Kysymys naisille:
Mitä viestii nainen joka seksin aikana pitää silmänsä kiinni ja ei koskettele minua eikä näyttäisi välittävän minusta ja haluaa vielä pitää valotkin pois päältä.
Kommentit (4)
nämä nyt tulisi mieleen:
ei oikeasti välitä sinusta, mikä on kummallista jos harrastaa seksiä kanssasi (ei yhden yön juttu)
valot pois - huono itsetunto, ujostelee kroppaansa tms. ettei välttämättä halua sinun katsovan häntä
ei koskettele sinua - ei uskalla heittäytyä seksiin, voi olla suht kokematonkin, eikä oikein tiedä mitä tehdä
silmät kiinni - liittyy myös noihin edellisiin, ei uskalla katsoa sinua, pelkää heittäytyä seksiin ja kontrolloi paremmin tilannetta silmät kiinni
Näitä varmaankin riittää, mutta veikkaan että olette aika uusi pari, nainen ei ehkä vielä uskalla vapautua. Miten toimii esileikkien aikana? Kosketteleeko siis sinua silloinkaan ollenkaan? Vai onko tämä kaikki vain itse aktin aikana? Kastuuko hän?
Ikävä mahdollisuus tietenkin on myös se, että hän ei nauti erityisemmin seksistä koskaan. Toivottavasti ei kuitenkaan näin ole.
Kai sillä on vain niin huono itsetunto.
Minä pidän seksin aikana silmät kiinni siksi, että se auttaa keskittymään. Muuten näen kaikki roskat ja muut ja ajatukset alkaa harhailla...
vähän kokemusta. ahdistunut itseensä.... ja suhun?