainen käyttää aikaa urheiluun.
Tapasin mieheni salilla ja me oltiin ensin liikuntakavereita.
Samanhenkisiä.