Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on sisäisesti vahva ihminen?

Vierailija
06.12.2017 |

Yhdessä toisessa ketjussa puhuttiin sisäisesti vahvasta ihmisestä mutta ei avanut sitä sen enempää joten minkälainen on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa sellainen, että muut eivät vaikuta häneen ellei hän itse salli ja myös niin, että jos muilla onkin vaikutusta niin osaa sallia muiden vaikuttavan itseensä terveesti, niin ettei se sorra itseä eikä muita.

Vierailija
2/26 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee yli vastoinkäymisistä, itseluottamus kunnossa terveellä tavalla, kykenee myös tukemaan muita, osaa olla välittämättä muiden mielipiteistä ja toimimaan ilman muiden painostusta, sisäisesti vahva pitää itseään ja muita arvokkaana eikä anna toisten kävellä itsensä yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlaiseni. Tosin alkaa hiljalleen tuntua, että vahvuus on sairaus. Ainoa heikko kohta minussa on omat lapseni, joiden vuoksi teen mitä vain. Joidenkin muiden vuoksi toki myös.

Ja miksi sitten väitän olevani vahva? Ainakaan tähän mennessä mikään ei ole lyönyt minua maahan. Aika paljon on vastoinkäymisiä ollut, mutta kaiken aikaa olen mennyt elämässä eteenpäin - en kyynärpäätaktiikalla ollenkaan vaan melko nöyränä. Tosin seuraava suuri vastoinkäyminen saattaa sitten tehdä pahaa jälkeä, en luulekaan että kestäisin mitä tahansa. Jo äärettömän rakkaan ihmisen menehtyminen viime vuoden kesänä teki tiukkaa, enkä siihen saumaan olisi kestänyt mitään muuta.

En todellakaan ajattele olevani parempani kuin muut. Mutta vahvaksi itseni ajattelen.

Vierailija
4/26 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota ei hävetä kertoa käyvänsä gagalla.

Vierailija
5/26 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen mihin ei päde sun leikit. Se saattaa sanoa joo ja nyökytellä sulle, mutta tosiasiassa se ajattelee muuta.

Vierailija
6/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden sisin on vahva. Siihen ei pysty mikään.

Vierailija
7/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee yli vastoinkäymisistä, itseluottamus kunnossa terveellä tavalla, kykenee myös tukemaan muita, osaa olla välittämättä muiden mielipiteistä ja toimimaan ilman muiden painostusta, sisäisesti vahva pitää itseään ja muita arvokkaana eikä anna toisten kävellä itsensä yli.

Tähän kyllä lisäisin erittäin tärkeänä sen, että sisäisesti vahva ihminen uskaltaa, sallii ja myöntää myös heikkoutensa. On määrätyllä tavalla nöyrä.

Tunteiden avoimesti näyttäminen ei ole tabu. On turvallinen oman itsensä kanssa. Uskaltaa siis olla Ihminen kaikilla tavoilla.

Vierailija
8/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla sisäisesti vahva mutta huono itsetuntoinen?

Vierailija
9/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani vahva, koska tiedän nousevani tuhkasta kerta toisensa jälkeen enkä suostu antamaan periksi. Olen uskaltanut tehdä tosi isoja ratkaisuja. Silti olen hetkittäin ihan hajalla ja palasina, kun on vaikeita aikoja.

Vierailija
10/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi.

Vierailija
11/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sai sanoi minun olevan erittäin vahva,  koska uskallan olla erimieltä, teen isoja päätöksiä, en pelkää myöntää olevani väärässä, rohkenen pyytää apua sitä tarvittaessa, kuuntelen ja tuen muita ihmisiä ja olen erittäin mukava ja ystävällinen enkä kadehdi muita vaan olen tyytyväinen omaan elämääni. 

Vierailija
12/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla jossain asioissa huono itsetunto, siis kokea ettei osaa jotain, mutta itsensä suhteen vahvalla ihmisellä on hyvä itsetunto koska tämä on hyväksynyt itsensä ja on sinut itsensä kanssa kiireestä kantapäähän, kaikkine karvoineen.

Vierailija
13/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti vahvaa ihmistä saatetaan pitää myös hankalana tyyppinä, jos ei suostu kaikkeen ulkopuolelta tulevaan painostukseen.

Vierailija
14/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rautanauloja ja paskantaa kettinkiä.

Vierailija
15/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan jotkut erehtyvät pitämään vahvuutena sitä, että ei ota kritiikkiä vastaan, on kova, julma ja kostonhimoinen, ei välitä muiden tunteista tai on ylipäänsä kylmä jne. Yleensä tällainen ihminen on sisimmässään heikoilla ja joutuu siksi suojaamaan yliherkkää, haurasta egoaan.

Usein sisäisesti vahva vaikuttaa päällepäin suorastaan pehmeältä. Tarkemmin kuin havainnoi, huomaa kuitenkin, että hän on joustava mutta ei taivu painostuksen alla, hallitsee omat tunteensa ja sen, miten niitä ilmaisee, osaa vetää rajan ihmissuhteissa mutta tekee sen ilman draamaa, osaa suojella itseään vahingollisilta ihmisiltä ja tilanteilta, toipuu vastoinkäymisistä, hän voi muuttaa mielipidettään uutta tietoa saatuaan, mutta ei koskaan luovu arvomaailmastaan. Vahvan ei tarvitse esittää kovaa ja vahvaa.

Vierailija
16/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvät vatsalihakset hyvässä kunnossa.

Vierailija
17/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnoton ei ole vahva sisäisesti, se on mahdotonta.

Ohiksena.

Kuten voimme käytännössä todeta asia, katsomalla arvioita Linnan juhlijoista, eli naisten pukujen arvioinnista rääppien.

Vierailija
18/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksynyt oman pienuutensa tässä maailmankaikkeudessa ja elämän armottomuuden.Että ihminen häärää ja Jumala määrää.Siksi selviää myös esim.läheisen kuolemasta.Eikä se tarkoita etteikö sure mutta sureminen jahyväksyminen on kaksi eri asiaa.Nauttii siitä mitä on.Ymmärtää reaaliteetit, ei taistele turhaa vastaan.

Vierailija
19/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka uskaltaa olla oma hyvä itsensä eikä mieti mitä muut odottavat tai vaativat.

Vierailija
20/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ihminen seisoo sanojensa takana mutta osaa myös myöntää kun on väärässä. Vahva ihminen pääsee yli vastoinkäymisistä eikä pelkää mitä muut ovat hänestä mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä