Oliko kaikki muut operaattorit mukana Suomi100-kampanjassa paitsi Telia?!
Aika surkeaa toimintaa. Imagokolhuja toisensa perään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen vaan tyytyväinen jos en saa niitä spämmiviestejä.
Etkö sinä näe tämän (kielteistä) mainosarvoa?
Mulla Telian liittymä ja tuli 2 textaria. Ois saaneet olla tulematta. Alkaa lyödä "vähän" yli tää vouhkaus.
Saatiin kyllä viestit, että turha yleistää.
Telian asiakas olen.
Telia oli mukana tuossa. Meillä viesti tuli yhteen Telian liittymään ja yhteen Elisan liittymään. 2 muuta Telian liittymää ja yksi Elisan liittymä jäi ilman viestiä.
Mulla on Telia ja en saanut viestiä.
Sellainen imagokolhu tuli, että onko turvatonta pitää Telian liittymää. Eli jos tulevaisuudessa aloitetaan tekstarihätätiedotteet, niin onko Telian liittymät saavuttamattomia.
Kuvittelin jo, että Teliassakin olisi ollut joku hyvä puoli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Telia ja en saanut viestiä.
Sellainen imagokolhu tuli, että onko turvatonta pitää Telian liittymää. Eli jos tulevaisuudessa aloitetaan tekstarihätätiedotteet, niin onko Telian liittymät saavuttamattomia.
Samaa mietin. Taitaa Telian liittymään jäädä viranomaistiedotteetkin saamatta, jos operaattori ei niitä viitsi välittää.
Mulla on Telia, enkä saanu viestiä. Suorastaan paha mieli, kun muille on kuulostanu tulleen. Puhelin on ollu koko päivän päällä, hyvällä kuuluvuusalueella ja lähellä, mutta ei :(
En tiedä mikä teidän puhelimia vaivaa, minä sain Telian liittymällä viestin jo heti aamusta.
Toivon, ettei olisi. Me kuluttajat tämä kuitenkin maksetaan.
Telian liittymä ja viestejä tuli peräti kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Telian liittymä ja tuli 2 textaria. Ois saaneet olla tulematta. Alkaa lyödä "vähän" yli tää vouhkaus.
Siis Telialla on niin alkeelliset järjestelmät/työntekijät, että ei resursseja tehdä massatekstiviestikampanjaa? Jos joku saa monta viestiä ja joku ei ollenkaan. Eli tosiaan, myöskään hätätiedotteita ei sieltä kyetä luotettavasti lähettämään...
Meille tuli kolmeen Telian liittymään ok jo aamulla. Onko teillä jotkut prepaidit? Enkä niihin ei lähetetä.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli kolmeen Telian liittymään ok jo aamulla. Onko teillä jotkut prepaidit? Enkä niihin ei lähetetä.
Ei ole prepaidia vaan ihan normaali liittymä.
Minun Teliaani ei tullut suomi100 tekstaria. Ihan perusliitymä on, ei prepaid.
Oletteko soittaneet tänään puhelimillanne? Mulle tuli viesti vasta sen jälkeen kun soitin päivän 1. puhelun.
Telia, ei viestiä. Mulla on kyllä salainen numero ja mainoskielto.
Telian liittymä täällä ja TXT tuli jo päivällä. Tosin äidillä myös Telia eikä viestiä. Minulla salainen numero.
hyvin tuli Teliaan viesti. Mulla yritysliittymä.
Olen vaan tyytyväinen jos en saa niitä spämmiviestejä.