Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on parempi väki linnassa pistämässä jalalla koreasti notkuvien lihapatojen ääressä :'(

nälkäinen köyhä
06.12.2017 |

Ja köyhä ja unohdettu, syrjäytetty kansalainen, vaiko peräti epäkansalainen, tutkii kyynel silmin löytyykö kaapin pohjalta jotain suuhun pantavaa jolla tukahduttaisi jo kolmatta viikkoa murisevan mahan :'(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen tilanne Pietarin kaduilla 1917 kun talvipalatsissa eliitti vietti tanssiaisiaan... viimeistä kertaa.

Historia voi ottaa yllättäviäkin muotoja.

Mitä vitun yllättävää siinä on, jos historia toistuu kuten haikailet? Vaikka tulisikin vallankumous, sinä olisit edelleenkin kynnysmatto. Ei sinulla ole paukkuja eliittiin missään olosuhteissa.

Vierailija
22/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nälkäinen köyhä kirjoitti:

Kateellisuuskortti kirjoitti:

Uhriudu, uhriudu, tyhjemmän vatsan saat. 🎶

Tai mene vaikka töihin. Ai et vai?

No miten sinne töihin taas mennään? Ole ystävällinen ja kerro :'(

Opiskelemalla uuden ammatin, muuttamalla töiden perässä muualle. Rahaa voi myös tienata mm. myymällä ylimääräistä tavaraa, keräämällä pulloja, tekemällä käsitöitä ja leivonnaisia joulumyyjäisiin. Pari ideaa näin ensialkuun.

Minä tienaan extraa leipomalla ja kutomalla villasukkia. Ei sillä rikastu, mutta kyllä jotain tienaa. Kannatan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aina ihmetyttänyt minua, miten Suomen kansa juhlii itsenäisyyspäiväänsä rikkaan edustajistonsa kautta. Monen itsenäisyyspäivän "juhlinta" on tosiaan pelkästään sitä, kun töllöttävät noita rikkaita juhlissaan tv:stä. Siitäkö sitten köyhä, tavan kansalainen oikeasti saa hyvän mielen ja kokee itsekin juhlivansa itsenäisyyspäivää? Minua ei ole ikinä kiinnostanut Linnan juhlat. Tietysti menisin jos saisin itse kutsun, mutta miksi vahtisin muiden juhlintaa? Mielummin juhlistan päivää itse ihan oikeasti ystävieni ja perheeni kesken. Siihen ei kuulu mikään puuduttava telkkarin töllöttäminen.

Vierailija
24/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aina ihmetyttänyt minua, miten Suomen kansa juhlii itsenäisyyspäiväänsä rikkaan edustajistonsa kautta. Monen itsenäisyyspäivän "juhlinta" on tosiaan pelkästään sitä, kun töllöttävät noita rikkaita juhlissaan tv:stä. Siitäkö sitten köyhä, tavan kansalainen oikeasti saa hyvän mielen ja kokee itsekin juhlivansa itsenäisyyspäivää? Minua ei ole ikinä kiinnostanut Linnan juhlat. Tietysti menisin jos saisin itse kutsun, mutta miksi vahtisin muiden juhlintaa? Mielummin juhlistan päivää itse ihan oikeasti ystävieni ja perheeni kesken. Siihen ei kuulu mikään puuduttava telkkarin töllöttäminen.

Näin ihmiset tekevät muissakin maissa. Britit käyvät hurraamassa kuninkaallisilleen jne. Jos sinä et pidä siitä, sinun kannattaa istua kotona.

Vierailija
25/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vähän tuntuu, että ap vinkuu vain vinkumisen vuoksi. Täällä on ehdottu kirppareita, joulumyyjäisiä ensihätään. Uudelleen opiskelua yms. Mutta alapeukkua vaan tulee. Toki se on raskasta tehdä jotain muutoksen eteen, mutta näin se menee.

Vierailija
26/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tuolla katkeruudella saavutat?

Vierailija
27/27 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön 100-vuotias Suomi kirjoitti:

Annoin tänään kaksi muovikassillista tyhjiä tölkkejä palautusautomaatilla takanani seisovalle sekakäyttäjälle, kun se halusi ostaa vanukkaan, eikä omat pari tölkkiä riittäneet.

Ajatus oli, että se hoitaa krapulansa pois. Mutta mitä teki hupparihiippari? Osti vanukaan!

*mies söi lasten vanukkaan*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä