Kerro hassu tai outo ruokaan/syömiseen liittyvä tapasi?
Kommentit (30)
En itse ole pitänyt tätä outona, mutta kaveri oli kummissaan kun laitoin sinappia hernekeittoni sekaan. Näin Joun alla pikkupaheeni on syödä piparkakkuja, joiden päälle laita homejuustoa.
Jos meillä on pitsa ilta, jätän reunat syömättä. Syön se seuraava aamuna kahvin kanssa. Ei mielestäni ollenkaan hassua tai outoa, mieheni mielestä kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
En itse ole pitänyt tätä outona, mutta kaveri oli kummissaan kun laitoin sinappia hernekeittoni sekaan. Näin Joun alla pikkupaheeni on syödä piparkakkuja, joiden päälle laita homejuustoa.
Tosi hassua..
Minulla on nenän alla sellainen outo kolo, jossa on jotain luun palasia ja piilotan ruokani sinne. Luita yhteen hakkaamalla ja hassusti pyristelemällä saan ruoan katoamaan! En tiedä miten muut saman tempun tekee.
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina näkkäriin sille rosoiselle puolelle levitettä. Muu tapa on mielestäni väärin. :)
Ja aina vaan hassumpaa😂😂 Voi teidän kanssa!
Itellä sellanen outo tapa että keitän pastan kiehuvassa vedessä. Kyllä tutut ja kumminkaimat kummastelee!
Syön tonnikalaa kaurapuuron kanssa, ei mene puuro muuten alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina näkkäriin sille rosoiselle puolelle levitettä. Muu tapa on mielestäni väärin. :)
Ja aina vaan hassumpaa Voi teidän kanssa!
Itellä sellanen outo tapa että keitän pastan kiehuvassa vedessä. Kyllä tutut ja kumminkaimat kummastelee!
Sulla on ihan väärä tapa. Muista ens kerralla paistaa pasta vedessä.
En mielelläni syö "rikkinäistä ruokaa". Siis vaikka jos on 2 keksiä ja toinen niistä on rikki, niin mies tietää että joutuu syömään sen rikkinäisen. :D
En myöskään kestä sitä, jos joku "räpistelee" ruokaa, esimerkiksi ei leikkaa pizzaa tasaisesti tai ottaa lasagnevuoasta epäsymmetrisen palan - tai jättää puolikkaan sämpylän pussiin. En pysty syömään näitä räpistyksiä.
Parsakaali-Aurajuusto-simpukkakeitto isolla piimällä on herkkuani, eikä outo mieheni voi olla edes samassa huoneessa silloin kun nautin ruoastani.
Käyn yöllisellä vessareissulla nappaamassa jääkaapista palan juustoa.
Mutustan sitä sänkyyn palatessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn yöllisellä vessareissulla nappaamassa jääkaapista palan juustoa.
Mutustan sitä sänkyyn palatessa.
Minulla on aina koskenlaskijaa jääkaapissa yöpalana.
Minun alkaa usein tehdä mieli ruokaa, jota näen ihmisten syövän elokuvissa yms. ja silloin tällöin toteutan mieliteon. Tämä on tietenkin suht tavallista, mutta näen tässä aika paljon vaivaa.
Esim. kerran näin perheen syövän herkullisen näköistä nuudelikeittoa korealaisessa kauhuelokuvassa. Pausetin elokuvan ja tutkin tarkkaan, mitä aineksia keitossa näkyy olevan. Seuraavana päivänä ostin ainekset ja kopioin keiton parhaan kykyni mukaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Mausta puuro ja pilko sekaan omenoita, muita hedelmiä, laita marjoja.
Tykkään syödä tölkkiherkkusieniä suoraan tölkistä.
Miehestäni on outoa, että syön ruoat järjestyksessä. Esimerkiksi hampurilaisaterialla syön ensin ranskikset loppuun ennen kuin kosken hamppariin. Suklaakuorrutteisesta jäätelöpuikosta nyrheän sen suklaan irti ja syön sen ennen varsinaisen jätskiosuuden syöntiä. En myöskään pidä, jos kylmät ja kuumat ruoka-aineet koskettavat toisiaan, kuten salaatti ja lämmin kastike.
Olen aina syönyt jogurtin suolaisena eikä makeana versiona. Eli luonnonjogurtin sekaan ripaus suolaa ja sitten sattumia esim. kurkkukuutioita, oliivinpaloja, paprikakuutioita, siemeniä yms. Yllätyin vähän kun viime vuosina on jossain lehdissä yms. näkynyt suolainen jogurtti-ruokaohjeita eli kai tullut muotiin tämä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mausta puuro ja pilko sekaan omenoita, muita hedelmiä, laita marjoja.
Miksi sinne mitään hedelmiä ja marjoja pitää laittaa? Tonnikala käy vallan mainiosti, eikä tule turhaa ylimääräistä sokeria.
Tykkään siitä viilin kuorrutteesta. Syön siis viilin niin että syön sen päällimmäisen kerroksen vikana eli syön siitä eka puolet ja sitten kaivan sieltä alta sen viilin ja lopuksi siis se päällinen.
Jos töissä syön viilin niin silloin syön sen normaalisti mutta kotona voin taituroida sen päällisen vikaksi 😀