Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan monta jännäpierua tuolla kättelyjonossa pörähtää illan aikana? :D

Vierailija
06.12.2017 |

Prööt!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa lähestyisi kylmän tieteellisen analyysin kautta niin päästäisiin seuraavaan:

Keskimäärin ihminen pieree noin 15 kertaa päivässä.

Jos laskemme että kättelyjonossa taivaltaa vaikkapa 300 ihmistä, ja poissuljemme rakenteelliset suolistovaivat, voimme päätellä että keskimäärin seuraavalla laskukaavalla pääsemme lopputulokseen:

z = m ➗ (2x | y + f)

Vierailija
2/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon kans aina miettiny et toi tilanne jännittää varmaa niin paljon et voi siin kuratkin tulla housuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi luulette että se torvisoittokunta alkaa aina välillä jammailemaan kättelyn aikana?

"ja sitten kättelyvuorossa vanha paksu huuhkaja virastosta X ...prööCHACHAajeeKONGA!"

Vierailija
4/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki siellä tungoksessa osaa päästellä äänettömiä suhautteluja ja sitten kaikki katselevat ympärilleen, suhauttaja mukaan lukien, sen näköisenä kuin miettien ”Kuka heitti nämä karseat lemut?”

Vierailija
5/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Kerrankin olis vimpan päälle rekvisiitta ja pääsis itseään parempaan seuraan jonottamaan. Hitaasti, hitaasti liikkuisivat hoidetut jalat ihanissa korkkareissa kohti Tasavallan presidentin jämäkkää kättä. Ja sitten. Falskaus. Kaaaaaamea leija. Joku jää suustaan kiinni eikä jono enää liiku. Tunnelma tiivistyy ja leija leviää...

Vierailija
6/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen miettinyt että miten noilla vanhemmilla ihmisillä, heillähän saattaa monella olla inkontinenssia jne. Onko vaipat vai?

Vierailija
7/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt että miten noilla vanhemmilla ihmisillä, heillähän saattaa monella olla inkontinenssia jne. Onko vaipat vai?

Salella saletisti on.

Vierailija
8/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Kerrankin olis vimpan päälle rekvisiitta ja pääsis itseään parempaan seuraan jonottamaan. Hitaasti, hitaasti liikkuisivat hoidetut jalat ihanissa korkkareissa kohti Tasavallan presidentin jämäkkää kättä. Ja sitten. Falskaus. Kaaaaaamea leija. Joku jää suustaan kiinni eikä jono enää liiku. Tunnelma tiivistyy ja leija leviää...

Ja kun pressaa kätellessä pitäisi sanoa "hyvää itsenäisyyspäivää", alkaisikin hermostuksissaan hyräillä "luokses leijan jonka lähetin..."

Vierailija
9/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattele jos kaikille tulis samaan aikaan armoton pa#kahätä.

Vierailija
10/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaa lähestyisi kylmän tieteellisen analyysin kautta niin päästäisiin seuraavaan:

Jos laskemme että kättelyjonossa taivaltaa vaikkapa 300 ihmistä, ja poissuljemme rakenteelliset suolistovaivat, voimme päätellä että keskimäärin seuraavalla laskukaavalla pääsemme lopputulokseen:

z = m ➗ (2x | y + f)

Lähde? Sen jälkeen kun itse jätin kaikki maitotuotteet pois ruokavaliostani, en ole ainakaan tietääkseni piereskellyt.

Vierailija
11/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina pelottanut, että jos saisin kutsun, huojuisin kättelyjonossa liian korkeilla koroilla, unohtaisin kätellä presidentin tai puolison ja astuisin vielä lopuksi helmani päälle ja lentäisin rähmälleni kuvaajien eteen. Äänekäs ja pahalle haiseva jännäpieru kruunaa kokonaisuuden.

Vierailija
12/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

z = m ➗ (2x | y + f)

Lähde? Sen jälkeen kun itse jätin kaikki maitotuotteet pois ruokavaliostani, en ole ainakaan tietääkseni piereskellyt.

Lähteeni on niinkin tieteellinen kuin Savon Sanomat:

https://www.savonsanomat.fi/teemat/hyvinvointi/N%C3%A4in-monta-pierua-i…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan