Saavatko muut Suomi 100 numerosta tekstareita? Creepya.
Olen saanut nyt kolme Onnea suomalaiset 100v tekstaria, jossa sama ruotsiksi. Puhelinumerona näkyy vaan Suomi 100. Luulin että tää on joku vitun outo tapa valtiolta toivottaa itsenäisyyspäivää, mutta olen vissiin ainoa jolle noita tulee. Mitä helvettiä, onko kukaan muu saanut tätä viestiä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut nyt kolme Onnea suomalaiset 100v tekstaria, jossa sama ruotsiksi. Puhelinumerona näkyy vaan Suomi 100. Luulin että tää on joku vitun outo tapa valtiolta toivottaa itsenäisyyspäivää, mutta olen vissiin ainoa jolle noita tulee. Mitä helvettiä, onko kukaan muu saanut tätä viestiä?
Mulla on molemmat puhelinnumerot salaisia, ja molempiin tuli viesti, ja kummassakaan ei näy lähettäjän numeroa.
Että näin se vaan menee, sinun yksityisasiat ja -tiedot nuuskitaan kyllä kaikkialla, älä luota mihinkään äläkä kehenkään, Suomi on täynnä kätyreitä jotka etsii sinut mistä tahansa jotta saavat lähetlellä sinulle Suomi100 tekstareita.
Vierailija kirjoitti:
Meille on tullut kolmeen puhelimeen. Poistettiin heti, kun luultiin huijausviesteiksi:) Sais valtio varotella ennen ku lähestyy pahaa-aavistamattomia kansalaisia tolleen toivotellen.
Miten sua oltaisiin edes huijattu kyseisellä viestillä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta viesti oli ihana! Melkein tippa tuli silmään, enkä todellakaan ajatellut miksikään huijausviestiksi, ihan niin kyyninen en ole.
Minunkin mielestä viesti oli ihana. Olin nukkumassa ja heräsin sitten siihen. Ajattelin että joku häiritsee taas työpaikalta. Mutta sitten kun se olikin tuo viesti niin tulin iloiseksi :D ei tullut mieleekään että olisi huijausviesti.
Tais olla samalla kokeilu miten kriisitilanteessa viestit kulkee.
Ihan mukava yllätys oli.
Työpuhelimeen tuli, omaan ei. Det passar bra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille on tullut kolmeen puhelimeen. Poistettiin heti, kun luultiin huijausviesteiksi:) Sais valtio varotella ennen ku lähestyy pahaa-aavistamattomia kansalaisia tolleen toivotellen.
Miten sua oltaisiin edes huijattu kyseisellä viestillä?
No jos se oikeasti onkin vasta 99 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukava yllätys oli.
Huonosti kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Kuuteen mennessä pitäis olla lähetettynä kaikille suomalaisille, eli älkää huoliko te, jotka ette vielä ole saaneet.
En sitten ole suomalainen, täytynee käydä passi luovuttamassa poliisille. .
Vakavasti; olen pahastunut.
Vierailija kirjoitti:
Työpuhelimeen tuli, omaan ei. Det passar bra.
Vielä ehtii tulemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukava yllätys oli.Huonosti kulkee.
Niin kulkee. Jaahas, kai tästä on jotain johtopäätöksiä vedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on molemmat puhelinnumerot salaisia, ja molempiin tuli viesti, ja kummassakaan ei näy lähettäjän numeroa.
Että näin se vaan menee, sinun yksityisasiat ja -tiedot nuuskitaan kyllä kaikkialla, älä luota mihinkään äläkä kehenkään, Suomi on täynnä kätyreitä jotka etsii sinut mistä tahansa jotta saavat lähetlellä sinulle Suomi100 tekstareita.
Oletko kuvitellut että jos sun numero on salainen niin edes operaattori ei sitä tiedä? Tuo viesti lähtee kaikkiin suomalaisiin puhelinnumeroihin, sitä ei ole eritelty ja sinua etsitty että haetaanpas nyt seuraavaksi tuo Lehtisen Maijan puhelinnumero ja laitetaan sillekin viesti vaan operaattori välittää sen kaikkiin numeroihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen huijausviesti toivotella hyvää itsenäisyyspäivää :D
Yöllä tulee sitten Suomi100-känniviestejä: "Hei mis oot"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt ahistaa kun minä en ole saanut vielä... grrr
Tosi lapsellista tollanen murina minkä ikänen oot niinku
Hm, viestini on poistettu, siis tuo joka on lainattu, (varsin tiukkapipoa moderointia) mutta ketjun numerot ovat edelleen tasan. Näköjään palstan tärkeänä featurena on haluttu piilottaa lukijoilta se miten vitusti täällä poistuu viestejä joka ketjusta.
Kuitenkaan sitä ikuista bugia että jos ketjun lopussa on url (linkki) niin lainaukset sekoavat lainatessa se viesti ei ole pariin vuoteen saatu korjattua. Tärkeysjärjestyksensä kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuvitellut että jos sun numero on salainen niin edes operaattori ei sitä tiedä? Tuo viesti lähtee kaikkiin suomalaisiin puhelinnumeroihin, sitä ei ole eritelty ja sinua etsitty että haetaanpas nyt seuraavaksi tuo Lehtisen Maijan puhelinnumero ja laitetaan sillekin viesti vaan operaattori välittää sen kaikkiin numeroihinsa.
Kyllä sinä nyt olet ihan väärässä, tämä on ihan selkeä salajuoni minä tiedän sen. Ja varmasti on kätyreitä kaikkien ovien takana. Operaattoritkin on samassa juonessa ja myös toi Lehtisen Maija.
persketti joo, suomihan on oikeesti vasta 99, silkka huijausviesti!!!
Suomalaiset ovat sentään keksineet tekstiviestit ylipäätään, niin mielestäni osuva.
Ja tavoittaa nekin, jotka ovat yksin. Joku muistaa, edes valtio ;)
Heräsin kyseiseen viestiin.
Hyvää itsenäisyyspäivää!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005478614.html
-ap.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat sentään keksineet tekstiviestit ylipäätään, niin mielestäni osuva.
Ja tavoittaa nekin, jotka ovat yksin. Joku muistaa, edes valtio ;)
Niin, tosisuomalaista olisi jos se lähetettäisiin linuxilla irc-releen kautta tekstiviestinä kaikille ja se tulostuisi astiankuivauskaappiin ja sen voisi lukea pallotuolissa istuen saunassa mämmiä syöden.
Mitähän kaikkea tuosta ketjusta puuttui.
Täyspitkä Maamme? Kaikki ne miljoona säkeistöä molemmilla kotimaisilla, esittäjänä Porvoon kuoro.