Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni paiskasi mut kaaressa jäähän - miten suhtautua?

Vierailija
06.12.2017 |

Olin jotenkin itkuisen järkyttynyt ja nolostunut. En jotenkin totu fyysiseen väkivaltaan millään. Syy oli siinä, että halusin katsoa, minkä maan kolikko yksi auton lattialta löytynyt euron kolikko oli. Exä repi kolikon irti kädestäni ja alkoi repiä mua sekä paiskasi mut kaaressa ulos. Sitä ennen jutteöimme ihan normaalisti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis ennekuin hän oli ex?

Vierailija
2/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla oli ees Icebug nastakengät jalassa? Oivalliset, jos meinaa ottaa luisunaattia jäätiköllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit exän kanssa samassa autossa?

Väkivaltaan ei pidäkään tottua. Voimia!

Vierailija
4/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni huomenna on ryäpäivä

Vierailija
5/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tänään sen jälkeen, kun olin vienyt lapset hänen luokseen hoitoon. Sen jälkeen juttelimme pihalla autossa pari minuuttia ja hän sai taas aggressiokohtauksen. Exän mielestä se oli minun vikani; hänen mielestä hänen oli pakko heittää mut autosta voimalla ulos, koska olen niin "hullu" (syy oli se, että hän pelkäsi mun vievän hänen euron kolikkonsa, joka oli kuulemma lojunut pari viikkoa auton lattialla - itse olisin halunnut katsoa sitä maakohtaista kuvaa kolikon toisella puolella). Mutta ei kukaan tuntemani ihminen olisi varmaankaan suhtautunut noin, vaan kiinnostunut itsekin siitä, minkä maan kolikko se oli vai oliko joku erikoispainatus yms. Mä en vain jotenkin tule toimeen exäni kanssa. :(

Vierailija
6/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla oli ees Icebug nastakengät jalassa? Oivalliset, jos meinaa ottaa luisunaattia jäätiköllä.

Siinä vieressä oli jäähileinen vesilammikko. Ihan tavalliset kengät oli jalassani.

Vierailija
7/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kävit lääkärissä ja teit pahoinpitelystä rikosilmoituksen. Kai veit lapset samantien pois agressiivisen exäsi luota?

Lapset eivät pysty puolustautumaan eikä heitä saa jättää väkivaltaisen ihmisen seuraan.

Vierailija
8/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian ammattilaista voisit konsultoida tästä.

Vierailija
9/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. 0/5.

Vierailija
10/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä kovinkin notkee? Meinaan kun mainitsit että ihan kaaressa lensit. Onnistuisiko ura Cirque Du Soleilissa?

Vierailija
11/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tänään sen jälkeen, kun olin vienyt lapset hänen luokseen hoitoon. Sen jälkeen juttelimme pihalla autossa pari minuuttia ja hän sai taas aggressiokohtauksen. Exän mielestä se oli minun vikani; hänen mielestä hänen oli pakko heittää mut autosta voimalla ulos, koska olen niin "hullu" (syy oli se, että hän pelkäsi mun vievän hänen euron kolikkonsa, joka oli kuulemma lojunut pari viikkoa auton lattialla - itse olisin halunnut katsoa sitä maakohtaista kuvaa kolikon toisella puolella). Mutta ei kukaan tuntemani ihminen olisi varmaankaan suhtautunut noin, vaan kiinnostunut itsekin siitä, minkä maan kolikko se oli vai oliko joku erikoispainatus yms. Mä en vain jotenkin tule toimeen exäni kanssa. :(

tee rikosilmoitus. Ja vaadi valvotut tapaamiset, en antaisi lapsia ilman valvontaa isälle, jolla on ongelmia väkivaltaisuudensa kanssa.

Vierailija
12/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

imitkö kyrviä?

Vierailija
13/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua Ap. Mussa on itsessäänkin nimittäin vähän numismaatikon vikaa ja joka ikinen kolikko pitää kääntää. Toivottavasti saat tästä lähin pyöritellä pennosia rauhassa.

Vierailija
14/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulurauhaa! kirjoitti:

Mä niin ymmärrän sua Ap. Mussa on itsessäänkin nimittäin vähän numismaatikon vikaa ja joka ikinen kolikko pitää kääntää. Toivottavasti saat tästä lähin pyöritellä pennosia rauhassa.

Kiitos.

Vierailija
15/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä kovinkin notkee? Meinaan kun mainitsit että ihan kaaressa lensit. Onnistuisiko ura Cirque Du Soleilissa?

Oon melko notkea ja hoikka. Ja exä on hänmästyttävän vahva, kun siis oikeasti hän paiskasi/tönäisi mut kaaressa sieltä autosta siihen maahan. Tiedän, että koko juttu on nolo, mutta en tiedä, miten suhtautua tuollaiseenkin. Osa näistä kommenteista on nimittäin vähätteleviä ja ilkkuvia tavallaan. Ehkä tosiaan mies oli oikeassa ja hänelle se oli oikeutettu reaktio tms.

Se näytti kyllä aika väkivaltaiselta tilanteelta muutenkin, siis sellaiselta, että joku ulkopuolinenkin olisi saattanut puuttua tilanteeseen, jos olisi nähnyt.

Vierailija
16/16 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori typoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme