Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suuri synti jos käyn itsenäisyyspäivänä kaupassa

Vierailija
06.12.2017 |

Olen perheetön ja vietän itsenäisyyspäivää yksin kotona. Hiljaisuus ahdistaa ja seinät kaatuvat päälle. Onko se suuri synti jos käyn kaupassa jotta pääsen hetkeksi muihin ympyröihin ja voin jutella jonkun kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ne auki ihan huvikseen ja jotta kukaan ei kävisi siellä.

Vierailija
2/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole synti. Itsekin kävin äsken kahdessa kaupassa. Olen yksinäinen. Oli niissä perheitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään kirkollinen pyhäpäivä ole. En tajua ihmisiä joilla ei lanttu leikkaa sen vertaa että osaisivat ihan itse miettiä tuollaisen asia kysymättä muilta mielipiteitä.

Ihan oikeesti.

Vierailija
4/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauhea synti. Tänään ei saa myöskään harrastaa seksiä, polttaa tupakkaa, tai käydä kakalla.

Vierailija
5/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sat synnin anteeksi, kunhan et jätä hevoskärryjä aivan kaupan oven eteen. Hyvää itsenäisyyspäivää!

Vierailija
6/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole synti. Kiitos kokoomuksen, saamme käydä kaupassa silloin kun itsellemme sopii.

Vierailija
7/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kaupassa ja ostin siipsupussin ja dibbiä. On muuten syntisenhyvää!!

Vierailija
8/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään kirkollinen pyhäpäivä ole. En tajua ihmisiä joilla ei lanttu leikkaa sen vertaa että osaisivat ihan itse miettiä tuollaisen asia kysymättä muilta mielipiteitä.

Ihan oikeesti.

En ajatellut asiaa mitenkään erikoisena mutta sitten huomasin asiasta syyllistävän viestiketjun jolloin tajusin olevani lähes rikollinen jos käyn kaupassa.

Vierailija
9/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme Prismassa miehen kanssa. Kyllä oli asiakkaita tungokseen asti. Nämä syynnistä huutelijat voi jättää omaan arvoonsa. Seinät kaatuu päälle, ihan virkistävää mennä ostoksille, hamstraamaan herkkuja nam. Kansantalous kiittää. Suomi nousee,kun ette säästä senttejänne.

Vierailija
10/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen nyt kauppaan kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä