Saavatko muut Suomi 100 numerosta tekstareita? Creepya.
Olen saanut nyt kolme Onnea suomalaiset 100v tekstaria, jossa sama ruotsiksi. Puhelinumerona näkyy vaan Suomi 100. Luulin että tää on joku vitun outo tapa valtiolta toivottaa itsenäisyyspäivää, mutta olen vissiin ainoa jolle noita tulee. Mitä helvettiä, onko kukaan muu saanut tätä viestiä?
Kommentit (48)
Kuuteen mennessä pitäis olla lähetettynä kaikille suomalaisille, eli älkää huoliko te, jotka ette vielä ole saaneet.
Saanut tähän mennessä kaksi kertaa saman viestin.
Miten ootte saanut monta kertaa? Monta liittymää? Itse sain vain yhden.
Tuli. Olin työputken takia henkisesti kohmeessa. Luulin mainosviestiksi. Toivotin sitten kissalle hyvää Suomi 100v.
Mitä viestissä lukee? En ole avannut.
Vierailija kirjoitti:
Niitä viestejä lähetetään n 7 miljoonaa, kaikille se tulee jos on suomalainen liittymä. Mulle ei ole tullut mutta äidille tuli.
No eihän se sitten kaikille tule jos sullekaan ei ole tullut vaan äidilles mutta ei sulle jos äidilles vaan tulee niin ei se sitten sulle voi tulla jos kerran sulle ei ole tullut niin miten se sitten kaikille voi tulla jos ei sullekaan ei äitis edusta koko suomea niin et voi yleistää
Joo ihan tosi cringeä mäkin olin aluks silleen et OMG
Mies sai kaksi viestiä, lapset yhden ja mä en yhtään! Eli mua ei siis luokitella suomalaiseksi. Olen katkera.
Meille on tullut kolmeen puhelimeen. Poistettiin heti, kun luultiin huijausviesteiksi:) Sais valtio varotella ennen ku lähestyy pahaa-aavistamattomia kansalaisia tolleen toivotellen.
Mulle tuli sekä omaan että työnumeroon.
Mikä se numero on niin voi blokata?
Vierailija kirjoitti:
Mies sai kaksi viestiä, lapset yhden ja mä en yhtään! Eli mua ei siis luokitella suomalaiseksi. Olen katkera.
Katkeroa on niinku jossain Gin juomissa yms. Et ei nyt mee läpi tää
Mulle tuli viesti ihan kaksin kappalein o.o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä viestejä lähetetään n 7 miljoonaa, kaikille se tulee jos on suomalainen liittymä. Mulle ei ole tullut mutta äidille tuli.
No eihän se sitten kaikille tule jos sullekaan ei ole tullut vaan äidilles mutta ei sulle jos äidilles vaan tulee niin ei se sitten sulle voi tulla jos kerran sulle ei ole tullut niin miten se sitten kaikille voi tulla jos ei sullekaan ei äitis edusta koko suomea niin et voi yleistää
Kello ei ole vielä kuutta illalla. Viesti lähetetään kaikille suomalaisille, joilla on suomalainen operaattori, mutta ei niitä kaikkia kerralla lähetetä, jotta eivät tuki muuta matkapuhelinliikennettä. Lehtitietojen mukaan n. Klo 18 mennessä ovat saaneet kaikki lähetetyksi.
Ne lähettää viestejä sen verran kuinka monta venäläistä on tappanut. Ja kyllä se venäläinen jota humalassa löit turpaan kuoli.
nyt ahistaa kun minä en ole saanut vielä... grrr
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli viesti ihan kaksin kappalein o.o
Mitä kaikkia kappaleita siinä sit niinku oli? Oliko jotain hyviäkin biisejä niinku jotain Sannia Abreuta tai jotain
Minusta viesti oli ihana! Melkein tippa tuli silmään, enkä todellakaan ajatellut miksikään huijausviestiksi, ihan niin kyyninen en ole.
Vierailija kirjoitti:
nyt ahistaa kun minä en ole saanut vielä... grrr
Tosi lapsellista tollanen murina minkä ikänen oot niinku