Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneimmat linnanjuhlien puvut.

Vierailija
06.12.2017 |

Mikä tai kenen puku on jäänyt mieleesi harvinaisen kauniina tai erikoisena?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita Mattila. En muista vuotta enkä puvun väriä, luultavasti puku oli mustavalkoinen. Erikoisuutena siinä oli iso mustavalkoinen kärrynpyörä olalla. En ole löytänyt googlella. Ehkä kärrynpyörä oli irrotettava, eikä puvussa ollut muuten mitään erikoista.

Minna Haapkylä, Kevyesti laskeutuva, kaunisselkäinen kirkkaanpunainen puku.

Assi Koivisto. Kaiken pönötyksen keskellä hän oli virkistävän rento poikkeus. Häneltä kysyttiin, miten juhlat ovat muuttuneet vuosien varrella. Hän vastasi, etteivät mitenkään. Juhlat ovat hienot kuten aina, mutta minä itse olen nyt 47-vuotias ja muuttunut paljon! Yllään hänellä oli miellyttävän näköinen monivärinen, kevyttä kangasta ja tyylikkäästi kantajalleen istuva.

Lola Odudoga. Ihana vaaleansininen puku.

Vierailija
2/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä Jennin puku olisi ollut punainen, se olisi täydellinen! Toisaalta ihan sama mitä tuo nainen pukee päälleen, näyttää aina järjettömän upealta.

http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat2015/20779045_dh.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Ylipään punainen puku.

Vierailija
4/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Ylipään punainen puku.

Mä en pidä puvuista, jotka näyttää siltä, että noinkohan tuo pysyy päällä. Maria Ylipää on lähes rinnaton, ettei ollut vaaraa että mitään heilahtaisi näkyviin napaan asti avonaisesta etumuksesta. Silti puku on kiusallinen, jos se on niin antelias, että pitää kääntää katseensa ettei vahingossa näe jotain mitä ei pitäisi. Selästä puku oli auki lähes pakaroihin.

Kuvattiin tietysti joka lehteen ja kehuttiin näyttäväksi. Se oli epäilemättä tavoitteenakin.

Puvusta tuli olo, että "ei mulla ole mitään näytettävää, mutta katsokaa ja kuvatkaa, olen puolialasti!"