Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saavatko muut Suomi 100 numerosta tekstareita? Creepya.

Vierailija
06.12.2017 |

Olen saanut nyt kolme Onnea suomalaiset 100v tekstaria, jossa sama ruotsiksi. Puhelinumerona näkyy vaan Suomi 100. Luulin että tää on joku vitun outo tapa valtiolta toivottaa itsenäisyyspäivää, mutta olen vissiin ainoa jolle noita tulee. Mitä helvettiä, onko kukaan muu saanut tätä viestiä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli viesti ihan kaksin kappalein o.o

Mitä kaikkia kappaleita siinä sit niinku oli? Oliko jotain hyviäkin biisejä niinku jotain Sannia Abreuta tai jotain

Täyspitkä Maamme? Kaikki ne miljoona säkeistöä molemmilla kotimaisilla, esittäjänä Porvoon kuoro.

Vierailija
22/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut nyt kolme Onnea suomalaiset 100v tekstaria, jossa sama ruotsiksi. Puhelinumerona näkyy vaan Suomi 100. Luulin että tää on joku vitun outo tapa valtiolta toivottaa itsenäisyyspäivää, mutta olen vissiin ainoa jolle noita tulee. Mitä helvettiä, onko kukaan muu saanut tätä viestiä?

Mulla on molemmat puhelinnumerot salaisia, ja molempiin tuli viesti, ja kummassakaan ei näy lähettäjän numeroa.

Että näin se vaan menee, sinun yksityisasiat ja -tiedot nuuskitaan kyllä kaikkialla, älä luota mihinkään äläkä kehenkään, Suomi on täynnä kätyreitä jotka etsii sinut mistä tahansa jotta saavat lähetlellä sinulle Suomi100 tekstareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on tullut kolmeen puhelimeen. Poistettiin heti, kun luultiin huijausviesteiksi:) Sais valtio varotella ennen ku lähestyy pahaa-aavistamattomia kansalaisia tolleen toivotellen.

Miten sua oltaisiin edes huijattu kyseisellä viestillä?

Vierailija
24/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta viesti oli ihana! Melkein tippa tuli silmään, enkä todellakaan ajatellut miksikään huijausviestiksi, ihan niin kyyninen en ole.

Minunkin mielestä viesti oli ihana. Olin nukkumassa ja heräsin sitten siihen. Ajattelin että joku häiritsee taas työpaikalta. Mutta sitten kun se olikin tuo viesti niin tulin iloiseksi :D ei tullut mieleekään että olisi huijausviesti.

Vierailija
25/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla samalla kokeilu miten kriisitilanteessa viestit kulkee.

Ihan mukava yllätys oli.

Vierailija
26/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuhelimeen tuli, omaan ei. Det passar bra.

Vierailija
27/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on tullut kolmeen puhelimeen. Poistettiin heti, kun luultiin huijausviesteiksi:) Sais valtio varotella ennen ku lähestyy pahaa-aavistamattomia kansalaisia tolleen toivotellen.

Miten sua oltaisiin edes huijattu kyseisellä viestillä?

No jos se oikeasti onkin vasta 99 vuotta.

Vierailija
28/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukava yllätys oli.

Huonosti kulkee.

Vierailija
29/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuteen mennessä pitäis olla lähetettynä kaikille suomalaisille, eli älkää huoliko te, jotka ette vielä ole saaneet.

En sitten ole suomalainen, täytynee käydä passi luovuttamassa poliisille. .

Vakavasti; olen pahastunut.

Vierailija
30/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpuhelimeen tuli, omaan ei. Det passar bra.

Vielä ehtii tulemaan

Vierailija
31/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukava yllätys oli.

Huonosti kulkee.

Niin kulkee. Jaahas, kai tästä on jotain johtopäätöksiä vedettävä.

Vierailija
32/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on molemmat puhelinnumerot salaisia, ja molempiin tuli viesti, ja kummassakaan ei näy lähettäjän numeroa.

Että näin se vaan menee, sinun yksityisasiat ja -tiedot nuuskitaan kyllä kaikkialla, älä luota mihinkään äläkä kehenkään, Suomi on täynnä kätyreitä jotka etsii sinut mistä tahansa jotta saavat lähetlellä sinulle Suomi100 tekstareita.

Oletko kuvitellut että jos sun numero on salainen niin edes operaattori ei sitä tiedä? Tuo viesti lähtee kaikkiin suomalaisiin puhelinnumeroihin, sitä ei ole eritelty ja sinua etsitty että haetaanpas nyt seuraavaksi tuo Lehtisen Maijan puhelinnumero ja laitetaan sillekin viesti vaan operaattori välittää sen kaikkiin numeroihinsa.

Vierailija
33/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen huijausviesti toivotella hyvää itsenäisyyspäivää :D

Vierailija
34/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä tulee sitten Suomi100-känniviestejä: "Hei mis oot"

Vierailija
35/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt ahistaa kun minä en ole saanut vielä... grrr

Tosi lapsellista tollanen murina minkä ikänen oot niinku

Hm, viestini on poistettu, siis tuo joka on lainattu,  (varsin tiukkapipoa moderointia) mutta ketjun numerot ovat edelleen tasan. Näköjään palstan tärkeänä featurena on haluttu piilottaa lukijoilta se miten vitusti täällä poistuu viestejä joka ketjusta.

Kuitenkaan sitä ikuista bugia että jos ketjun lopussa on url (linkki) niin lainaukset sekoavat lainatessa se viesti ei ole pariin vuoteen saatu korjattua. Tärkeysjärjestyksensä kullakin.

Vierailija
36/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuvitellut että jos sun numero on salainen niin edes operaattori ei sitä tiedä? Tuo viesti lähtee kaikkiin suomalaisiin puhelinnumeroihin, sitä ei ole eritelty ja sinua etsitty että haetaanpas nyt seuraavaksi tuo Lehtisen Maijan puhelinnumero ja laitetaan sillekin viesti vaan operaattori välittää sen kaikkiin numeroihinsa.

Kyllä sinä nyt olet ihan väärässä, tämä on ihan selkeä salajuoni minä tiedän sen. Ja varmasti on kätyreitä kaikkien ovien takana. Operaattoritkin on samassa juonessa ja myös toi Lehtisen Maija.

Vierailija
37/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

persketti joo, suomihan on oikeesti vasta 99, silkka huijausviesti!!!

Vierailija
38/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat sentään keksineet tekstiviestit ylipäätään, niin mielestäni osuva.

Ja tavoittaa nekin, jotka ovat yksin. Joku muistaa, edes valtio ;)

Vierailija
39/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kyseiseen viestiin.

Hyvää itsenäisyyspäivää!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005478614.html

-ap.

Vierailija
40/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat sentään keksineet tekstiviestit ylipäätään, niin mielestäni osuva.

Ja tavoittaa nekin, jotka ovat yksin. Joku muistaa, edes valtio ;)

Niin, tosisuomalaista olisi jos se lähetettäisiin linuxilla irc-releen kautta tekstiviestinä kaikille ja se tulostuisi astiankuivauskaappiin ja sen voisi lukea pallotuolissa istuen saunassa mämmiä syöden.

Mitähän kaikkea tuosta ketjusta puuttui.